![]() |
Martiño is forumsaai! #1638
Ik weet niet sinds wanneer, maar gefeliciteerd! *O*
|
Sinds ongeveer 10 minuten geleden :D(Y)
|
Oh, nou, dan ben ik in ieder geval niet laat of zo. :D
|
Tjonge Martienjooo.. Gefeli, I suppose ;)
|
Dankje Q.
|
Huh wat, ik zal wel de felipeli maar ik snapte niet waarom! Ik zocht al een rood cijfertje!
Ik stel voor dat nieuwe forumbazen de eerste week hun titel in het rood hebben. Zodat wij kunnen wennen enzo. |
ha, gefeliciteerd!
|
Martiño ik denk dat je een prima fb zal zijn *o*
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ik dat kan fixen fizzle!
|
Citaat:
Zo, eindelijk scoort RMA zeg. |
Citaat:
En ik bedacht me net dat dit mijn eerste saaitopic is, volgens mij. :cool: |
Ik wist hier serieus niks vanaf. Leuk hoor, Martin. (y)
|
Citaat:
|
Domme doos :P als je admin eens zou lezen dan had je er alles vanaf geweten!
|
Waarom zou ik in Godesnaam op Admin lezen?
|
Zodat je dit soort belangrijke dingen weet natuurlijk :Y
|
Ach, nu weet ik 't ook.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Uomi! Wat speciaal dat dit je eerste saaitopic is (Y) En dan zo'n goede titel ook :Y
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:D Ik moest er wel een beetje van lachen, want ik dacht dat nu juist niemand meer ging reageren :p |
:D:D
|
Borstvergroting op tv. Waarom kijk ik :mad:
|
Oh, ze gaan zo haar gezicht pellen, dit viel dus nog wel mee (y)
|
Wat kijk je überhaupt?
|
Citaat:
|
Gênante lijven op RTL 5 (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
"Hoi, ik ben te beschaamd op naar de dokter te gaan, dus ik laat mijn ontstoken anus maar zien op TV." |
Gefeliciteerd, Martin!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En het was niet alleen ter uitleg aan jou, want jij weet inmiddels wel hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Net was er een genderdyafoor die een boobjob kreeg en zometeen gaan ze haar gezicht vrouwelijker maken. En dus de huid afpellen en over haar neus leggen. Ranziiiiiig :| maar ik kan niet wegkijken. |
Citaat:
|
Bedankt voor de felicitaties hoor.
En nu natuurlijk weer braaf ontopic kinderen, voordat ik jullie posts ga samenvoegen en spelfouten uit topictitels ga halen terwijl ik mijn knopjes uitprobeer. :nono: |
Citaat:
|
Sarah en Martin, ik ben helemaal hooked on Scrubs tegenwoordig, en ik vroeg me af of het er echt zo aan toegaat in een ziekenhuis. Want ik heb maar 1 keer in een ziekenhuis gelegen en toen was mijn internist inderdaad een bijzonder heet, blond meisje, maar verder kreeg ik niet zoveel mee. :bloos:
|
Citaat:
Ik heb niet gezien hoe het ervoor was, maar als ze zo drastisch aan het opereren zijn, moet ze er wel als een echte bouwvakker hebben uitgezien. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo goor! Briljant dat het kan, maar het ziet er nogal ranzig uit dat ze stukjes bot uit je kop beitelen enzo :D Omg die kaak gaat echt te ver. Dat is echt heel erg. Oh bah zeg.
Wat zal zij pijn hebben als ze wakker wordt :| |
"Hallooo Dr. Pixie! Ik ruik al 6 jaar uit m'n kut, wat nu?"
:facepalm: |
Citaat:
House komt veel realistischer over. Maar misschien is dat omdat het veel serieuzer is. Mijn arts maakte niet de hele tijd kutgrapjes over mijn nieren trouwens :D Maar ik vind het heel leuk dat het realistisch is want nu is het ook nog een beetje goei om te kijken :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |