Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 07:39
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Hallo,

voor mijn HBO studie Vertaler Engels zoek ik de grote van Dale woordenboeken En-Ne en Ne-En. Want blijkbaar kom je er niet met 2 pocket woordenboekjes van Prisma

Misschien heeft iemand ze net gekocht en is toch gestopt met de studie ofzo. In de winkel kosten ze 99 euro per stuk En als ik zo zeurderig mag zijn, het liefst ook de laatste versie, want ookal ben ik al iets van 9 jaar van school af, in mijn afwezigheid hebben ze de spellingsregels weer eens aangepast...
Dus mocht je ze hebben liggen en kom je niet van ze af... doe een bod, zou ik zeggen!

Alsvast bedankt!
Oud 27-02-2012, 13:20
Levi1991
Levi1991 is offline
ik heb ze allebij hier thuis.. wat wil je ervoor betalen? ze zijn nog in goede staat!
Oud 27-02-2012, 15:16
Prue Halliwell
Citaat:
ik heb ze allebij hier thuis.. wat wil je ervoor betalen? ze zijn nog in goede staat!
Allebei of alle vier? Want het zijn in totaal vier delen.. wanneer heb je ze aangeschaft?
Oud 27-02-2012, 18:35
Levi1991
Levi1991 is offline
ja ik bedoelde allebei de delen dus 4 boeken inderdaad, het is namelijk tot M en dan N tot Z. ik heb hier NE-EN en EN-NE van Dale blauwe boeken zijn het. ze zijn van me zus maar die heeft ze neit meer nodig en heeft ze als het goed is anderhalf jaar geleden aangeschaft of 2 jaar geleden. maar dat merk je helemaal niet want ze zien er nog als nieuw uit haha. nouja ik hoor het wel
Oud 29-02-2012, 09:04
Prue Halliwell
Wat wil je zus voor de NE-EN delen hebben? Dus 2 boeken in plaats van 4... want ik heb EN-NE inmiddels ergens anders kunnen versieren...En waar woon je ongeveer?
Oud 29-02-2012, 11:34
Levi1991
Levi1991 is offline
voor 70 euro mag je de 2 boeken NE-EN overnemen zegt ze. vind jij dat goed? ik woon in Tiel haha net verhuist woonde eerst in omg. Amsterdam. en woon jij toevallig in de buurt?
Oud 01-03-2012, 07:34
Prue Halliwell
Ik heb er even over nagedacht en ik vind het teveel geld voor zo'n end. Ik woon namelijk vlakbij Amsterdam.. Opsturen dan worden de verzendkosten ook verhoogd met een 10tje dus helaas moet ik je aanbod afwijzen... Maar evengoed bedankt dat je moeite voor me hebt gedaan
Oud 06-03-2012, 20:50
Levi1991
Levi1991 is offline
geen probleem hoor !
Advertentie

Regels voor berichten