Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En natuurlijk doet iedereen dat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja, het is iets minder gevoelig, des te beter, kan 'ie wat langer doorgaan. Één dagje lijkt me leuk, als ik dan maar niet net ongesteld ben... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voor een dag,
misschien 2 wel... maar niet langer joh! als jongen is da toch kei onhandig als je met je zaakje op de fiets zit? en dat je spontaan een erectie kunt krijgen..das ook best kut lijkt me... wat zijn de voordelen van jongen zijn eigenlijk?? laat ook maar ik ben blij als meisje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat met op de fiets zitten heb ik geen last van xD en het kan kut zijn als je spontaan een stijve krijgt ja ligt eraan waar je bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Begrijpelijk want ik ben t nergens mee eens, word overal boos om en zeur de hele dag over buikpijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou me wss de hele ochtend opsluiten om met mijn nieuwe tetten te spelen en andere lichaams delen. en dan een poging doen om een ander meisje te vinden om het samen te doen (ik vraag me nog steeds af hoe het voelt als 2 vrouwen dat doen en hoe moeilijk het is voor 2 vrouwen om het samen te doen). en verder zal ik de rest van de tijd doorbrengen als een gigantische cock tease zijn.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lijkt me enorm leuk!
Ik zou staand plassen. En me rukken. Kijken hoe lang het duurt om spontaan een boner te krijgen. Mezelf onderspuiten. Een meisje neuken. Naakt rondrennen om te voelen of dat net zo voelt als met blote tieten rennen. En erachter komen of ik links of rechts dragend ben. De helikopter doen. Me in mijn ballen laten schoppen en erachter komen hoe pijnlijk dat is. Naar meisjes fluiten. Mijn liedjes zingen met een mannenstem. Of beter nog, een duet opnemen met mezelf! Aan mijn ballen zitten in het openbaar. Door de hoerenstraat lopen (zonder dat me gevraagd wordt of ik een baantje zoek dus). Fietsen, want doet dat geen zeer? Meer kan ik nu niet verzinnen, maar dat klinkt als een bezig dagje ![]()
|
Ik denk dat veranderingen van sekse breder zijn dan alleen de seksuele activiteiten die je kunt ondernemen, en dat het daarom niet helemaal op (binnen?) seksualiteit past. En DK lijkt me dan het beste alternatief, dus ik verplaats 'm daarheen.
||
Citaat:
![]() Uhm voor 1 dag een meisje zijn lijkt me wel ok, maar zoals eerder al gezegd 'als ik dan maar niet ongesteld ben' want dat hoef ik allemaal niet mee te maken ![]() Senk wel dat ik het uiteindelijk prima vind om een jongen te zijn. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee ik zou niet willen veranderen. Ik zou niet de verantwoordelijkheid willen dragen die mannen hebben, zoals computerproblemen oplossen of een kastje timmeren en precies weten hoe dat moet. En natuurlijk nog veel meer verantwoordelijkheid om de vrouwtjes te moeten beschermen en de hele tijd de belangrijke beslissingen moeten te nemen.
Ik vind het prima om een vrouw te zijn, lekkend door het leven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Natuurlijk. Ik zou me sexy kleden en ontdekken of ik dan op straat door allerlei mannen nagekeken word, en hoe dat is. En wat dingen met de kut.
||
Citaat:
Nee, maar ik denk dat het moeilijker is om een dagje van geslacht te wisselen, dan om een meisje te vinden om te neuken. Eigenlijk. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik weet niet hoor. Het is een beetje net zoiets als mensen die zeggen, als je ze vraagt wat ze zouden doen als ze konden tijdreizen, dat ze Hitler zouden vermoorden. Wel een beetje realistisch blijven, jongens! Ik zou gewoon een komkommer in mijn kut stoppen en dan zien we wel of ik nog meer wensen heb.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ogen veranderen snel? Daantje_0705 | 8 | 20-09-2008 12:47 | |
De Kantine |
Wat zou jij graag willen veranderen? TopDrop | 149 | 29-05-2007 16:13 | |
Software & Hardware |
[Linux] Wachtwoord veranderen Verwijderd | 3 | 22-02-2006 06:45 | |
Psychologie |
Het veranderen van een bepaalde instelling/mentaliteit. Quiana | 9 | 05-04-2004 07:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik verander Neliz | 8 | 17-07-2003 21:24 | |
Psychologie |
Leren 'veranderen' mixtape | 12 | 05-06-2003 14:30 |