Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Om de paar seconden moeten plassen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1856218)

anomiemertje 27-03-2012 14:23

Om de paar seconden moeten plassen

Hallo allemaal.
Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik moet regelmatig plassen en soms(Nu ook) voel ik het gewoon zomaar uit mijn penis komen!
Ik heb geen idee hoe dit komt...
Dit is ook zeer irritant in de les :o
Ik moet telkens naar de wc en bijna geen enkele leraar laat me om de 10 minuten naar de wc...

EDIT: heb het probleem gevonden... @MissKidrauhl
Toch maar even naar de dokter gaan ;)
Bij mij zit mijn toompje te hoog en is er dus een "kleine" medische ingreep nodig
Hierdoor kan het gaan irriteren bij jongens

TythorZeth 27-03-2012 15:12

Op naar de dokter.

Pluis 27-03-2012 16:29

klinkt als een ontsteking in je urinewegen, dus daar moet je inderdaad mee naar de dokter.

Miss Kidrauhl 27-03-2012 17:10

Citaat:

anomiemertje schreef: (Bericht 32443142)
Hallo allemaal.
Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik moet regelmatig plassen en soms(Nu ook) voel ik het gewoon zomaar uit mijn penis komen!
Ik heb geen idee hoe dit komt...
Dit is ook zeer irritant in de les :o
Ik moet telkens naar de wc en bijna geen enkele leraar laat me om de 10 minuten naar de wc...

Help plss

bij mijn ook al :$ alleen niet uit mijn penis want ik ben een meisje :D
ik snpa het ook niet voordat ik ga slapen ga ik naar de wc 5 minuten later moet ik alweer plassen en als ik kijk hoeveel ik plas is dat niet een beetje maar best wel veel
ik vraag me dus nu ook af wat is er met me aan de hand?:confused:

Lusi 27-03-2012 18:08

Zó vaak moeten plassen is gewoon niet te doen, dus ga er sowieso mee langs de dokter. Het voelt waarschijnlijk alsof je moet plassen doordat het geïrriteerd is. En @kidrauhl: als je altijd véél moet plassen, drink je dan niet veel teveel? Het is wel handig als je niet vlak voor het slapen opeens nog een liter drinkt.

Daantje_0705 27-03-2012 18:15

Als je naar de dokter gaat is het handig om alvast een potje (ochtend)urine mee te nemen :)

Miss Kidrauhl 27-03-2012 18:46

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 32443668)
Zó vaak moeten plassen is gewoon niet te doen, dus ga er sowieso mee langs de dokter. Het voelt waarschijnlijk alsof je moet plassen doordat het geïrriteerd is. En @kidrauhl: als je altijd véél moet plassen, drink je dan niet veel teveel? Het is wel handig als je niet vlak voor het slapen opeens nog een liter drinkt.

volgens mij is dat het ik drink veelste veel water
en ook voordat ik ga slapen kan er niets aan doen want ik heb vaak super erge dorst
dus dan drink ik wel twee glazen van ongeveer 0,25 ml

Catch 27-03-2012 21:37

Ook dan moet je naar de dokter want veel dorst hebben kan duiden op suikerziekte.

TythorZeth 27-03-2012 21:39

Citaat:

Catch schreef: (Bericht 32444390)
Ook dan moet je naar de dokter want veel dorst hebben kan duiden op suikerziekte.

Ohja, dat was het. Ik wilde hetzelfde zeggen maar kon maar niet herinneren waar het nou ook al weer op kon duiden, haha (y)

Lusi 27-03-2012 21:42

Citaat:

Miss Kidrauhl schreef: (Bericht 32443761)
volgens mij is dat het ik drink veelste veel water
en ook voordat ik ga slapen kan er niets aan doen want ik heb vaak super erge dorst
dus dan drink ik wel twee glazen van ongeveer 0,25 ml

Citaat:

Catch schreef: (Bericht 32444390)

Dit ja! Als je echt dorst hebt terwijl je kunt beredeneren dat je echt wel genoeg hebt gedronken, huisarts.

Linda Prins 27-03-2012 23:51

Je verteld niet sinds wanneer het begonnen is, en hoe lang je dat probleempje hebt, probeer te oefenen om je plas op te houden, anders zul je toch naar de huisarts moeten, niet dat ik je bang wil maken, maar als je jou plas niet op kan houden, gaan ze je misschien incontinentie broekjes voorschrijven, het zijn een soort luiers, tegen onvrijwillig urine verlies, want er komt een moment dat de leraar er genoeg van krijgt (zijn geduld opraakt) dat je elke 10 minuten naar de wc gaat, en dan komt het moment van de incontinentie broekjes heel dichtbij. zou zeggen ga naar de dokter........en eh....sterkte of beterschap(y)

Martiño 27-03-2012 23:58

Praat trouwens even met je mentor hierover. Als je door ziekte nu eenmaal wat vaker moet plassen, is dat een prima reden om gewoon tijdens de les naar het toilet te gaan. Je leraren moeten dan wel weten dat je een serieus probleem hebt en dat je niet 'zomaar' naar het toilet gaat.

anomiemertje 29-03-2012 15:44

Ik weet nu wat het is... mijn toompje zit te hoog =O
Daardoor is het dus om een of andere reden gaan irriteren en kan ik mn plas niet binnenhouden

InfoBoy 30-03-2012 19:17

Oh vervelend, wel mooi dat je weet hoe het komt nu. En nu laten aanpassen? Succes en beterschap!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.