Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 19:31
Verwijderd
ik denk gedoogd,
anders kome er acijns enzow op...

denk ik...
iemand?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 19:38
DarkCat
DarkCat is offline
Kzou t niej weten.. in ieder geval geen verbod! Moek nog ff over nadenken wat ik hier verder post..
Oud 14-08-2002, 08:41
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Jah, dat van die acijns is wel waar.. en ik vind t nu al duur genoeg voor iemand met zo weinig geld als ik
Bij legaliseren komt er meer controle op je leeftijd enzo denk ik..
Dus gedoogd dan maar :]
Oud 14-08-2002, 08:53
arrebar
arrebar is offline
aceins zuigt
edit
bovendien zou je dan veel meer mensen krijgen die illegaal gaan kweken
Oud 14-08-2002, 15:46
Isa
Isa is offline
legalisatie.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:15
poecilotheria
poecilotheria is offline
nu het gedoogd is heb je geen last van acijnzen dat klopt maar het kweken is nu dus wel illegaal en riskant dat drijft de prijs ook wel weer een beetje op lijkt mij.

ik denk dat als het gelegaliseerd word het niet veel uit maakt qua prijs betreft
Oud 14-08-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
legalisatie.
kan je uitleggen waarom?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 02:47
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
gedoogd...

en nu iets standaards: bij legalisatie gaat het steeds een stapje verder en zo gaat het wel goed eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 07:34
Verwijderd
legalisatie. de prijzen van wiet blijven ongeveer gelijk, omdat er 'veiliger' gekweekt kan worden. maar ook kunnen boeren veel makkelijker hennep kweken voor vezels/zaden .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:12
Zap
Zap is offline
legalisatie, word het tenminste gecontroleerd op pesticiden e.d. (die ik liever niet in mijn pretsigaret zie)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 06:45
Isa
Isa is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:

kan je uitleggen waarom?
omdat de overheid zich niet heeft te bemoeien met wat ik in mijn lichaam stop daarom. verbieden gaat tegen mijn principes in gedogen een klein beetje. en dan is het maar jammeer dat er accijns op komen het is imho rechtvaardiger.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:40
Griller
Griller is offline
legaliseren... dan wordt de wiet goedkoper omdat het dan ook legaal mag worden gekweekt, en omdat het nu nog steeds een soort van "illegaal" is betekend dat dat het duurder is. ALs het wordt gelegaliseerd kun je het ook goedkoop in de supermarkten kopen enzo , en komen er waarschijnlijk sterkere soorten op de markt..
Oud 22-08-2002, 17:49
kiss2you
kiss2you is offline
legaliseren; als het legaal wordt krijg je ook controles op de kwaliteit en de prijzen waardoor de kwaliteit beter wordt en de prijzen gelijk(er) worden. Nu worden de mensen die je uit een shop ziet komen meteen bestempeld als crimineel. Als het gelegaliseerd wordt komen mensen er meer over te weten en vinden ze het minder eng. Het enige (grote nadeel wat ik vind is dat je dan waarschijnlijk 18 of 21 moet zijn om het te mogen halen, maarjah voordat ze het eindelijk hebben besloten zijn we wel 2 jaar verder en het duurt ook nog wel 4 jaar langer voordat het dan eindelijk wordt ingevoert )
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:58
Verwijderd
Citaat:
kiss2you schreef:
legaliseren; als het legaal wordt krijg je ook controles op de kwaliteit en de prijzen waardoor de kwaliteit beter wordt en de prijzen gelijk(er) worden. Nu worden de mensen die je uit een shop ziet komen meteen bestempeld als crimineel. Als het gelegaliseerd wordt komen mensen er meer over te weten en vinden ze het minder eng. Het enige (grote nadeel wat ik vind is dat je dan waarschijnlijk 18 of 21 moet zijn om het te mogen halen, maarjah voordat ze het eindelijk hebben besloten zijn we wel 2 jaar verder en het duurt ook nog wel 4 jaar langer voordat het dan eindelijk wordt ingevoert )
denk jou nou echt dat er dan kwaliteitscontroles zullen komen? en dat criminele 'image' boeit me echt niet zoveel, als mensen jou daarop al beoordelen, zijn ze niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:53
SpeCteR
SpeCteR is offline
Van mij mogen accijns!!! bijv 25% op bijv een tablet! MAAR!!! dan wil ik ook voor 100% zekerheid dat ik een goede pure pil krijg en geen shit! ik wil best betalen voor kwaliteit
Oud 22-08-2002, 22:27
twijfelaarDH18
twijfelaarDH18 is offline
Legaliseren van kweken voor eigen gebruik voor de hobbyisten onder ons
Reageren

Regels voor berichten