![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahah je hebt altijd goede adviezen enzo GOED ZO |
![]() |
|
Het is inderdaad heel normaal voor een 14-jarige jongen om graag seks te willen, maar het is niet normaal om 14-jarige meisjes daarom kutwijven te vinden als ze geen seks willen en te overwegen dan maar random meisjes te gaan neuken.
@TS: Je moet je niet zo druk maken om wat andere mensen doen. Je gaat toch niet serieus met random mensen seks hebben omdat een vriend van je wellicht ontmaagd wordt (is?)? Gewoon geduldig zijn en de grenzen van je vriendin accepteren. Wie weet moet je eventjes wachten, maar dat zal het ook wel waard zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, dan nog moet TS als hij geil is natuurlijk gewoon even rukken in plaats van vreemd te gaan. Laatst gewijzigd op 31-03-2012 om 10:29. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik schaam me egt dat ik van de zelfde generatie ben als de op XD
Heb gewoon geduld man! En het zou idd triest zijn als je een andere vriendin zoekt omdat deze geen seks wil. Het gevoel van sex blijft enkele seconden maar het schuldgevoel blijf je eeuwig houden ![]() Ook vind ik de humor in dit topic om te janken. Het enig wat nog mist is de "vrouwen horen in de keuken" grap en dan is dit ook weer compleet -.- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Koran-Memorization Channel Indoctrinates Anti-Semitism In Children. Gatara | 199 | 20-09-2009 13:34 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #37 Hanneke | 500 | 03-08-2007 22:34 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #71 rare kwast | 491 | 04-10-2006 17:42 | |
Liefde & Relatie |
enorme behoefte om een arm om me heen. vrijgezel | 11 | 20-06-2003 10:28 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |