Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Veranderen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860320)

marcieoko 28-05-2012 19:12

Veranderen?

Zou jij voor 1 dag een meisje willen zijn als je een jongen bent? Als je een meisje bent een jongen?
Zo ja, waarom?
Zo nee, waarom niet?

Chocolat_muffin 28-05-2012 19:13

Nee, ik ben blij als meisje :)

Strobe! 28-05-2012 19:18

Nee, ik ben blij als jongen :)

TythorZeth 28-05-2012 20:00

Tuurlijk, voor 1 dag :p
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

icetea296 28-05-2012 20:04

voor 1 dag wel :P
maar langer ook niet xD

Pythagoras. 28-05-2012 20:10

Kan me niet voorstellen dat je dat serieus niet zou willen.

Stinkdier 28-05-2012 20:14

Citaat:

pythagoras. schreef: (Bericht 32569852)
kan me niet voorstellen dat je dat serieus niet zou willen.

tetten!!

mytholon 28-05-2012 20:35

1`dag lijkt me prima,

DaichiDechu 28-05-2012 21:08

jah!
mij lijktet super raar om zo'n hangend ding in je broek te hebben.. wil weleens weten hoe het is o.o

Diamera 28-05-2012 21:11

Oh echt wel, voor 1 dagje. Lijkt me best wel grappig!

Kijken hoe fappen voelt enzo. Sowieso het gevoel van iets tussen je benen, ha ik zou de trap afrennen en springen, kijken hoe het meeslingert! En staand gaan plassen, want je kunt helemaal zelf richten. Een erectie proberen te krijgen en dan proberen te plassen, omdat dat blijkbaar niet kan. Ah en the helicopter proberen :cool:. En natuurlijk seks hebben, kijken hoe het voelt. Ik ben toch maar 1 dag een manfiguur dan, kun je net zo goed die kans grijpen. Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét. En zo lang mogelijk niet aan mijn kruis zitten, kijken of je het zaakje na een tijdje inderdaad wel zo oncharmant en onsubtiel móét verzetten.

Haha dat is prima voor een dag! Ik zou gewoon gaan aanklooien de hele dag. Ik denk dat een meisje zijn me toch beter zou bevallen, after all.

xVeerle 28-05-2012 21:18

Citaat:

Diamera schreef: (Bericht 32569991)

Kijken hoe fappen voelt enzo. Sowieso het gevoel van iets tussen je benen, ha ik zou de trap afrennen en springen, kijken hoe het meeslingert! En staand gaan plassen, want je kunt helemaal zelf richten. Een erectie proberen te krijgen en dan proberen te plassen, omdat dat blijkbaar niet kan. Ah en the helicopter proberen :cool:. En natuurlijk seks hebben, kijken hoe het voelt. Ik ben toch maar 1 dag een manfiguur dan, kun je net zo goed die kans grijpen. Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét. En zo lang mogelijk niet aan mijn kruis zitten, kijken of je het zaakje na een tijdje inderdaad wel zo oncharmant en onsubtiel móét verzetten.

Haha dat is prima voor een dag! Ik zou gewoon gaan aanklooien de hele dag. Ik denk dat een meisje zijn me toch beter zou bevallen, after all.

Wooeej, precies dat !!!
Ik zou echt blij alles gaan proberen dat ik zelf niet kan en dan toch maar blij zijn dat ik een meisje ben:)

Lusi 28-05-2012 21:25

Citaat:

Oei, de penisnijd :cool: Je hebt wel meer dan geslachtsdelen.

En natuurlijk doet iedereen dat.

Denise_kaas 29-05-2012 11:29

Citaat:

Reverend 29-05-2012 12:26

Ik kook als jongen ook al regelmatig dus nee.

xrampage 29-05-2012 13:29

lijkt me wel grappig om een meisje te zijn :)

hookee 29-05-2012 13:58

Citaat:

Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét.

Geef die vriend van jou eens een schop in z'n kruis en zie of hij met een dikke jeans èn onderbroek ook niets voelt ;)
Ja, het is iets minder gevoelig, des te beter, kan 'ie wat langer doorgaan.

Één dagje lijkt me leuk, als ik dan maar niet net ongesteld ben...-O-

xVeerle 29-05-2012 15:43

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32571043)
Geef die vriend van jou eens een schop in z'n kruis en zie of hij met een dikke jeans èn onderbroek ook niets voelt ;)

Misschien is dat juist goed, begrijp je de ellende van je vriendin een beetje? :)

Strobe! 29-05-2012 15:56

Citaat:

xVeerle schreef: (Bericht 32571286)
Misschien is dat juist goed, begrijp je de ellende van je vriendin een beetje? :)

Ik begrijp ze al zonder een meisje te zijn :s ;)

Dasherman 29-05-2012 15:59

Alleen al om een paar uur met mijn eigen tieten te spelen.

Athene 29-05-2012 19:01

Voor een dag,
misschien 2 wel...

maar niet langer joh!
als jongen is da toch kei onhandig als je met je zaakje op de fiets zit?
en dat je spontaan een erectie kunt krijgen..das ook best kut lijkt me...
wat zijn de voordelen van jongen zijn eigenlijk??

laat ook maar ik ben blij als meisje :)

icetea296 29-05-2012 19:46

Citaat:

Athene schreef: (Bericht 32571748)
Voor een dag,
misschien 2 wel...

maar niet langer joh!
als jongen is da toch kei onhandig als je met je zaakje op de fiets zit?
en dat je spontaan een erectie kunt krijgen..das ook best kut lijkt me...
wat zijn de voordelen van jongen zijn eigenlijk??

laat ook maar ik ben blij als meisje :)

ik kan ook zeggen wat zijn de voordelen van een meisje :P
en dat met op de fiets zitten heb ik geen last van xD
en het kan kut zijn als je spontaan een stijve krijgt ja ligt eraan waar je bent :P

xVeerle 29-05-2012 19:54

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32571331)
Ik begrijp ze al zonder een meisje te zijn :s ;)

Mijn vriend kan me wel eens bijna vermoorden als ik ongesteld ben xD
Begrijpelijk want ik ben t nergens mee eens, word overal boos om en zeur de hele dag over buikpijn:) Maar ik kan er echt niks aan doen omdat ik op dat moment denk dat ik alle reden tot zeuren heb en dat ik helemaal gelijk heb:)

Strobe! 29-05-2012 20:06

Citaat:

xVeerle schreef: (Bericht 32571946)
Mijn vriend kan me wel eens bijna vermoorden als ik ongesteld ben xD
Begrijpelijk want ik ben t nergens mee eens, word overal boos om en zeur de hele dag over buikpijn:) Maar ik kan er echt niks aan doen omdat ik op dat moment denk dat ik alle reden tot zeuren heb en dat ik helemaal gelijk heb:)

Dit overtuigd me. :D

xVeerle 29-05-2012 20:11

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32571982)
Dit overtuigd me. :D

Over...?:P

huntingyade 29-05-2012 23:30

ik zou me wss de hele ochtend opsluiten om met mijn nieuwe tetten te spelen en andere lichaams delen. en dan een poging doen om een ander meisje te vinden om het samen te doen (ik vraag me nog steeds af hoe het voelt als 2 vrouwen dat doen en hoe moeilijk het is voor 2 vrouwen om het samen te doen). en verder zal ik de rest van de tijd doorbrengen als een gigantische cock tease zijn.

Strobe! 30-05-2012 08:23

Citaat:

xVeerle schreef: (Bericht 32571994)
Over...?:P

Dat ik nooit meisje wil zijn. Al lijkt vechten met andere meisjer me wel leuk.:D

Diamera 30-05-2012 11:21

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32571043)

Whaha maar dan zijn het z'n ballen, ik durf ook wel te wedden dat je dat voelt ja :D

Betercore_oud 30-05-2012 18:20

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32570862)
Ik kook als jongen ook al regelmatig dus nee.

we have a winnar

Little Phoebe 31-05-2012 02:13

Lijkt me enorm leuk!

Ik zou staand plassen. En me rukken. Kijken hoe lang het duurt om spontaan een boner te krijgen. Mezelf onderspuiten. Een meisje neuken. Naakt rondrennen om te voelen of dat net zo voelt als met blote tieten rennen. En erachter komen of ik links of rechts dragend ben. De helikopter doen. Me in mijn ballen laten schoppen en erachter komen hoe pijnlijk dat is. Naar meisjes fluiten. Mijn liedjes zingen met een mannenstem. Of beter nog, een duet opnemen met mezelf! Aan mijn ballen zitten in het openbaar. Door de hoerenstraat lopen (zonder dat me gevraagd wordt of ik een baantje zoek dus). Fietsen, want doet dat geen zeer?

Meer kan ik nu niet verzinnen, maar dat klinkt als een bezig dagje :o

Pythagoras. 31-05-2012 08:37

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 32574941)
Fietsen, want doet dat geen zeer?

Valt mee! Je moet alleen niet op die stang terechtkomen...

Athene 31-05-2012 15:52

hahaah nee dat lijkt me niet zo'n pretje :)

Em. 31-05-2012 16:39

Ik denk dat veranderingen van sekse breder zijn dan alleen de seksuele activiteiten die je kunt ondernemen, en dat het daarom niet helemaal op (binnen?) seksualiteit past. En DK lijkt me dan het beste alternatief, dus ik verplaats 'm daarheen.

honkballertje 31-05-2012 16:46

Citaat:

Heldin! :cool:

Uhm voor 1 dag een meisje zijn lijkt me wel ok, maar zoals eerder al gezegd 'als ik dan maar niet ongesteld ben' want dat hoef ik allemaal niet mee te maken :o

Senk wel dat ik het uiteindelijk prima vind om een jongen te zijn.:)

Em. 31-05-2012 16:49

Citaat:

honkballertje schreef: (Bericht 32575808)
Uhm voor 1 dag een meisje zijn lijkt me wel ok, maar zoals eerder al gezegd 'als ik dan maar niet ongesteld ben' want dat hoef ik allemaal niet mee te maken :o

Waarom niet? Als het erg tegenvalt, kun je de rest van je leven heel blij zijn dat je niet ongesteld hoeft te zijn! :P

Chicka Little 31-05-2012 16:57

ja, niet meer onfgesteld zijn. *O*

Determination 31-05-2012 20:42

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 32574941)
Lijkt me enorm leuk!

Ik zou staand plassen. En me rukken. Kijken hoe lang het duurt om spontaan een boner te krijgen. Mezelf onderspuiten. Een meisje neuken. Naakt rondrennen om te voelen of dat net zo voelt als met blote tieten rennen. En erachter komen of ik links of rechts dragend ben. De helikopter doen. Me in mijn ballen laten schoppen en erachter komen hoe pijnlijk dat is. Naar meisjes fluiten. Mijn liedjes zingen met een mannenstem. Of beter nog, een duet opnemen met mezelf! Aan mijn ballen zitten in het openbaar. Door de hoerenstraat lopen (zonder dat me gevraagd wordt of ik een baantje zoek dus). Fietsen, want doet dat geen zeer?

Meer kan ik nu niet verzinnen, maar dat klinkt als een bezig dagje :o

Oyeah, absoluut :y

Zeppelin 31-05-2012 21:43

Nee ik zou niet willen veranderen. Ik zou niet de verantwoordelijkheid willen dragen die mannen hebben, zoals computerproblemen oplossen of een kastje timmeren en precies weten hoe dat moet. En natuurlijk nog veel meer verantwoordelijkheid om de vrouwtjes te moeten beschermen en de hele tijd de belangrijke beslissingen moeten te nemen.
Ik vind het prima om een vrouw te zijn, lekkend door het leven (y)

TythorZeth 31-05-2012 21:45

Citaat:

Zeppelin schreef: (Bericht 32576503)
Nee ik zou niet willen veranderen. Ik zou niet de verantwoordelijkheid willen dragen die mannen hebben, zoals computerproblemen oplossen of een kastje timmeren en precies weten hoe dat moet. En natuurlijk nog veel meer verantwoordelijkheid om de vrouwtjes te moeten beschermen en de hele tijd de belangrijke beslissingen moeten te nemen.
Ik vind het prima om een vrouw te zijn, lekkend door het leven (y)

Het gaat hier om 1 dag he? En de meeste mannen kunnen geen computerproblemen oplossen of een kastje precies timmeren hoor... ;)

-Raven- 31-05-2012 21:47

1 dagje, ik zou heel de tijd met men eigen tieten spelen denk ik :o

Zeppelin 31-05-2012 21:49

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32576513)
Het gaat hier om 1 dag he? En de meeste mannen kunnen geen computerproblemen oplossen of een kastje precies timmeren hoor... ;)

dan nog moet ik er niks van weten om een dag een vent te zijn! Eerst dacht ik altijd van wel, maar nee, ik pas.

Martiño 31-05-2012 23:48

Lijkt me niks aan :o Wat moet je nu met die tieten en piemels zijn win (y)

Turk February 31-05-2012 23:56

Natuurlijk. Ik zou me sexy kleden en ontdekken of ik dan op straat door allerlei mannen nagekeken word, en hoe dat is. En wat dingen met de kut.

.sann_oudenzo 31-05-2012 23:58

Ja duh natuurlijk. Ik sta er enorm van te kijken dat mensen nee zeggen :|

Lekker wildplassen, beetje aan m'n piemel zitten, chickies hosselen, weten hoe ik iets moet repareren dat stuk is, ruimtelijk inzicht hebben, awesome (Y)

.sann_oudenzo 31-05-2012 23:58

Sowieso staand plassen natuurlijk (Y)

Stefenootje 31-05-2012 23:59

Citaat:

Turk February schreef: (Bericht 32576740)
En wat dingen met de kut.

:D

Uiteraard zou ik dingen doen met de lul. En rond gaan rennen, en blij zijn dat ik daarbij geen last van heb zwiepende tieten.

Turk February 01-06-2012 08:15

Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?

Strobe! 01-06-2012 08:20

Citaat:

TythorZeth schreef: (Bericht 32576513)

De meeste vrouwen kunnen dat niet. ;)
De meeste mannen juist wel.

fizzle-fluffy 01-06-2012 09:02

Citaat:

Turk February schreef: (Bericht 32577047)
Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?

Mijn vriendje is op dat moment natuurlijk een vrouw!!
Nee, maar ik denk dat het moeilijker is om een dagje van geslacht te wisselen, dan om een meisje te vinden om te neuken. Eigenlijk.

.sann_oudenzo 01-06-2012 09:31

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32577087)
Nee, maar ik denk dat het moeilijker is om een dagje van geslacht te wisselen, dan om een meisje te vinden om te neuken. Eigenlijk.

:D:cool:

Turk February 01-06-2012 10:24

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32577087)

En wil door een man geneukt worden?

Citaat:

Voor één dag van geslacht wisselen is inderdaad moeilijk, maar als we ervan uitgaan dat dat mogelijk is, wil dat nog niet zeggen dat alle andere onwaarschijnlijkheden dan ook mogelijk zijn. Anders zou ik ook wel zeggen: ik zou de eerste vrouwelijke president van Amerika worden. Ook minder moeilijk dan een dag van geslacht wisselen.

Ik weet niet hoor. Het is een beetje net zoiets als mensen die zeggen, als je ze vraagt wat ze zouden doen als ze konden tijdreizen, dat ze Hitler zouden vermoorden. Wel een beetje realistisch blijven, jongens!

Ik zou gewoon een komkommer in mijn kut stoppen en dan zien we wel of ik nog meer wensen heb.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.