Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Aftrekken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858405)

447346 26-04-2012 19:58

Aftrekken

als ik mezelf aftrek en ben klaar dan krijg ik na afloop een hele droge eikel. dit lijkt net een opa of oma huid. hoort dit?

Pluis 26-04-2012 20:32

Een titel met alleen maar "help" is niet zo handig, dus ik heb het even veranderd zodat in 1 oogopslag duidelijk is waar het topic over gaat.

Ik kan me zo niet echt voorstellen hoe je daar een droge eikel van kan krijgen, tenzij je dingen als babyolie of water ofzo gebruikt.

fizzle-fluffy 26-04-2012 22:35

Ik neem aan dat je bedoelt dat hij er gerimpeld uitziet, niet dat hij droog aanvoelt? Want er komt natuurlijk allemaal lichaamsvocht overheen, en daar zitten eiwitten en zouten in, dus dat droogt niet helemaal schoon op. Dus terwijl je penis nog hard is, komt er een dun laagje eiwit en zout op, en als je penis dan weer kleiner wordt, dan krimpt dat laagje natuurlijk niet netjes mee en dan krijg je rimpeltjes. Dat is tenminste wat ik aan rimpeltjes ken op een eikel.

InfoBoy 26-04-2012 23:18

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 32505729)
Een titel met alleen maar "help" is niet zo handig, dus ik heb het even veranderd zodat in 1 oogopslag duidelijk is waar het topic over gaat.

Ik kan me zo niet echt voorstellen hoe je daar een droge eikel van kan krijgen, tenzij je dingen als babyolie of water ofzo gebruikt.

Nee wacht.. hij zou juist WEL babyolie kunnen proberen! Daar wordt ie juist NIET droog van. :)

Sarah 27-04-2012 08:46

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32505905)
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij er gerimpeld uitziet, niet dat hij droog aanvoelt? Want er komt natuurlijk allemaal lichaamsvocht overheen, en daar zitten eiwitten en zouten in, dus dat droogt niet helemaal schoon op. Dus terwijl je penis nog hard is, komt er een dun laagje eiwit en zout op, en als je penis dan weer kleiner wordt, dan krimpt dat laagje natuurlijk niet netjes mee en dan krijg je rimpeltjes. Dat is tenminste wat ik aan rimpeltjes ken op een eikel.

Dit lijkt mij ook het meest logisch. Dus ts, even wassen na het trekken :p

DonaldFuck 27-04-2012 21:59

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32506093)
Dit lijkt mij ook het meest logisch. Dus ts, even wassen na het trekken :p

Das sowieso best hygiënisch natuurlijk haha..

Mr.Banana 01-05-2012 22:53

hier even chemisch op ingaan: die eiwitten en zouten uit je sperma blijven aan de buitenkant van de eikel zitten. De osmotische waarde is dan hoog, en dus wordt er vocht uit de eikel getrokken... Daardoor wordt ie wat rimpelig...

persoonlijk heb ik er nooit zo'n probleem mee gehad, maar als je er last van hebt, kun je bv na het klaarkomen met een tissue ofzo je penis afdrogen, of idd babyolie...

sebastiaan133 03-05-2012 21:25

als ik de voorhuis naar achter trek en dat 5 min zo laat, wordt ie ook droog. Is dit je probleem?

Bola 04-05-2012 11:17

Er kan inderdaad vocht of sperma overheen gaan wat opdroogt en het laat 'verrimpelen'

Lijkt me vrij normaal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.