Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2012, 15:06
JustSaying
JustSaying is offline
eeeey ik wou eens keer proberen om mijn haren zelf te knippen maar wil weten of er speciale scharen zijn om je haar me te knippen iemand o.o? En waar kan je ze kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2012, 16:23
Verwijderd
Niet doen. Geen succes.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 16:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, een kappersschaar heeft kleine richeltjes in het snijvlak waardoor de haren niet wegglijden. Zenner heeft ze (etos, kruidvat), ik heb zelf een heel prima kappersschaar van de hema (bij de haarborstels en clipjes enzo hangt die). Je kunt ook naar een kappersgroothandel gaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 18:27
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Ja, een kappersschaar heeft kleine richeltjes in het snijvlak waardoor de haren niet wegglijden. Zenner heeft ze (etos, kruidvat), ik heb zelf een heel prima kappersschaar van de hema (bij de haarborstels en clipjes enzo hangt die). Je kunt ook naar een kappersgroothandel gaan natuurlijk.
ok ty en hoe heten zulke scharen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 18:27
Croque
Croque is offline
Niet doen ik denk zelfs dat professionele kappers hun haar bij iemand anders laten doen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 18:34
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Niet doen ik denk zelfs dat professionele kappers hun haar bij iemand anders laten doen.
ik kan best goed knippe me alleen een normale schaar
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 20:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ok ty en hoe heten zulke scharen
Kappersschaar. Niet de Defilleerschaar of hoe dat ook heet kopen, zo'n schaar met allemaal tandjes en inhammen, die zijn voor uitdunnen en daar kun je niet recht mee knippen.
De scharen hangen overigens tussen de haarartikelen en niet tussen de hobbyscharen, dus bij de HEMA kun je bijvoorbeeld al niet misgrijpen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 12:34
tuttebel
tuttebel is offline
post vooral een voor en na foto! ben benieuwd!!!
Oud 11-04-2012, 22:48
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
post vooral een voor en na foto! ben benieuwd!!!
hoe do je da o._.O''?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 22:59
Croque
Croque is offline
Citaat:
hoe do je da o._.O''?
Door een foto te trekken voordat je je haren hebt geknipt, en erna. Hoe je het moet doen hangt af van het type fototoestel. Meestal zit er bovenaan aan de rechterkant een knopje, goed doorduwen want anders stelt het alleen scherp.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 12:07
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Bedoel je gewoon je froufrou, of ook de rest?

Tip: als je alles wil knippen, zorg dan dat je in een ruimte bent waar je surrounded bent by spiegels. Zo is het makkelijk om de achterkant van je coupe te knippen, ik spreek uit ervaring en het was een bescheiden succesje.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 14:56
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Door een foto te trekken voordat je je haren hebt geknipt, en erna. Hoe je het moet doen hangt af van het type fototoestel. Meestal zit er bovenaan aan de rechterkant een knopje, goed doorduwen want anders stelt het alleen scherp.
uuhh te laat xd heb mijn hare al geknipt mr ik bedoel hoe zet je die foto hierop
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?

Als je een afbeelding hebt geüpload als bijlage, kun je op het pijltje klikken naast het 'bijlagepictogram' en de afbeelding uit de lijst selecteren. De afbeelding wordt dan in het bericht geplaatst. Je kunt vervolgens zelf bepalen waar de afbeelding precies moet staan.

Om een afbeelding in te voegen die niet als bijlage is geüpload en die zich op een andere website bevindt, kun je de volledige URL van de afbeelding kopiëren (niet de pagina waarop de afbeelding staat) en vervolgens op het pictogram 'Afbeelding invoegen' klikken. Je kunt ook [img] en [/img] voor en na de URL typen. Er mogen geen spaties voor of na de URL staan. Je kunt op deze manier ook afbeeldingen uit je fotoalbums invoegen.
Reageren

Regels voor berichten