Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2012, 21:12
Thew
Thew is offline
Ik ben een jongen van 14. (Ik probeer niet Z0al$ de ReSTTT over te komááh) maar gewoon volwassen, dus gelieve me niet daar op te beoordelen...

Ik heb naar wat ik zelf vind best een enorme behoefte. Ik ga best wel veel met meisjes om en ik heb ook een vriendin, maar die wil dat niet. En nu kreeg ik ook nog te horen van mijn beste vriend (die wel 1 dag ouder is) dat hij gewoon nu al niet meer maagd had hoeven zijn door een vriendin van hem waar hij mee op MSN zit as we speak. De gedachtes dat hij over 3 dagen geen maagd meer hoeft te zijn maakt mij stikjaloers, want 99% kans dat ik dan nog wél maagd ben.

Ik wil het gewoon doen, maar ik ben nog maar 14 en ieder meisje wat ik ken die wil het dan weer niet doen.

Wat nu?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 21:19
Em.
Em. is offline
Nou ja, als niemand seks met je wilt hebben, dan heb je geen seks.

Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je seks zo nódig hebt. Het is vast heel fijn om zo'n ervaring te delen met iemand van wie je houdt, vast spannender dan masturberen en het klinkt natuurlijk erg stoer, maar at the end kun je seksuele spanning net zo goed ontladen door masturbatie en ging het je schijnbaar niet om het delen met de ervaring van iemand om wie je geeft. En ik vind het heel wat stoerder om seks te hebben met iemand van wie je houdt en daarvoor te wachten, dan maar heel graag seks willen hebben en zo vroeg mogelijk ontmaagd te willen zijn.

Overigens - overweeg je serieus om seks te hebben met andere meisjes omdat je vriendin dat niet wilt? Wat verschrikkelijk laag. Seks is écht niet alles, en als je continu heel erg opgewonden bent, moet je jezelf vaker aftrekken.

En oh, ga ook geen druk zetten op je vriendin om maar seks te hebben. Mocht je dat overwegen.
Oud 23-03-2012, 21:58
Verwijderd
Dan zijn het gewoon kut wijfen die niet weten wat sex is. Zoek gwn een lekker wijf die de hele dag wil, of praat heel diep met haar?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 22:00
Em.
Em. is offline
Citaat:
Dan zijn het gewoon kut wijfen die niet weten wat sex is. Zoek gwn een lekker wijf die de hele dag wil, of praat heel diep met haar?
Sorry hoor, maar het is háár goed recht om geen seks te willen. Dan ben je geen 'kutwijf'. Je bent echter wel kut als je doordramt dat je seks met iemand wilt, want dat is niet zo netjes en volwassen en respectvol.
Oud 24-03-2012, 15:06
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Gast, wake up. Vrouwen zijn geen lustobject. Je hoort respectvol met je vriendin om te gaan.
Oud 24-03-2012, 16:26
Verwijderd
Inderdaad, bitches zijn dol op respect.

Verder moet je je niet zo aanstellen. Rond die leeftijd gaan de gates snel genoeg open dus moet je maar gewoon even wachten. Of een of andere skank ergens vandaan halen en die keihard geven. Niet tegen je vriendinnetje zeggen tho.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 12:22
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Of een of andere skank ergens vandaan halen en die keihard geven. Niet tegen je vriendinnetje zeggen tho.
Die bewoording
Oud 25-03-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Sorry hoor, maar het is háár goed recht om geen seks te willen. Dan ben je geen 'kutwijf'. Je bent echter wel kut als je doordramt dat je seks met iemand wilt, want dat is niet zo netjes en volwassen en respectvol.
jij bent in een woord GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahah je hebt altijd goede adviezen enzo GOED ZO
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Gast, wake up. Vrouwen zijn geen lustobject. Je hoort respectvol met je vriendin om te gaan.
HAHAHAHAH idd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 17:46
Verwijderd
Daar heb je handjes voor.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 07:41
Verwijderd
het is vrij normaal op je 14e retegeil te zijn als jongen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 10:39
Verwijderd
Ik vindt je best een bijzondere jongen, normaal zijn jongens niet retegeil op hun 14e, oh wait....
Tegenwoordig wel waar gaat het heen mensen ?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 12:53
Verwijderd
Wat een maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 12:54
Verwijderd
Nee, wat een reactie van jou. Wat deed jij dan toen je 14 was?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 12:53
Vowel
Vowel is offline
Het is inderdaad heel normaal voor een 14-jarige jongen om graag seks te willen, maar het is niet normaal om 14-jarige meisjes daarom kutwijven te vinden als ze geen seks willen en te overwegen dan maar random meisjes te gaan neuken.

@TS: Je moet je niet zo druk maken om wat andere mensen doen. Je gaat toch niet serieus met random mensen seks hebben omdat een vriend van je wellicht ontmaagd wordt (is?)? Gewoon geduldig zijn en de grenzen van je vriendin accepteren. Wie weet moet je eventjes wachten, maar dat zal het ook wel waard zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 08:24
Verwijderd
Ja in deze tijd is dat heel normaal ja >.>

Toen ik 14 was, was ik er nog niet eens mee bezig joh , interesseerde me geen bal.
Met de jaren mee is het steeds eerder en eerder dat mensen geil worden enzo mja het is maar wat je normaal vindt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ja in deze tijd is dat heel normaal ja >.>

Toen ik 14 was, was ik er nog niet eens mee bezig joh , interesseerde me geen bal.
Met de jaren mee is het steeds eerder en eerder dat mensen geil worden enzo mja het is maar wat je normaal vindt.
Dat jij er op je 14e niet mee bezig was, neemt niet weg dat meer dan de helft van je klasgenoten toen waarschijnlijk al wel masturbeerde en aan seks dacht. Dat verschilt meer per persoon dan per tijd. De gemiddelde leeftijd om voor het eerst seks te hebben ligt al dertig jaar op 16 à 17. Dat het in de jaren '30 tot de jaren '70 ouder was, kwam meer door sociale gewoontes dan doordat veertienjarigen toen nog niet in de puberteit zouden zitten.

Maargoed, dan nog moet TS als hij geil is natuurlijk gewoon even rukken in plaats van vreemd te gaan.

Laatst gewijzigd op 31-03-2012 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 00:38
Verwijderd
Ik schaam me egt dat ik van de zelfde generatie ben als de op XD
Heb gewoon geduld man! En het zou idd triest zijn als je een andere vriendin zoekt omdat deze geen seks wil. Het gevoel van sex blijft enkele seconden maar het schuldgevoel blijf je eeuwig houden
Ook vind ik de humor in dit topic om te janken. Het enig wat nog mist is de "vrouwen horen in de keuken" grap en dan is dit ook weer compleet -.-
Met citaat reageren
Oud 31-03-2012, 10:46
Verwijderd
Nee Sarah, gewoon niet nee.

Maar voor die boykie je moet inderdaad gewoon geduld hebben het komt er wel een keer van.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 21:20
annonieml
annonieml is offline
Komt van zelf Gelukkig heb ik een vriendin die anders denkt dan die ''kutwijfen'' (: haha
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 20:46
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
Ik ben een jongen van 14. (Ik probeer niet Z0al$ de ReSTTT over te komááh) maar gewoon volwassen, dus gelieve me niet daar op te beoordelen...

Ik heb naar wat ik zelf vind best een enorme behoefte. Ik ga best wel veel met meisjes om en ik heb ook een vriendin, maar die wil dat niet. En nu kreeg ik ook nog te horen van mijn beste vriend (die wel 1 dag ouder is) dat hij gewoon nu al niet meer maagd had hoeven zijn door een vriendin van hem waar hij mee op MSN zit as we speak. De gedachtes dat hij over 3 dagen geen maagd meer hoeft te zijn maakt mij stikjaloers, want 99% kans dat ik dan nog wél maagd ben.

Ik wil het gewoon doen, maar ik ben nog maar 14 en ieder meisje wat ik ken die wil het dan weer niet doen.

Wat nu?
toen ik 14 was wou ik ook graag neuken maar niemand wou toen ook zeiden ben ik te jong voor omfg!! dacht ik een jaartje later en jah hoor ik was ontmaagt gwn een jaartje wachten ik ben nu 15 en over een paar maanden 16 begin 15 was dat
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 20:48
jurn116
jurn116 is offline
Citaat:
Daar heb je handjes voor.
ahaha deze is geniaal jah maar hij wou toch volwassen behandelt wordenXD en rukken begin je al op je 11e ik iniedergeval dan he
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:11
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
toen ik 14 was wou ik ook graag neuken maar niemand wou toen ook zeiden ben ik te jong voor omfg!! dacht ik een jaartje later en jah hoor ik was ontmaagt gwn een jaartje wachten ik ben nu 15 en over een paar maanden 16 begin 15 was dat
gast je zegt net in een ander topic dat je nog niet geneukt hebt. denk nou eerst maar eens goed na over welk verhaal je wil vertellen en kom dan terug.

Regels voor berichten