![]() |
14 en een enorme behoefte
Ik ben een jongen van 14. (Ik probeer niet Z0al$ de ReSTTT over te komááh) maar gewoon volwassen, dus gelieve me niet daar op te beoordelen...
Ik heb naar wat ik zelf vind best een enorme behoefte. Ik ga best wel veel met meisjes om en ik heb ook een vriendin, maar die wil dat niet. En nu kreeg ik ook nog te horen van mijn beste vriend (die wel 1 dag ouder is) dat hij gewoon nu al niet meer maagd had hoeven zijn door een vriendin van hem waar hij mee op MSN zit as we speak. De gedachtes dat hij over 3 dagen geen maagd meer hoeft te zijn maakt mij stikjaloers, want 99% kans dat ik dan nog wél maagd ben. Ik wil het gewoon doen, maar ik ben nog maar 14 en ieder meisje wat ik ken die wil het dan weer niet doen. Wat nu? |
Nou ja, als niemand seks met je wilt hebben, dan heb je geen seks.
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je seks zo nódig hebt. Het is vast heel fijn om zo'n ervaring te delen met iemand van wie je houdt, vast spannender dan masturberen en het klinkt natuurlijk erg stoer, maar at the end kun je seksuele spanning net zo goed ontladen door masturbatie en ging het je schijnbaar niet om het delen met de ervaring van iemand om wie je geeft. En ik vind het heel wat stoerder om seks te hebben met iemand van wie je houdt en daarvoor te wachten, dan maar heel graag seks willen hebben en zo vroeg mogelijk ontmaagd te willen zijn. Overigens - overweeg je serieus om seks te hebben met andere meisjes omdat je vriendin dat niet wilt? Wat verschrikkelijk laag. Seks is écht niet alles, en als je continu heel erg opgewonden bent, moet je jezelf vaker aftrekken. En oh, ga ook geen druk zetten op je vriendin om maar seks te hebben. Mocht je dat overwegen. |
Dan zijn het gewoon kut wijfen die niet weten wat sex is. Zoek gwn een lekker wijf die de hele dag wil, of praat heel diep met haar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, bitches zijn dol op respect.
Verder moet je je niet zo aanstellen. Rond die leeftijd gaan de gates snel genoeg open dus moet je maar gewoon even wachten. Of een of andere skank ergens vandaan halen en die keihard geven. Niet tegen je vriendinnetje zeggen tho. |
Citaat:
|
Citaat:
hahahah je hebt altijd goede adviezen enzo GOED ZO |
Citaat:
|
Daar heb je handjes voor.
|
het is vrij normaal op je 14e retegeil te zijn als jongen.
|
Ik vindt je best een bijzondere jongen, normaal zijn jongens niet retegeil op hun 14e, oh wait....
Tegenwoordig wel :( waar gaat het heen mensen ? |
Wat een maatschappij.
|
Nee, wat een reactie van jou. Wat deed jij dan toen je 14 was?
|
Het is inderdaad heel normaal voor een 14-jarige jongen om graag seks te willen, maar het is niet normaal om 14-jarige meisjes daarom kutwijven te vinden als ze geen seks willen en te overwegen dan maar random meisjes te gaan neuken.
@TS: Je moet je niet zo druk maken om wat andere mensen doen. Je gaat toch niet serieus met random mensen seks hebben omdat een vriend van je wellicht ontmaagd wordt (is?)? Gewoon geduldig zijn en de grenzen van je vriendin accepteren. Wie weet moet je eventjes wachten, maar dat zal het ook wel waard zijn. |
Ja in deze tijd is dat heel normaal ja >.>
Toen ik 14 was, was ik er nog niet eens mee bezig joh , interesseerde me geen bal. Met de jaren mee is het steeds eerder en eerder dat mensen geil worden enzo mja het is maar wat je normaal vindt. |
Citaat:
Maargoed, dan nog moet TS als hij geil is natuurlijk gewoon even rukken in plaats van vreemd te gaan. |
Ik schaam me egt dat ik van de zelfde generatie ben als de op XD
Heb gewoon geduld man! En het zou idd triest zijn als je een andere vriendin zoekt omdat deze geen seks wil. Het gevoel van sex blijft enkele seconden maar het schuldgevoel blijf je eeuwig houden ;) Ook vind ik de humor in dit topic om te janken. Het enig wat nog mist is de "vrouwen horen in de keuken" grap en dan is dit ook weer compleet -.- |
Nee Sarah, gewoon niet nee.
Maar voor die boykie je moet inderdaad gewoon geduld hebben het komt er wel een keer van. |
Komt van zelf ;) Gelukkig heb ik een vriendin die anders denkt dan die ''kutwijfen'' (: haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |