Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Waarom kijkt ze naar andere jongens? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1854105)

Thew 24-02-2012 19:47

Waarom kijkt ze naar andere jongens?

Waarom kijkt ze naar andere jongens
We hebben toch al zo lang
Waarom retweet ze van die gozers met six packs
Ben ik niet goed genoeg voor d'r ofzo

Waarom

Secret Agent 24-02-2012 19:57

Vraag 't d'r.

Rainbowsheep 24-02-2012 21:27

Wat ben jij jaloers zeg...

HandDoek 24-02-2012 21:55

Citaat:

Rainbowsheep schreef: (Bericht 32381261)

Dit.

DmCraanen 24-02-2012 22:50

Minder wannabe dichten meer communiceren

Alaska2 24-02-2012 23:19

Citaat:

DmCraanen schreef: (Bericht 32381381)
Minder wannabe dichten meer communiceren

Haha, dat poëtische heeft wel wat, vind ik ;)
Het is vrij normaal dat je jaloers bent, Thew, maar je zult er mee moeten leren leven.

Volk 25-02-2012 09:21

Jij verwacht dat haar ogen uitvallen als ze van je houdt? Mijn vriend kijkt naar andere vrouwen, naakte vrouwen zelfs, maar dat maakt zijn liefde voor mij niet minder. Wat liefde wel minder kan maken is die jaloezie van jou.

Cherry Springs 25-02-2012 10:16

Jij houdt (neem ik aan) ook van haar, maar je bent toch nog steeds gewoon een man met ogen? Jij ziet toch ook wel eens een leuk meisje lopen dat je denkt van, "Mmm!"?
Meisjes van 14 zijn berucht om hun vermogen obsessies voor beroemdheden te krijgen en ze als idolen te zien. Je kan best tegen haar zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze zoveel naar foto's van andere jongens kijkt, maar je hoeft haar niet te verwijten dat ze niet van je houdt of dat je niet goed genoeg voor haar bent. :)

EDIT: ik heb ook je titel even aangepast omdat 'Waarom' niet echt een duidelijke titel is.

arPos 26-02-2012 10:44

De vraag is meer, kan jij daar mee leven.

Ik ben zelf ook nogal jaloers en zet er dan ook een punt achter wanneer mijn vriendin me met dat soort geintjes om de oren slaat, hou je; "ik vind die of die lekker" gewoon voor jezelf en val mij er niet mee lastig zeg ik dan.

Linda Prins 27-02-2012 11:15

Citaat:

Thew schreef: (Bericht 32380990)
Waarom kijkt ze naar andere jongens
We hebben toch al zo lang
Waarom retweet ze van die gozers met six packs
Ben ik niet goed genoeg voor d'r ofzo

Waarom

Nou zolang het bij kijken blijf is er niks aan de hand, maar jij denkt ik heb haar:), dus ik hoef niks meer te doen:nono: wel aardig voor haar blijven, en aandacht geven:y maar als jij ook naar andere meisje kijkt tja.....;) dan gaat zij ook naar andere jongens kijken,

Cherry Springs 27-02-2012 17:42

Waaruit concludeer jij dat TS niet lief voor zijn vriendinnetje is, Linda?

Lovedrunk 28-02-2012 16:44

Citaat:

Linda Prins schreef: (Bericht 32384999)
maar als jij ook naar andere meisje kijkt tja.....;) dan gaat zij ook naar andere jongens kijken,

hahaah het is echt niet zo dat zij naar andere jongens kijkt alleen omdat Thew eventueel naar andere meisjes zou kijken. Dat doe je automatisch, of je nou een relatie hebt of niet. Je steekt je ogen namelijk niet in je zak als je je eenmaal gebonden hebt aan "die hottie". Er lopen nog genoeg anderen rond, maar dat ze ernaar kijkt is niet erg. Dat jij daar zo jaloers van wordt, dát is erg.

Lovedrunk 28-02-2012 16:46

Citaat:

Cherry Springs schreef: (Bericht 32385700)
Waaruit concludeer jij dat TS niet lief voor zijn vriendinnetje is, Linda?

Ik vat Linda's reactie niet op als een conclusie dat TS niet lief is voor zijn vriendinnetje, meer dat hij haar aandacht moet blijven geven, ookal "heeft" hij haar nu al. Lief voor haar blijven, haar nog steeds aandacht geven, complimentjes geven, gewoon alles wat je deed toen je nog op "jacht" was. :D

Diamera 28-02-2012 20:23

Mijn vriend vergelijkt een relatie zo: It's like being on a healthy diet, but still watching the menu ;)

Zoals gezegd, haar ogen vallen inderdaad niet uit. Maak je maar niet zo druk hoor, ze zou vast niet bij je zijn als ze jou niet leuk vond. Zelfs meiden in mijn jaar zwijmelen nog bij Lautner, dat is volgens mij gewoon een tienertrekje ;)

Muppelke 21-03-2012 15:23

Je hoeft je nergens druk om te maken hoor.
Ik heb zelf de liefste en knapste vriend die er is maar dat betekent niet dat ik niet naar andere jongens kijk, ik vind het leuk om een beetje om me heen te kijken en soms doe ik hetzelfs om te kijken hoe mijn vriend erop reageert, een beetje als een soort test om te zien wat ik voor hem beteken (omg dat maakt me een bitch en ik schaam me er heel erg voor maarja :$)
Als ze niet van jou hield zou ze niet meer bij je zijn. Maak je niet druk, volgens mij is het heel natuurlijk ;)

klooterkip 21-03-2012 17:50

En jij wil zeggen dat je nooit naar konten, borsten, knappe gezichten e.d kijkt? Lijkt me sterk, haast onmogelijk eigenlijk.

xfollowme 21-03-2012 18:33

geen zorgen joh!
Heb zelf een vriendje (is alles voor me) maar dat betekend voor mij niet dat ik niet mag kijken naar andere jongens.
Alle meiden doen dat, beetje jongens beoordelen/kijken.
zoals ik al zei; geen zorgen!

honkballertje 21-03-2012 22:34

Citaat:

Muppelke schreef: (Bericht 32431385)
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor.
Ik heb zelf de liefste en knapste vriend die er is maar dat betekent niet dat ik niet naar andere jongens kijk, ik vind het leuk om een beetje om me heen te kijken en soms doe ik hetzelfs om te kijken hoe mijn vriend erop reageert, een beetje als een soort test om te zien wat ik voor hem beteken (omg dat maakt me een bitch en ik schaam me er heel erg voor maarja :$)
Als ze niet van jou hield zou ze niet meer bij je zijn. Maak je niet druk, volgens mij is het heel natuurlijk ;)

En wat moet die test inhouden? Wat verwacht je nou van je vriendje als jij naar andere jongens zit te kijken? Dat hij jaloers wordt omdat hij liever aandacht van je wilt dan dat jij je aandacht hebt bij andere jongens, of dat hij zich er niks van aantrekt, omdat hij anders zo wanhopig beschermend/afpakkend overkomt?

Amnesia16 22-03-2012 07:42

Citaat:

Rainbowsheep schreef: (Bericht 32381261)

O god..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.