![]() |
haren zelf knippen
eeeey ik wou eens keer proberen om mijn haren zelf te knippen maar wil weten of er speciale scharen zijn om je haar me te knippen iemand o.o? En waar kan je ze kopen?
|
Niet doen. Geen succes.
|
Ja, een kappersschaar heeft kleine richeltjes in het snijvlak waardoor de haren niet wegglijden. Zenner heeft ze (etos, kruidvat), ik heb zelf een heel prima kappersschaar van de hema (bij de haarborstels en clipjes enzo hangt die). Je kunt ook naar een kappersgroothandel gaan natuurlijk.
|
Citaat:
|
Niet doen ik denk zelfs dat professionele kappers hun haar bij iemand anders laten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De scharen hangen overigens tussen de haarartikelen en niet tussen de hobbyscharen, dus bij de HEMA kun je bijvoorbeeld al niet misgrijpen. Succes! |
post vooral een voor en na foto!(Y) ben benieuwd!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedoel je gewoon je froufrou, of ook de rest?
Tip: als je alles wil knippen, zorg dan dat je in een ruimte bent waar je surrounded bent by spiegels. Zo is het makkelijk om de achterkant van je coupe te knippen, ik spreek uit ervaring en het was een bescheiden succesje. |
Citaat:
|
Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?
Als je een afbeelding hebt geüpload als bijlage, kun je op het pijltje klikken naast het 'bijlagepictogram' en de afbeelding uit de lijst selecteren. De afbeelding wordt dan in het bericht geplaatst. Je kunt vervolgens zelf bepalen waar de afbeelding precies moet staan. Om een afbeelding in te voegen die niet als bijlage is geüpload en die zich op een andere website bevindt, kun je de volledige URL van de afbeelding kopiëren (niet de pagina waarop de afbeelding staat) en vervolgens op het pictogram 'Afbeelding invoegen' klikken. Je kunt ook [img] en [/img] voor en na de URL typen. Er mogen geen spaties voor of na de URL staan. Je kunt op deze manier ook afbeeldingen uit je fotoalbums invoegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |