Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2012, 19:12
marcieoko
marcieoko is offline
Zou jij voor 1 dag een meisje willen zijn als je een jongen bent? Als je een meisje bent een jongen?
Zo ja, waarom?
Zo nee, waarom niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2012, 19:13
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Nee, ik ben blij als meisje
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 19:18
Verwijderd
Nee, ik ben blij als jongen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:00
Verwijderd
Tuurlijk, voor 1 dag
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:04
icetea296
icetea296 is offline
voor 1 dag wel
maar langer ook niet xD
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:10
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Kan me niet voorstellen dat je dat serieus niet zou willen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:14
Stinkdier
Stinkdier is offline
Citaat:
kan me niet voorstellen dat je dat serieus niet zou willen.
tetten!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:35
mytholon
mytholon is offline
1`dag lijkt me prima,
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
jah!
mij lijktet super raar om zo'n hangend ding in je broek te hebben.. wil weleens weten hoe het is o.o
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:11
Diamera
Diamera is offline
Oh echt wel, voor 1 dagje. Lijkt me best wel grappig!

Kijken hoe fappen voelt enzo. Sowieso het gevoel van iets tussen je benen, ha ik zou de trap afrennen en springen, kijken hoe het meeslingert! En staand gaan plassen, want je kunt helemaal zelf richten. Een erectie proberen te krijgen en dan proberen te plassen, omdat dat blijkbaar niet kan. Ah en the helicopter proberen . En natuurlijk seks hebben, kijken hoe het voelt. Ik ben toch maar 1 dag een manfiguur dan, kun je net zo goed die kans grijpen. Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét. En zo lang mogelijk niet aan mijn kruis zitten, kijken of je het zaakje na een tijdje inderdaad wel zo oncharmant en onsubtiel móét verzetten.

Haha dat is prima voor een dag! Ik zou gewoon gaan aanklooien de hele dag. Ik denk dat een meisje zijn me toch beter zou bevallen, after all.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:18
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:

Kijken hoe fappen voelt enzo. Sowieso het gevoel van iets tussen je benen, ha ik zou de trap afrennen en springen, kijken hoe het meeslingert! En staand gaan plassen, want je kunt helemaal zelf richten. Een erectie proberen te krijgen en dan proberen te plassen, omdat dat blijkbaar niet kan. Ah en the helicopter proberen . En natuurlijk seks hebben, kijken hoe het voelt. Ik ben toch maar 1 dag een manfiguur dan, kun je net zo goed die kans grijpen. Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét. En zo lang mogelijk niet aan mijn kruis zitten, kijken of je het zaakje na een tijdje inderdaad wel zo oncharmant en onsubtiel móét verzetten.

Haha dat is prima voor een dag! Ik zou gewoon gaan aanklooien de hele dag. Ik denk dat een meisje zijn me toch beter zou bevallen, after all.
Wooeej, precies dat !!!
Ik zou echt blij alles gaan proberen dat ik zelf niet kan en dan toch maar blij zijn dat ik een meisje ben
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:25
Verwijderd
Citaat:

Oei, de penisnijd Je hebt wel meer dan geslachtsdelen.

En natuurlijk doet iedereen dat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 11:29
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:

Oud 29-05-2012, 12:26
Verwijderd
Ik kook als jongen ook al regelmatig dus nee.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:29
xrampage
xrampage is offline
lijkt me wel grappig om een meisje te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 13:58
hookee
hookee is offline
Citaat:
Met en zonder condoom, omdat je schijnbaar 'niets voelt' mét.
Geef die vriend van jou eens een schop in z'n kruis en zie of hij met een dikke jeans èn onderbroek ook niets voelt
Ja, het is iets minder gevoelig, des te beter, kan 'ie wat langer doorgaan.

Één dagje lijkt me leuk, als ik dan maar niet net ongesteld ben...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:43
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Geef die vriend van jou eens een schop in z'n kruis en zie of hij met een dikke jeans èn onderbroek ook niets voelt

Misschien is dat juist goed, begrijp je de ellende van je vriendin een beetje?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Misschien is dat juist goed, begrijp je de ellende van je vriendin een beetje?
Ik begrijp ze al zonder een meisje te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 15:59
Dasherman
Dasherman is offline
Alleen al om een paar uur met mijn eigen tieten te spelen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:01
Athene
Athene is offline
Voor een dag,
misschien 2 wel...

maar niet langer joh!
als jongen is da toch kei onhandig als je met je zaakje op de fiets zit?
en dat je spontaan een erectie kunt krijgen..das ook best kut lijkt me...
wat zijn de voordelen van jongen zijn eigenlijk??

laat ook maar ik ben blij als meisje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:46
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
Voor een dag,
misschien 2 wel...

maar niet langer joh!
als jongen is da toch kei onhandig als je met je zaakje op de fiets zit?
en dat je spontaan een erectie kunt krijgen..das ook best kut lijkt me...
wat zijn de voordelen van jongen zijn eigenlijk??

laat ook maar ik ben blij als meisje
ik kan ook zeggen wat zijn de voordelen van een meisje
en dat met op de fiets zitten heb ik geen last van xD
en het kan kut zijn als je spontaan een stijve krijgt ja ligt eraan waar je bent
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:54
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Ik begrijp ze al zonder een meisje te zijn
Mijn vriend kan me wel eens bijna vermoorden als ik ongesteld ben xD
Begrijpelijk want ik ben t nergens mee eens, word overal boos om en zeur de hele dag over buikpijn Maar ik kan er echt niks aan doen omdat ik op dat moment denk dat ik alle reden tot zeuren heb en dat ik helemaal gelijk heb
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend kan me wel eens bijna vermoorden als ik ongesteld ben xD
Begrijpelijk want ik ben t nergens mee eens, word overal boos om en zeur de hele dag over buikpijn Maar ik kan er echt niks aan doen omdat ik op dat moment denk dat ik alle reden tot zeuren heb en dat ik helemaal gelijk heb
Dit overtuigd me.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:11
xVeerle
xVeerle is offline
Citaat:
Dit overtuigd me.
Over...?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 23:30
huntingyade
huntingyade is offline
ik zou me wss de hele ochtend opsluiten om met mijn nieuwe tetten te spelen en andere lichaams delen. en dan een poging doen om een ander meisje te vinden om het samen te doen (ik vraag me nog steeds af hoe het voelt als 2 vrouwen dat doen en hoe moeilijk het is voor 2 vrouwen om het samen te doen). en verder zal ik de rest van de tijd doorbrengen als een gigantische cock tease zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2012, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Over...?
Dat ik nooit meisje wil zijn. Al lijkt vechten met andere meisjer me wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 11:21
Diamera
Diamera is offline
Citaat:

Whaha maar dan zijn het z'n ballen, ik durf ook wel te wedden dat je dat voelt ja
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kook als jongen ook al regelmatig dus nee.
we have a winnar
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 02:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lijkt me enorm leuk!

Ik zou staand plassen. En me rukken. Kijken hoe lang het duurt om spontaan een boner te krijgen. Mezelf onderspuiten. Een meisje neuken. Naakt rondrennen om te voelen of dat net zo voelt als met blote tieten rennen. En erachter komen of ik links of rechts dragend ben. De helikopter doen. Me in mijn ballen laten schoppen en erachter komen hoe pijnlijk dat is. Naar meisjes fluiten. Mijn liedjes zingen met een mannenstem. Of beter nog, een duet opnemen met mezelf! Aan mijn ballen zitten in het openbaar. Door de hoerenstraat lopen (zonder dat me gevraagd wordt of ik een baantje zoek dus). Fietsen, want doet dat geen zeer?

Meer kan ik nu niet verzinnen, maar dat klinkt als een bezig dagje
Oud 31-05-2012, 08:37
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
Fietsen, want doet dat geen zeer?
Valt mee! Je moet alleen niet op die stang terechtkomen...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 15:52
Athene
Athene is offline
hahaah nee dat lijkt me niet zo'n pretje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 16:39
Em.
Em. is offline
Ik denk dat veranderingen van sekse breder zijn dan alleen de seksuele activiteiten die je kunt ondernemen, en dat het daarom niet helemaal op (binnen?) seksualiteit past. En DK lijkt me dan het beste alternatief, dus ik verplaats 'm daarheen.
Oud 31-05-2012, 16:46
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:

Heldin!

Uhm voor 1 dag een meisje zijn lijkt me wel ok, maar zoals eerder al gezegd 'als ik dan maar niet ongesteld ben' want dat hoef ik allemaal niet mee te maken

Senk wel dat ik het uiteindelijk prima vind om een jongen te zijn.
Oud 31-05-2012, 16:49
Em.
Em. is offline
Citaat:
Uhm voor 1 dag een meisje zijn lijkt me wel ok, maar zoals eerder al gezegd 'als ik dan maar niet ongesteld ben' want dat hoef ik allemaal niet mee te maken
Waarom niet? Als het erg tegenvalt, kun je de rest van je leven heel blij zijn dat je niet ongesteld hoeft te zijn!
Oud 31-05-2012, 16:57
Verwijderd
ja, niet meer onfgesteld zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 20:42
Determination
Determination is offline
Citaat:
Lijkt me enorm leuk!

Ik zou staand plassen. En me rukken. Kijken hoe lang het duurt om spontaan een boner te krijgen. Mezelf onderspuiten. Een meisje neuken. Naakt rondrennen om te voelen of dat net zo voelt als met blote tieten rennen. En erachter komen of ik links of rechts dragend ben. De helikopter doen. Me in mijn ballen laten schoppen en erachter komen hoe pijnlijk dat is. Naar meisjes fluiten. Mijn liedjes zingen met een mannenstem. Of beter nog, een duet opnemen met mezelf! Aan mijn ballen zitten in het openbaar. Door de hoerenstraat lopen (zonder dat me gevraagd wordt of ik een baantje zoek dus). Fietsen, want doet dat geen zeer?

Meer kan ik nu niet verzinnen, maar dat klinkt als een bezig dagje
Oyeah, absoluut
Oud 31-05-2012, 21:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
Nee ik zou niet willen veranderen. Ik zou niet de verantwoordelijkheid willen dragen die mannen hebben, zoals computerproblemen oplossen of een kastje timmeren en precies weten hoe dat moet. En natuurlijk nog veel meer verantwoordelijkheid om de vrouwtjes te moeten beschermen en de hele tijd de belangrijke beslissingen moeten te nemen.
Ik vind het prima om een vrouw te zijn, lekkend door het leven
Oud 31-05-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nee ik zou niet willen veranderen. Ik zou niet de verantwoordelijkheid willen dragen die mannen hebben, zoals computerproblemen oplossen of een kastje timmeren en precies weten hoe dat moet. En natuurlijk nog veel meer verantwoordelijkheid om de vrouwtjes te moeten beschermen en de hele tijd de belangrijke beslissingen moeten te nemen.
Ik vind het prima om een vrouw te zijn, lekkend door het leven
Het gaat hier om 1 dag he? En de meeste mannen kunnen geen computerproblemen oplossen of een kastje precies timmeren hoor...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:47
-Raven-
-Raven- is offline
1 dagje, ik zou heel de tijd met men eigen tieten spelen denk ik
Oud 31-05-2012, 21:49
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Het gaat hier om 1 dag he? En de meeste mannen kunnen geen computerproblemen oplossen of een kastje precies timmeren hoor...
dan nog moet ik er niks van weten om een dag een vent te zijn! Eerst dacht ik altijd van wel, maar nee, ik pas.
Oud 31-05-2012, 23:48
Martiño
Martiño is offline
Lijkt me niks aan Wat moet je nu met die tieten en piemels zijn win
Oud 31-05-2012, 23:56
Turk February
Turk February is offline
Natuurlijk. Ik zou me sexy kleden en ontdekken of ik dan op straat door allerlei mannen nagekeken word, en hoe dat is. En wat dingen met de kut.
Oud 31-05-2012, 23:58
Verwijderd
Ja duh natuurlijk. Ik sta er enorm van te kijken dat mensen nee zeggen

Lekker wildplassen, beetje aan m'n piemel zitten, chickies hosselen, weten hoe ik iets moet repareren dat stuk is, ruimtelijk inzicht hebben, awesome
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 23:58
Verwijderd
Sowieso staand plassen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 23:59
Verwijderd
Citaat:
En wat dingen met de kut.

Uiteraard zou ik dingen doen met de lul. En rond gaan rennen, en blij zijn dat ik daarbij geen last van heb zwiepende tieten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 08:15
Turk February
Turk February is offline
Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?
Oud 01-06-2012, 08:20
Verwijderd
Citaat:
De meeste vrouwen kunnen dat niet.
De meeste mannen juist wel.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 09:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?
Mijn vriendje is op dat moment natuurlijk een vrouw!!
Nee, maar ik denk dat het moeilijker is om een dagje van geslacht te wisselen, dan om een meisje te vinden om te neuken. Eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik denk dat het moeilijker is om een dagje van geslacht te wisselen, dan om een meisje te vinden om te neuken. Eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 10:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En wil door een man geneukt worden?

Citaat:
Voor één dag van geslacht wisselen is inderdaad moeilijk, maar als we ervan uitgaan dat dat mogelijk is, wil dat nog niet zeggen dat alle andere onwaarschijnlijkheden dan ook mogelijk zijn. Anders zou ik ook wel zeggen: ik zou de eerste vrouwelijke president van Amerika worden. Ook minder moeilijk dan een dag van geslacht wisselen.

Ik weet niet hoor. Het is een beetje net zoiets als mensen die zeggen, als je ze vraagt wat ze zouden doen als ze konden tijdreizen, dat ze Hitler zouden vermoorden. Wel een beetje realistisch blijven, jongens!

Ik zou gewoon een komkommer in mijn kut stoppen en dan zien we wel of ik nog meer wensen heb.
Reageren

Regels voor berichten