![]() |
Van dale woordenboeken En-Ne en/of Ne-En
Hallo,
voor mijn HBO studie Vertaler Engels zoek ik de grote van Dale woordenboeken En-Ne en Ne-En. Want blijkbaar kom je er niet met 2 pocket woordenboekjes van Prisma :D Misschien heeft iemand ze net gekocht en is toch gestopt met de studie ofzo. In de winkel kosten ze 99 euro per stuk :eek: En als ik zo zeurderig mag zijn, het liefst ook de laatste versie, want ookal ben ik al iets van 9 jaar van school af, in mijn afwezigheid hebben ze de spellingsregels weer eens aangepast... -O- Dus mocht je ze hebben liggen en kom je niet van ze af... doe een bod, zou ik zeggen! Alsvast bedankt! |
ik heb ze allebij hier thuis.. wat wil je ervoor betalen? ze zijn nog in goede staat!
|
Citaat:
|
ja ik bedoelde allebei de delen dus 4 boeken inderdaad, het is namelijk tot M en dan N tot Z. ik heb hier NE-EN en EN-NE van Dale blauwe boeken zijn het. ze zijn van me zus maar die heeft ze neit meer nodig en heeft ze als het goed is anderhalf jaar geleden aangeschaft of 2 jaar geleden. maar dat merk je helemaal niet want ze zien er nog als nieuw uit haha. nouja ik hoor het wel :)
|
Wat wil je zus voor de NE-EN delen hebben? Dus 2 boeken in plaats van 4... want ik heb EN-NE inmiddels ergens anders kunnen versieren...En waar woon je ongeveer?
|
voor 70 euro mag je de 2 boeken NE-EN overnemen zegt ze. vind jij dat goed? ik woon in Tiel haha net verhuist woonde eerst in omg. Amsterdam. en woon jij toevallig in de buurt?
|
Ik heb er even over nagedacht en ik vind het teveel geld voor zo'n end. Ik woon namelijk vlakbij Amsterdam.. Opsturen dan worden de verzendkosten ook verhoogd met een 10tje dus helaas moet ik je aanbod afwijzen... Maar evengoed bedankt dat je moeite voor me hebt gedaan ;)
|
geen probleem hoor :)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |