Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja ik bedoelde allebei de delen dus 4 boeken inderdaad, het is namelijk tot M en dan N tot Z. ik heb hier NE-EN en EN-NE van Dale blauwe boeken zijn het. ze zijn van me zus maar die heeft ze neit meer nodig en heeft ze als het goed is anderhalf jaar geleden aangeschaft of 2 jaar geleden. maar dat merk je helemaal niet want ze zien er nog als nieuw uit haha. nouja ik hoor het wel
![]() |
![]() |
|
Wat wil je zus voor de NE-EN delen hebben? Dus 2 boeken in plaats van 4... want ik heb EN-NE inmiddels ergens anders kunnen versieren...En waar woon je ongeveer?
|
Ik heb er even over nagedacht en ik vind het teveel geld voor zo'n end. Ik woon namelijk vlakbij Amsterdam.. Opsturen dan worden de verzendkosten ook verhoogd met een 10tje dus helaas moet ik je aanbod afwijzen... Maar evengoed bedankt dat je moeite voor me hebt gedaan
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
welke woorden- en andere taalboeken heb jij? Verwijderd | 14 | 10-02-2005 13:57 |