Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Blijf zoveel mogelijk jezelf, gaat toch altijd om innerlijk zeggen ''ze''. Klinkt cliche en vind het een vaag iets, maar het schijnt zo te zijn. Komt allemaal vanzelf een keer. Blijf jezelf wel goed verzorgen zodat je misschien aantrekkelijker wordt. Leuke kleding, lekker luchtje op, keer leuk kapseltje. Weet ik veel noem maar wat op!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad, andere kleren, kapsel, luchtje en sociaal actief worden, en tadaa. Het is nu eenmaal zo dat je uiterlijk en uitstraling als eerste worden beoordeeld. Uiteindelijk om het innerlijk, maar de verpakking is ook belangrijk. Bier drinken uit een olievat doet niemand, wel uit een mooi ontworpen flesje! ' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eb verder je uiterlijk is je toegang voor de poort ![]() |
![]() |
|
Als zij niet op jou zijn, kun je er weinig aan doen. Of zijn het van die barbiepoppen, waarbij het alleen maar om uiterlijk gaat? Want die zijn het dan niet waard.
Ik ben een meisje en ik kijk, zweer, niet naar het uiterlijk als ik met iemand aan het praten ben. Gewoon volhouden, de "ware" accepteert je voor wie je bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft niet over-modieus te gaan doen, maar jezelf een beetje aantrekkelijk maken kan toch geen kwaad? Je kunt dan alsnog gewoon jezelf blijven... (iets wat idd heel belangrijk is) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
de verkeerde vrouwen aantrekken :s methrowrocks | 15 | 07-06-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |