![]() |
Waarom kijkt ze naar andere jongens?
Waarom kijkt ze naar andere jongens
We hebben toch al zo lang Waarom retweet ze van die gozers met six packs Ben ik niet goed genoeg voor d'r ofzo Waarom |
Vraag 't d'r.
|
Wat ben jij jaloers zeg...
|
Citaat:
|
Minder wannabe dichten meer communiceren
|
Citaat:
Het is vrij normaal dat je jaloers bent, Thew, maar je zult er mee moeten leren leven. |
Jij verwacht dat haar ogen uitvallen als ze van je houdt? Mijn vriend kijkt naar andere vrouwen, naakte vrouwen zelfs, maar dat maakt zijn liefde voor mij niet minder. Wat liefde wel minder kan maken is die jaloezie van jou.
|
Jij houdt (neem ik aan) ook van haar, maar je bent toch nog steeds gewoon een man met ogen? Jij ziet toch ook wel eens een leuk meisje lopen dat je denkt van, "Mmm!"?
Meisjes van 14 zijn berucht om hun vermogen obsessies voor beroemdheden te krijgen en ze als idolen te zien. Je kan best tegen haar zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze zoveel naar foto's van andere jongens kijkt, maar je hoeft haar niet te verwijten dat ze niet van je houdt of dat je niet goed genoeg voor haar bent. :) EDIT: ik heb ook je titel even aangepast omdat 'Waarom' niet echt een duidelijke titel is. |
De vraag is meer, kan jij daar mee leven.
Ik ben zelf ook nogal jaloers en zet er dan ook een punt achter wanneer mijn vriendin me met dat soort geintjes om de oren slaat, hou je; "ik vind die of die lekker" gewoon voor jezelf en val mij er niet mee lastig zeg ik dan. |
Citaat:
|
Waaruit concludeer jij dat TS niet lief voor zijn vriendinnetje is, Linda?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vergelijkt een relatie zo: It's like being on a healthy diet, but still watching the menu ;)
Zoals gezegd, haar ogen vallen inderdaad niet uit. Maak je maar niet zo druk hoor, ze zou vast niet bij je zijn als ze jou niet leuk vond. Zelfs meiden in mijn jaar zwijmelen nog bij Lautner, dat is volgens mij gewoon een tienertrekje ;) |
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor.
Ik heb zelf de liefste en knapste vriend die er is maar dat betekent niet dat ik niet naar andere jongens kijk, ik vind het leuk om een beetje om me heen te kijken en soms doe ik hetzelfs om te kijken hoe mijn vriend erop reageert, een beetje als een soort test om te zien wat ik voor hem beteken (omg dat maakt me een bitch en ik schaam me er heel erg voor maarja :$) Als ze niet van jou hield zou ze niet meer bij je zijn. Maak je niet druk, volgens mij is het heel natuurlijk ;) |
En jij wil zeggen dat je nooit naar konten, borsten, knappe gezichten e.d kijkt? Lijkt me sterk, haast onmogelijk eigenlijk.
|
geen zorgen joh!
Heb zelf een vriendje (is alles voor me) maar dat betekend voor mij niet dat ik niet mag kijken naar andere jongens. Alle meiden doen dat, beetje jongens beoordelen/kijken. zoals ik al zei; geen zorgen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |