Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het was niet alleen ter uitleg aan jou, want jij weet inmiddels wel hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit.
||
Citaat:
![]() Net was er een genderdyafoor die een boobjob kreeg en zometeen gaan ze haar gezicht vrouwelijker maken. En dus de huid afpellen en over haar neus leggen. Ranziiiiiig ![]()
|
Sarah en Martin, ik ben helemaal hooked on Scrubs tegenwoordig, en ik vroeg me af of het er echt zo aan toegaat in een ziekenhuis. Want ik heb maar 1 keer in een ziekenhuis gelegen en toen was mijn internist inderdaad een bijzonder heet, blond meisje, maar verder kreeg ik niet zoveel mee.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niet gezien hoe het ervoor was, maar als ze zo drastisch aan het opereren zijn, moet ze er wel als een echte bouwvakker hebben uitgezien. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zo goor! Briljant dat het kan, maar het ziet er nogal ranzig uit dat ze stukjes bot uit je kop beitelen enzo
![]() Wat zal zij pijn hebben als ze wakker wordt ![]()
||
Citaat:
![]() House komt veel realistischer over. Maar misschien is dat omdat het veel serieuzer is. Mijn arts maakte niet de hele tijd kutgrapjes over mijn nieren trouwens ![]() ![]() |
![]() |
|
|