Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2012, 19:58
447346
447346 is offline
als ik mezelf aftrek en ben klaar dan krijg ik na afloop een hele droge eikel. dit lijkt net een opa of oma huid. hoort dit?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 20:32
Pluis
Pluis is offline
Een titel met alleen maar "help" is niet zo handig, dus ik heb het even veranderd zodat in 1 oogopslag duidelijk is waar het topic over gaat.

Ik kan me zo niet echt voorstellen hoe je daar een droge eikel van kan krijgen, tenzij je dingen als babyolie of water ofzo gebruikt.
Oud 26-04-2012, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij er gerimpeld uitziet, niet dat hij droog aanvoelt? Want er komt natuurlijk allemaal lichaamsvocht overheen, en daar zitten eiwitten en zouten in, dus dat droogt niet helemaal schoon op. Dus terwijl je penis nog hard is, komt er een dun laagje eiwit en zout op, en als je penis dan weer kleiner wordt, dan krimpt dat laagje natuurlijk niet netjes mee en dan krijg je rimpeltjes. Dat is tenminste wat ik aan rimpeltjes ken op een eikel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Een titel met alleen maar "help" is niet zo handig, dus ik heb het even veranderd zodat in 1 oogopslag duidelijk is waar het topic over gaat.

Ik kan me zo niet echt voorstellen hoe je daar een droge eikel van kan krijgen, tenzij je dingen als babyolie of water ofzo gebruikt.
Nee wacht.. hij zou juist WEL babyolie kunnen proberen! Daar wordt ie juist NIET droog van.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij er gerimpeld uitziet, niet dat hij droog aanvoelt? Want er komt natuurlijk allemaal lichaamsvocht overheen, en daar zitten eiwitten en zouten in, dus dat droogt niet helemaal schoon op. Dus terwijl je penis nog hard is, komt er een dun laagje eiwit en zout op, en als je penis dan weer kleiner wordt, dan krimpt dat laagje natuurlijk niet netjes mee en dan krijg je rimpeltjes. Dat is tenminste wat ik aan rimpeltjes ken op een eikel.
Dit lijkt mij ook het meest logisch. Dus ts, even wassen na het trekken
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Dit lijkt mij ook het meest logisch. Dus ts, even wassen na het trekken
Das sowieso best hygiënisch natuurlijk haha..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 22:53
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
hier even chemisch op ingaan: die eiwitten en zouten uit je sperma blijven aan de buitenkant van de eikel zitten. De osmotische waarde is dan hoog, en dus wordt er vocht uit de eikel getrokken... Daardoor wordt ie wat rimpelig...

persoonlijk heb ik er nooit zo'n probleem mee gehad, maar als je er last van hebt, kun je bv na het klaarkomen met een tissue ofzo je penis afdrogen, of idd babyolie...
Oud 03-05-2012, 21:25
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
als ik de voorhuis naar achter trek en dat 5 min zo laat, wordt ie ook droog. Is dit je probleem?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 11:17
Bola
Bola is offline
Er kan inderdaad vocht of sperma overheen gaan wat opdroogt en het laat 'verrimpelen'

Lijkt me vrij normaal
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten