![]() |
Taksaai! #1658
Jeuj, maakte ik hem daarnet vol? :)
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten xVeerle 65 Sarah 38 Strobe! 34 Stefenootje 34 Uomi 30 Quintiano 27 Martiño 25 Turk February 25 Trimm Trabb 24 Noedelhap 23 Quis 3.0 21 Apate 21 Chicka Little 21 Lentekriebel 18 Little Phoebe 17 Klaverhap 15 Miekje* 14 .sann 14 Paranoide 9 Zeppelin 7 moesasji 5 Strumley 4 Absinthe 3 Commendatore 2 Lusi 2 Cherry Springs 2 Havock 1 Toon topic & sluit venster |
Jaaa je bent goed bezig!
|
Je staat zelfs aan de top:D
|
Mijn huisgenoot heeft pindakaas van het merk Helaes :cool:(Y) Helaes Pindakaas :D:D:D::D:D:D:D:D:
|
Joehoee :D
|
Prima pindakaas trouwens :Y
|
Serieus, dat is echt super?!! Die wil ikkkk. Alsie lekker is.!
|
|
Citaat:
Alleen als prop zou je al zo'n pot kopen. |
Aldi:)
|
Citaat:
|
Wij hebben er een keer een heel ontbijt lang om gelachen :bloos:
|
Haha, lekker wakker worden dan:D
Ik moest nu maar eens geschiedenis gaan leren. :) |
Citaat:
|
Geschiedenis *o*
Ik zou dat ook moeten doen. Maar dat doe ik niet. Phoebe, zin om vanmiddag / vanavond te AoE-en? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet er toch 3 uur lang vragen over kunnen beantwoorden:D Dus hallo Ho Chi Minh en weetikhet:D |
Oh, is het onderwerp nog steeds Vietnam?
|
Citaat:
|
Ga installeren dan!
Veerle, heb je ook dynamiek en stagnatie in republiek? of gouden eeuw? Of wat het ook maar was, die tijd zeg maar :D:D |
Ik ben net uit bed!
|
Pfff. In dat geval ga ik zo eerst douchen en boodschappen doen. Ik moet om 2 uur bij de fysio zijn, en daarna wil ik toch echt beginnen met studeren.
|
Wat probeer je te zeggen? :p
|
Ja, ongeveer, maar ze hebben de focus anders gelegd dus nu heet het:
De republiek in tijd van vorsten. :P |
Dat je op moet schieteeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Anders duurt het lang.
|
Jeuj! Weer een uur erbij! En ik mag met gewichtjes oefenen *O*
|
Ik heb over jou gedroomd :o
|
Over mij?
|
Ik geloof dat ik een verjaardagfeestverrassingsplannetje van vriendinnetjes heb verpest :o. Zij dachten dat ik de afgelopen twee dagen weg zou zijn en morgen hier, maar ik ben morgen weg :o
|
Ja jou!
|
Ik droomde dat ik je irl had beledigd en dat ik later pas besefte wie je was en dat ik wist dat ik dat ging teruglezen in het watkunjenietwaarderentopic :o
|
Mm, ik overweeg de andere Dialo III-guest pass van m'n broertje te vragen. To see what's up.
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Heeft iemand hier waanzinnig lekkere saladedressings? Voor bij 'n barbecue.
|
Ik heb gedroomd dat ik met mijn vader in de auto zat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, wat in een potje zit kun je met een beetje fantasie ook wel zelf maken. Vaak ook gezonder omdat er geen toegevoegd suiker/zout/conserveermiddel in zit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt gevraagd of je alleen een dressing wil maken en meenemen, zonder dat je weet waar de dressing op moet? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is ook niks mis met wikipedia om bijv. even snel ergens over bij te lezen, maar het is als bron voor argumenten in een discussie niet echt bruikbaar omdat de kwaliteit van artikelen heel erg verschilt, zo zijn veel artikelen incompleet of te oppervlakkig geschreven, ook al staat er bronvermelding bij (veel bronnen blijven ongecontroleerd). Eigenlijk moet je als je refereert aan een artikel in wikipedia de bron opzoeken en daar aan refereren. Maar ach. In principe zijn de grotere artikelen op wikipedia enigszins betrouwbaar, omdat veel mensen ze lezen (maar dat kan bij controversiële artikelen er weer voor zorgen dat het wordt aangepast aan de persoonlijke visie van de lezer of juist aan hypercorrectie om maar politiek neutraal te kunnen zijn). Bijvoorbeeld zoiets als tapas, tja, wie weet nu wat de exacte oorsprong van tapas is... als ik sommige artikelen in de Engelse wikipedia lees over Nederland denk ik ook wel eens van "ehm, nee hoor...:confused:", dus dat kan voor een Spanjaard ook wel gelden. /rant |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |