Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2012, 18:25
Anonymous199516
Anonymous199516 is offline
Hallo,

Ik ben 16 jaar, niet erg aantrekkelijk en een groentje. Ik ben weleens verliefd of vind een meisje erg leuk, maar zij zien mij nooit zitten. What to do?

Alvast bedankt.
Anonymous
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2012, 19:21
mytholon
mytholon is offline
Niks, je kan niet dwingen een meisje op je verliefd te laten worden. Blijf gewoon aardig enzovoort tegenover meisjes en er zal er vast wel één tussen zitten die jou leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ik ben 16 jaar, niet erg aantrekkelijk en een groentje. Ik ben weleens verliefd of vind een meisje erg leuk, maar zij zien mij nooit zitten. What to do?

Alvast bedankt.
Anonymous
Of word (net als ik) homo
Maar als je dat nix vind en je wil perse een meid, raad ik aan gewoon af te wachten tot je echt de ware tegenkomt
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Maar als je dat nix vind en je wil perse een meid, raad ik aan gewoon af te wachten tot je echt de ware tegenkomt
Homo "word" je niet
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 21:13
mb93
mb93 is offline
Blijf zoveel mogelijk jezelf, gaat toch altijd om innerlijk zeggen ''ze''. Klinkt cliche en vind het een vaag iets, maar het schijnt zo te zijn. Komt allemaal vanzelf een keer. Blijf jezelf wel goed verzorgen zodat je misschien aantrekkelijker wordt. Leuke kleding, lekker luchtje op, keer leuk kapseltje. Weet ik veel noem maar wat op!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 22:31
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Lol, Homo zijn wil niet meteen zeggen dat je dan iedere vent kunt krijgen hoor..

En inderdaad, andere kleren, kapsel, luchtje en sociaal actief worden, en tadaa. Het is nu eenmaal zo dat je uiterlijk en uitstraling als eerste worden beoordeeld. Uiteindelijk om het innerlijk, maar de verpakking is ook belangrijk. Bier drinken uit een olievat doet niemand, wel uit een mooi ontworpen flesje! '
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 06:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Jezelf blijven en je vooral niet anders gaan voordoen dan wie je in werkelijkheid bent. Uiteindelijk kom je huis wel iemand tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Homo "word" je niet
Ja daar heb jij gelijk in
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Lol, Homo zijn wil niet meteen zeggen dat je dan iedere vent kunt krijgen hoor..

En inderdaad, andere kleren, kapsel, luchtje en sociaal actief worden, en tadaa. Het is nu eenmaal zo dat je uiterlijk en uitstraling als eerste worden beoordeeld. Uiteindelijk om het innerlijk, maar de verpakking is ook belangrijk. Bier drinken uit een olievat doet niemand, wel uit een mooi ontworpen flesje! '
Nee ik zeg ook niet dat je dan iedere vent krijgt het is bewijze van spreken,
Eb verder je uiterlijk is je toegang voor de poort
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 17:59
quintyy
quintyy is offline
Als zij niet op jou zijn, kun je er weinig aan doen. Of zijn het van die barbiepoppen, waarbij het alleen maar om uiterlijk gaat? Want die zijn het dan niet waard.
Ik ben een meisje en ik kijk, zweer, niet naar het uiterlijk als ik met iemand aan het praten ben.

Gewoon volhouden, de "ware" accepteert je voor wie je bent
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 18:44
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Gaat eens zelfvertrouwen kweken.
Oud 09-06-2012, 13:58
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Als zij niet op jou zijn, kun je er weinig aan doen. Of zijn het van die barbiepoppen, waarbij het alleen maar om uiterlijk gaat? Want die zijn het dan niet waard.
Ik ben een meisje en ik kijk, zweer, niet naar het uiterlijk als ik met iemand aan het praten ben.

Gewoon volhouden, de "ware" accepteert je voor wie je bent
Quintyy, ook jij praat sneller met iemand die eruit ziet als brad pitt dan iemand die stinkt, vieze kleren aan heeft en uit zn bakkes stinkt.

Je hoeft niet over-modieus te gaan doen, maar jezelf een beetje aantrekkelijk maken kan toch geen kwaad? Je kunt dan alsnog gewoon jezelf blijven... (iets wat idd heel belangrijk is)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 16:04
quintyy
quintyy is offline
Ja, ik bedoelde ook ALS ik eenmaal praat. De eerste indruk is best wel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 22:33
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Blijf zoveel mogelijk jezelf, gaat toch altijd om innerlijk zeggen ''ze''. Klinkt cliche en vind het een vaag iets, maar het schijnt zo te zijn. Komt allemaal vanzelf een keer. Blijf jezelf wel goed verzorgen zodat je misschien aantrekkelijker wordt. Leuke kleding, lekker luchtje op, keer leuk kapseltje. Weet ik veel noem maar wat op!
Verzorging is geen vereiste hoor. Ik verzorg mijzelf niet al te goed en ik heb ook een vriendin
Oud 10-08-2012, 10:25
xLittlemissamx
xLittlemissamx is offline
De meeste meisje houden er gewoon van
-als je er goed en verzorgt uit ziet
-geen smerige dingen doet,
-jezelf blijft
etc
Oud 11-08-2012, 16:30
astro-rock79
astro-rock79 is offline
Citaat:
Je kan niet zomaar in 1x Homo worden. Je word het niet trouwens, je bent het.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 13:48
Sammie22
Sammie22 is offline
Een vriendinnetje komt vanzelf wel tot dan gewoon jezelf blijven en onthoud op elk potje past een deksel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten