![]() |
Wat zou beter zijn, Legaliseren Of Gedoogd (zoals nu)
ik denk gedoogd,
anders kome er acijns enzow op... denk ik... iemand? |
Kzou t niej weten.. in ieder geval geen verbod! Moek nog ff over nadenken wat ik hier verder post..
|
Jah, dat van die acijns is wel waar.. en ik vind t nu al duur genoeg voor iemand met zo weinig geld als ik :o
Bij legaliseren komt er meer controle op je leeftijd enzo denk ik.. Dus gedoogd dan maar :] |
aceins zuigt
edit bovendien zou je dan veel meer mensen krijgen die illegaal gaan kweken |
legalisatie.
|
nu het gedoogd is heb je geen last van acijnzen dat klopt maar het kweken is nu dus wel illegaal en riskant dat drijft de prijs ook wel weer een beetje op lijkt mij.
ik denk dat als het gelegaliseerd word het niet veel uit maakt qua prijs betreft |
Citaat:
|
gedoogd...
en nu iets standaards: bij legalisatie gaat het steeds een stapje verder en zo gaat het wel goed eigenlijk... |
legalisatie. de prijzen van wiet blijven ongeveer gelijk, omdat er 'veiliger' gekweekt kan worden. maar ook kunnen boeren veel makkelijker hennep kweken voor vezels/zaden (y).
|
legalisatie, word het tenminste gecontroleerd op pesticiden e.d. (die ik liever niet in mijn pretsigaret zie)
|
Citaat:
|
legaliseren... dan wordt de wiet goedkoper omdat het dan ook legaal mag worden gekweekt, en omdat het nu nog steeds een soort van "illegaal" is betekend dat dat het duurder is. ALs het wordt gelegaliseerd kun je het ook goedkoop in de supermarkten kopen enzo , en komen er waarschijnlijk sterkere soorten op de markt..
|
legaliseren; als het legaal wordt krijg je ook controles op de kwaliteit en de prijzen waardoor de kwaliteit beter wordt en de prijzen gelijk(er) worden. Nu worden de mensen die je uit een shop ziet komen meteen bestempeld als crimineel. Als het gelegaliseerd wordt komen mensen er meer over te weten en vinden ze het minder eng. Het enige (grote nadeel wat ik vind is dat je dan waarschijnlijk 18 of 21 moet zijn om het te mogen halen, maarjah voordat ze het eindelijk hebben besloten zijn we wel 2 jaar verder en het duurt ook nog wel 4 jaar langer voordat het dan eindelijk wordt ingevoert :) )
|
Citaat:
|
Van mij mogen accijns!!! bijv 25% op bijv een tablet! MAAR!!! dan wil ik ook voor 100% zekerheid dat ik een goede pure pil krijg en geen shit! ik wil best betalen voor kwaliteit
|
Legaliseren van kweken voor eigen gebruik :D voor de hobbyisten onder ons
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |