![]() |
Even voorstellen!
Hey
Zoals iedereen aan mijn naam wel ziet kom ik uit Limburg, haha. Ik studeer communicatie aan de Haagse Hogeschool en ben hier terecht gekomen omdat ik een onderzoekje voor mijn afstudeerscriptie doe naar de manier waarop scholieren (HAVO/VMBO) in hun laatste/voorlaatste jaar hun studiekeuze maken. Vind het ook leuk om hier rond te kijken en hopelijk kan ik andere mensen ook helpen met vragen over studiekeuze, kamer zoeken, etc etc. Verder vind ik het wel leuk hier in Den Haag, maar verhuis ik straks toch weer terug naar Limburg. Topicje over dat onderzoekje staat hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1857481, leuk als jullie daar ook even kijken! Verder heb ik cavia's en ben ik gek op disneyfilms en nintendo. Wie meer wil weten, vraag maar raak! :D |
Heey welkom. Aanvragen kan je beter niet bij Welkom en Voorstellen doen ;) (y)
Maar welkom!:) |
Haha, dankje! Tekst is aangepast met linkje naar het topic op de plek waar hij wel hoort :P
|
Toppi! Hoe oud ben je eigenlijk?
|
Ik ben net 23 geworden in maart :D
|
O, kan ik al u zeggen?
|
Liever niet, ik voel me nog niet bepaald een "u", hahahaha. Daar krijg ik nog te vaak "doe eens volwassen" voor naar m'n hoofd geslingerd ;)
|
haha, wat doe je zo al op de nintendo?
|
Heb een Wii, vooral met Mario, Kirby en sporadisch andere dingen als Alice in Wonderland etc. Een Super Nintendo voor Street Fighter en Yoshi's Island, en een DS waar ik eigenlijk alleen maar Pokemon op speel, haha. Druk met studie dus de laatste tijd zit een hele dag op de bank gamen er niet meer echt in :(
|
Zozo, ja das wel jammer dan. Wat is je favo disneyfilm?
|
Belle en het Beest, of is dat heel cliché? :P Winnie de Pooh vind ik heel leuk. Is eigenlijk moeilijk kiezen, heb bijna al die classics hier, haha.
|
Neu hoor. (vond altijd een beetje eng:D)
Ja ik heb vroeger heel vel WP gekeken. |
Hihi, ja kan ik me voorstellen, ik weet het helaas zelf niet want als klein meisje speelde ik alleen maar met auto'tjes en geweertjes en prinsesjes waren stom :P Terwijl andere jongens het juist wel weer keken, jij dus ook haha. Leuk!
|
haha dan ben je best wel een toffe vrouw!
|
Haha, nounou "vrouw", dan voel ik me wel oud hoor, zeg maar meisje ;) En thanks :P
|
O wat dom. In het algemeen heb je natuurlijk mannen en vrouwen. Maaaar.
Je bent een toffe meid! Al die dingen. Stoer. Is Limburg gezellige plek? |
Jazeker, heel gezellig! Na het afstuderen verhuis ik terug.. als ik ooit ga afstuderen dan, want ik hang een beetje vast met de scriptie :P
|
Afwachten dan maar. (y)
Ook in Limburg geboren? |
Ja, en 18 jaar gewoond. Daarna naar de omgeving van Amsterdam verhuisd (Weesp om precies te zijn), en een jaartje later naar Den Haag omdat ik het daar leuker vond, kon gelukkig naadloos instromen in het tweede jaar van de opleiding communicatie (had m'n eerste jaar in Amsterdam gehaald)
|
Yeah Denk Haag. Zit ik op school:)
Chille stad. |
Den haag ftw *o*
|
Citaat:
|
Geboren en getogen hè ;) zou wat zijn als ik het niet zou snappen!
|
Haha, das ook toevallig! En inderdaad, als ik dan al een stad uit de Randstad moet kiezen (blijf toch wel een provinciaal typetje) dan kies ik Den Haag!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |