Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2012, 14:23
anomiemertje
anomiemertje is offline
Hallo allemaal.
Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik moet regelmatig plassen en soms(Nu ook) voel ik het gewoon zomaar uit mijn penis komen!
Ik heb geen idee hoe dit komt...
Dit is ook zeer irritant in de les
Ik moet telkens naar de wc en bijna geen enkele leraar laat me om de 10 minuten naar de wc...

EDIT: heb het probleem gevonden... @MissKidrauhl
Toch maar even naar de dokter gaan
Bij mij zit mijn toompje te hoog en is er dus een "kleine" medische ingreep nodig
Hierdoor kan het gaan irriteren bij jongens

Laatst gewijzigd op 29-03-2012 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:12
Verwijderd
Op naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 16:29
Pluis
Pluis is offline
klinkt als een ontsteking in je urinewegen, dus daar moet je inderdaad mee naar de dokter.
Oud 27-03-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal.
Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik moet regelmatig plassen en soms(Nu ook) voel ik het gewoon zomaar uit mijn penis komen!
Ik heb geen idee hoe dit komt...
Dit is ook zeer irritant in de les
Ik moet telkens naar de wc en bijna geen enkele leraar laat me om de 10 minuten naar de wc...

Help plss
bij mijn ook al :$ alleen niet uit mijn penis want ik ben een meisje
ik snpa het ook niet voordat ik ga slapen ga ik naar de wc 5 minuten later moet ik alweer plassen en als ik kijk hoeveel ik plas is dat niet een beetje maar best wel veel
ik vraag me dus nu ook af wat is er met me aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 18:08
Verwijderd
Zó vaak moeten plassen is gewoon niet te doen, dus ga er sowieso mee langs de dokter. Het voelt waarschijnlijk alsof je moet plassen doordat het geïrriteerd is. En @kidrauhl: als je altijd véél moet plassen, drink je dan niet veel teveel? Het is wel handig als je niet vlak voor het slapen opeens nog een liter drinkt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 18:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je naar de dokter gaat is het handig om alvast een potje (ochtend)urine mee te nemen
Oud 27-03-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Zó vaak moeten plassen is gewoon niet te doen, dus ga er sowieso mee langs de dokter. Het voelt waarschijnlijk alsof je moet plassen doordat het geïrriteerd is. En @kidrauhl: als je altijd véél moet plassen, drink je dan niet veel teveel? Het is wel handig als je niet vlak voor het slapen opeens nog een liter drinkt.
volgens mij is dat het ik drink veelste veel water
en ook voordat ik ga slapen kan er niets aan doen want ik heb vaak super erge dorst
dus dan drink ik wel twee glazen van ongeveer 0,25 ml
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:37
Catch
Catch is offline
Ook dan moet je naar de dokter want veel dorst hebben kan duiden op suikerziekte.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ook dan moet je naar de dokter want veel dorst hebben kan duiden op suikerziekte.
Ohja, dat was het. Ik wilde hetzelfde zeggen maar kon maar niet herinneren waar het nou ook al weer op kon duiden, haha
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
volgens mij is dat het ik drink veelste veel water
en ook voordat ik ga slapen kan er niets aan doen want ik heb vaak super erge dorst
dus dan drink ik wel twee glazen van ongeveer 0,25 ml
Citaat:
Dit ja! Als je echt dorst hebt terwijl je kunt beredeneren dat je echt wel genoeg hebt gedronken, huisarts.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 23:51
Linda Prins
Linda Prins is offline
Je verteld niet sinds wanneer het begonnen is, en hoe lang je dat probleempje hebt, probeer te oefenen om je plas op te houden, anders zul je toch naar de huisarts moeten, niet dat ik je bang wil maken, maar als je jou plas niet op kan houden, gaan ze je misschien incontinentie broekjes voorschrijven, het zijn een soort luiers, tegen onvrijwillig urine verlies, want er komt een moment dat de leraar er genoeg van krijgt (zijn geduld opraakt) dat je elke 10 minuten naar de wc gaat, en dan komt het moment van de incontinentie broekjes heel dichtbij. zou zeggen ga naar de dokter........en eh....sterkte of beterschap
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 23:58
Martiño
Martiño is offline
Praat trouwens even met je mentor hierover. Als je door ziekte nu eenmaal wat vaker moet plassen, is dat een prima reden om gewoon tijdens de les naar het toilet te gaan. Je leraren moeten dan wel weten dat je een serieus probleem hebt en dat je niet 'zomaar' naar het toilet gaat.
Oud 29-03-2012, 15:44
anomiemertje
anomiemertje is offline
Ik weet nu wat het is... mijn toompje zit te hoog =O
Daardoor is het dus om een of andere reden gaan irriteren en kan ik mn plas niet binnenhouden
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 19:17
Verwijderd
Oh vervelend, wel mooi dat je weet hoe het komt nu. En nu laten aanpassen? Succes en beterschap!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten