Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2012, 19:47
Thew
Thew is offline
Waarom kijkt ze naar andere jongens
We hebben toch al zo lang
Waarom retweet ze van die gozers met six packs
Ben ik niet goed genoeg voor d'r ofzo

Waarom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2012, 19:57
Verwijderd
Vraag 't d'r.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 21:27
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Wat ben jij jaloers zeg...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 21:55
HandDoek
HandDoek is offline
Citaat:
Dit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 22:50
DmCraanen
DmCraanen is offline
Minder wannabe dichten meer communiceren
Oud 24-02-2012, 23:19
Alaska2
Alaska2 is offline
Citaat:
Minder wannabe dichten meer communiceren
Haha, dat poëtische heeft wel wat, vind ik
Het is vrij normaal dat je jaloers bent, Thew, maar je zult er mee moeten leren leven.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 09:21
Volk
Volk is offline
Jij verwacht dat haar ogen uitvallen als ze van je houdt? Mijn vriend kijkt naar andere vrouwen, naakte vrouwen zelfs, maar dat maakt zijn liefde voor mij niet minder. Wat liefde wel minder kan maken is die jaloezie van jou.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2012, 10:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jij houdt (neem ik aan) ook van haar, maar je bent toch nog steeds gewoon een man met ogen? Jij ziet toch ook wel eens een leuk meisje lopen dat je denkt van, "Mmm!"?
Meisjes van 14 zijn berucht om hun vermogen obsessies voor beroemdheden te krijgen en ze als idolen te zien. Je kan best tegen haar zeggen dat je het niet fijn vindt dat ze zoveel naar foto's van andere jongens kijkt, maar je hoeft haar niet te verwijten dat ze niet van je houdt of dat je niet goed genoeg voor haar bent.

EDIT: ik heb ook je titel even aangepast omdat 'Waarom' niet echt een duidelijke titel is.
Oud 26-02-2012, 10:44
arPos
arPos is offline
De vraag is meer, kan jij daar mee leven.

Ik ben zelf ook nogal jaloers en zet er dan ook een punt achter wanneer mijn vriendin me met dat soort geintjes om de oren slaat, hou je; "ik vind die of die lekker" gewoon voor jezelf en val mij er niet mee lastig zeg ik dan.
Oud 27-02-2012, 11:15
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Waarom kijkt ze naar andere jongens
We hebben toch al zo lang
Waarom retweet ze van die gozers met six packs
Ben ik niet goed genoeg voor d'r ofzo

Waarom
Nou zolang het bij kijken blijf is er niks aan de hand, maar jij denkt ik heb haar, dus ik hoef niks meer te doen wel aardig voor haar blijven, en aandacht geven maar als jij ook naar andere meisje kijkt tja..... dan gaat zij ook naar andere jongens kijken,
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 17:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Waaruit concludeer jij dat TS niet lief voor zijn vriendinnetje is, Linda?
Oud 28-02-2012, 16:44
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
maar als jij ook naar andere meisje kijkt tja..... dan gaat zij ook naar andere jongens kijken,
hahaah het is echt niet zo dat zij naar andere jongens kijkt alleen omdat Thew eventueel naar andere meisjes zou kijken. Dat doe je automatisch, of je nou een relatie hebt of niet. Je steekt je ogen namelijk niet in je zak als je je eenmaal gebonden hebt aan "die hottie". Er lopen nog genoeg anderen rond, maar dat ze ernaar kijkt is niet erg. Dat jij daar zo jaloers van wordt, dát is erg.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:46
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Waaruit concludeer jij dat TS niet lief voor zijn vriendinnetje is, Linda?
Ik vat Linda's reactie niet op als een conclusie dat TS niet lief is voor zijn vriendinnetje, meer dat hij haar aandacht moet blijven geven, ookal "heeft" hij haar nu al. Lief voor haar blijven, haar nog steeds aandacht geven, complimentjes geven, gewoon alles wat je deed toen je nog op "jacht" was.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 20:23
Diamera
Diamera is offline
Mijn vriend vergelijkt een relatie zo: It's like being on a healthy diet, but still watching the menu

Zoals gezegd, haar ogen vallen inderdaad niet uit. Maak je maar niet zo druk hoor, ze zou vast niet bij je zijn als ze jou niet leuk vond. Zelfs meiden in mijn jaar zwijmelen nog bij Lautner, dat is volgens mij gewoon een tienertrekje
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 15:23
Muppelke
Muppelke is offline
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor.
Ik heb zelf de liefste en knapste vriend die er is maar dat betekent niet dat ik niet naar andere jongens kijk, ik vind het leuk om een beetje om me heen te kijken en soms doe ik hetzelfs om te kijken hoe mijn vriend erop reageert, een beetje als een soort test om te zien wat ik voor hem beteken (omg dat maakt me een bitch en ik schaam me er heel erg voor maarja :$)
Als ze niet van jou hield zou ze niet meer bij je zijn. Maak je niet druk, volgens mij is het heel natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 17:50
klooterkip
klooterkip is offline
En jij wil zeggen dat je nooit naar konten, borsten, knappe gezichten e.d kijkt? Lijkt me sterk, haast onmogelijk eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 18:33
xfollowme
xfollowme is offline
geen zorgen joh!
Heb zelf een vriendje (is alles voor me) maar dat betekend voor mij niet dat ik niet mag kijken naar andere jongens.
Alle meiden doen dat, beetje jongens beoordelen/kijken.
zoals ik al zei; geen zorgen!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 22:34
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je hoeft je nergens druk om te maken hoor.
Ik heb zelf de liefste en knapste vriend die er is maar dat betekent niet dat ik niet naar andere jongens kijk, ik vind het leuk om een beetje om me heen te kijken en soms doe ik hetzelfs om te kijken hoe mijn vriend erop reageert, een beetje als een soort test om te zien wat ik voor hem beteken (omg dat maakt me een bitch en ik schaam me er heel erg voor maarja :$)
Als ze niet van jou hield zou ze niet meer bij je zijn. Maak je niet druk, volgens mij is het heel natuurlijk
En wat moet die test inhouden? Wat verwacht je nou van je vriendje als jij naar andere jongens zit te kijken? Dat hij jaloers wordt omdat hij liever aandacht van je wilt dan dat jij je aandacht hebt bij andere jongens, of dat hij zich er niks van aantrekt, omdat hij anders zo wanhopig beschermend/afpakkend overkomt?
Oud 22-03-2012, 07:42
Verwijderd
Citaat:
O god..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten