![]() |
Verkering krijgen
Hallo,
Ik ben 16 jaar, niet erg aantrekkelijk en een groentje. Ik ben weleens verliefd of vind een meisje erg leuk, maar zij zien mij nooit zitten. What to do? Alvast bedankt. Anonymous |
Niks, je kan niet dwingen een meisje op je verliefd te laten worden. Blijf gewoon aardig enzovoort tegenover meisjes en er zal er vast wel één tussen zitten die jou leuk vind.
|
Citaat:
Maar als je dat nix vind en je wil perse een meid, raad ik aan gewoon af te wachten tot je echt de ware tegenkomt |
Citaat:
|
Blijf zoveel mogelijk jezelf, gaat toch altijd om innerlijk zeggen ''ze''. Klinkt cliche en vind het een vaag iets, maar het schijnt zo te zijn. Komt allemaal vanzelf een keer. Blijf jezelf wel goed verzorgen zodat je misschien aantrekkelijker wordt. Leuke kleding, lekker luchtje op, keer leuk kapseltje. Weet ik veel noem maar wat op!
|
Citaat:
En inderdaad, andere kleren, kapsel, luchtje en sociaal actief worden, en tadaa. Het is nu eenmaal zo dat je uiterlijk en uitstraling als eerste worden beoordeeld. Uiteindelijk om het innerlijk, maar de verpakking is ook belangrijk. Bier drinken uit een olievat doet niemand, wel uit een mooi ontworpen flesje! ';) |
Jezelf blijven en je vooral niet anders gaan voordoen dan wie je in werkelijkheid bent. Uiteindelijk kom je huis wel iemand tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eb verder je uiterlijk is je toegang voor de poort :p |
Als zij niet op jou zijn, kun je er weinig aan doen. Of zijn het van die barbiepoppen, waarbij het alleen maar om uiterlijk gaat? Want die zijn het dan niet waard.
Ik ben een meisje en ik kijk, zweer, niet naar het uiterlijk als ik met iemand aan het praten ben. Gewoon volhouden, de "ware" accepteert je voor wie je bent :P |
Gaat eens zelfvertrouwen kweken.
|
Citaat:
Je hoeft niet over-modieus te gaan doen, maar jezelf een beetje aantrekkelijk maken kan toch geen kwaad? Je kunt dan alsnog gewoon jezelf blijven... (iets wat idd heel belangrijk is) |
Ja, ik bedoelde ook ALS ik eenmaal praat. De eerste indruk is best wel belangrijk.
|
Citaat:
|
De meeste meisje houden er gewoon van
-als je er goed en verzorgt uit ziet -geen smerige dingen doet, -jezelf blijft etc |
Citaat:
|
Een vriendinnetje komt vanzelf wel tot dan gewoon jezelf blijven en onthoud op elk potje past een deksel *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |