Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik dan naief hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor ik goddelijke zuurkool kan eten moet ik wel nog eerst naar de winkel. Hrm. En dan moet ik dus ook even douchen en mezelf enigszins toonbaar maken. Hrm. En dat allemaal voor 19:00 want: STUDIEAU SPOGT. Hrm. Het frietje-stoofvlees begint wel aanlokkelijker te worden qua effort.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oke, misschien zijn er wel protestante kerken die een tafel hebben (maar dan is het nog steeds geen altaar omdat de protestante stromingen geen sacramenten hebben, dat is een van de kenmerkende eigenschappen van het protestantisme), maar een altaartafel ziet er niet overal precies hetzelfde uit. Overigens hoeft er niet perse een kaars op de altaartafel te staan, die staat er meestal naast of voor. Daarnaast kan er prima een waterkan op staan voor de handenwassing (niet om uit te drinken, tijdens een mis wordt alleen wijn gedronken). Formeel gezien moet er op een altaartafel zelfs zo weinig mogelijk poespas staan, alleen items die je op dat moment nodig hebt bij de dienst.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Weer vriendjes? ![]()
|
|