![]() |
raar
hoi iedereen,
ik ben 19 jaar oud en ik vind het vriendinnetje van mijn zusje best leuk, zij flirt ook vrij veel met mij en wil afspreken, haar reputatie gaat haar voorruit dat ze met een paar breezertjes wel met iedereen aan de slag wil, klinkt als een ideaal verhaal. maar er zit een valkuil aan: ze is pas 14 (bijna 15) is dit leeftijdverschil acceptabel? toen ik nog op het vmbo zat hadden wij hier een uitspraak voor, echter gezien mijn leeftijd heb ik die moeten bijstellen desalniettemin vind ik het leuk deze toch even te plaatsen: if her age is on the clock, SHES TOO YOUNG FOR DA COCK los van het bovenstaande is dit een serieuze post, ben geen moraalridder ofzo maar ik wil toch graag ergens een grens trekken. TL DR; sex met een meisje dat 5 jaar jonger is, acceptabel of een NO GO? |
hoeft toch niemand te weten als je het alleen maar voor de sex doet?
je gaat niet dood en je word ook niet ziek van leeftijdsverschil |
Ik vind het vooral niet kunnen om misbruik te maken van het feit dat zíj zo makkelijk is na een paar breezers. In principe mag je van mij best seks hebben met iemand van 15, als je een liefdevolle en respectvolle relatie hebt waarin je op haar wacht en haar niet opdringt - en dat is dus heeeel iets anders dan wachten tot ze dronken is en iedereen wel wilt hebben. Dat gaat dan ook niet over leuk vinden of verliefd zijn ofzo, dat gaat over makkelijk seks scoren.
|
Op zich, 5 jaar verschil is niet erg. Seks hebben met een meisje van 14 terwijl jij 19 bent is niet toegestaan (:O toch :O?). Dus, niet doen.
|
volgens mij wel hoor, of is dat dan teveel leeftijdsverschil?
anders was ik dus ook pedo bezig toen mijn vriendin 17 was en ik 18? |
Volgens mij is het als je 5 jaar ouder bent dan de ander en jij bent boven de 18 en de ander niet. Moet je een pedo pas aanvragen en zij die ondertekenen.
|
Dan heeft hij dus nog geluk, aangezien ze bijna 15 is :D
|
Seks met iemand van 15 jaar of jonger is verboden. Maar bij 19 - 15 zal er geen vervolging plaatsvinden, tenzij er bijv. sprake is van dwang.
Verder vind ik dat je geen misbruik van haar mag maken: ze "wil" blijkbaar alleen iets na drank... |
Citaat:
|
Citaat:
|
denk daar niet zo aan... bij iedereen ligt dit verschillend. Ik ken namelijk ook iemand van 23 met een meisje van 16 en hun zijn enorm gelukkig samen. het ligt aan jou wat jullie willen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
haha ts is een loser die vrouwen misbruikt
|
Citaat:
Daarnaast is het een optie om te overwegen, maar denk er wel bij na dat je een meisje in princiepe misbruikt / gebruikt voor de seks alleen maar omdat jij geen meid van je leeftijd kan krijgen :nono: En je zult haar nog vaker tegenkomen aangezien het een vriendin van je zusje is, wat een feest!*O* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Je mag dus officieel geen seks hebben met mensen onder de 16 (óók niet als je zelf nog geen 16 bent). De enige uitzonder is geloof ik als één van beide (in praktijk zal dat de oudsten zijn) een machtspositie heeft, dan is het volgens mij wel 18. Maar goed, in praktijk zul je niet veroordeeld worden als het met instemming van alle twee gebeurd en als het leeftijdsverschil niet heel erg groot is. |
Citaat:
:confused: |
Ik vind het wel kunnen hoor, dit doen de meeste meisjes vaak.
|
even voor de duidelijkheid:
als jij 18+ bent en zij is 15 en wil zelf sex met je hebben ben je niet strafbaar. ben je 18+ en dwing of overleg je niet met iemand van 15 of die het wil ben je wel strafbaar. voor de zekerheid kan je altijd een toestemming contract opstellen XD |
Citaat:
Of justitie je daarvoor zal straffen, is een tweede ding. |
Citaat:
Ik zeg verder; leeftijd niet een erg groot bezwaar (de legaliteit niet in acht nemende) maar de toevoeging "breezer" maakt het voor mij een NO-GO, en helemaal in combinatie met het feit dat het om een vriendin van je zus gaat. |
Citaat:
Het is een no-go. Een don't. Een nu-uh. Een alsjevandrhoudtkunjeprimawachten. En daar komt het dus nevernooit in de buurt dus nee, gewoon niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je zusje gaat je haten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |