![]() |
Het "Ik-ben-geslaaaagd"-topic
Ook voor mensen die gezakt zijn:) Laat hier vandaag je cijfers weten en je resultaat :)
|
Lol, dan is het 'Ik ben geslaagd'-topic niet zo leuk voor mensen die gezakt zijn. XD
|
Geslaagddddddddddddddddd
|
IK OOK! IK OOK! Zo freaking blij! Het stond al voor half 1 op de site! Het zou eigenlijk pas om 2 uur erop staan! JOEHOEH! GESLAAAHAAAAGD! Eindelijk dat stomme rotschooltje gedag zeggen!
Van vwo zijn er trouwens 10 van de 24 gezakt. Dat is bijna 50% gezakt. |
Gefeliciteerd allebei! :)
Zie je wel Milou, dat je het wel kon. ;) Ik hoor het pas tussen kwart voor 4 en kwart voor 5. Vrees een her ofzo, omdat ik geschiedenis niet goed gedaan heb. |
Ja, een vriendin van me op havo heeft ook een herkansing, waarschijnlijk geschiedenis. Haar ga ik helpen met haar herkansing. Hopelijk haalt ze het dan wel!
|
Wowie, 10 van de 24?!? Maar jullie hebben dan ook weinig vwo'ers wel. :p Bij ons zijn 't er 58.
Ooooh, als ik geschiedenis niet zo slecht gemaakt had, had ik niet zo bang hoeven te zijn. :o Maar ik wil geschiedenis niet herkansen, want het lukt voor mij gewoon niet om voor zulke vragen een voldoende te halen. :( |
Ik wil je misschien wel helpen met geschiedenis? Ik weet niet of je dat fijn vindt, maar kan je misschien wat tips geven ofzo?
|
Ik vind het goed, maar hoe is dat handig om zo door te nemen? XD
Maarja, eerst even afwachten. Als ik de keuze heb om iets te herkansen, doe ik liever wiskunde denk ik. :') |
Geslaagd. :d
Wel precies 5,5 gemiddeld voor CE. Heb echt geluk gehad. |
Nice! Gefeliciteerd alledrie, alleen nog maar positieve resultaten hier! *O* Ik hoor het pas vanmiddag, nu nog twee uur te gaan.
|
Yay, ook ik ben geslaagd! :D
Cijfers: Nederlands: 7,1 Engels: 7,9 Scheikunde: 5,9 Wiskunde B: 5,7 Biologie: 5,9 Filosofie: 7,7 Duits: 6,9 Natuurkunde: 6,9 nu wiskunde herkansen en dan hoop ik dat 0,3 opkan halen, dan kom ik precíes in lotingscategorie C uit :D Gefeliciteerd allemaal!!!! |
Citaat:
|
GESLAAGD MET 8,2 GEMIDDELD YOEOHOEE hoef niet te loten voor geneeskunde:)
Gefeliciteerd iedereen, jullie hebben het verdiend en voor diegene die gezakt zijn: geef de moed niet op en doe je best voor de herkansingen ! |
Citaat:
|
Heyy
Mijn CE cijfers weet ik nog niet (cijfers komen over half uur op magister), maar mijn mentor vertelde me dat ik op mijn diploma 2 zevens heb (engels en nederlands) 4 negens (natuurkunde, wiskunde, combinatiecijfer, filosofie) en de rest allemaal 8 nogmaals gefeliciteerd allemaal! |
Jeetje, wat goed. XD Respect. :)
IK WIL HET OOK WETEN. XDDDD |
Aww yeeeaahh ik ben ook geslaagd! *O* Net gebeld, hij mocht eigenlijk nog niets zeggen zei ie maar yay, nu eindelijk zekerheid! :D Cijfers weet ik nog helemaal niets van, ik moet er zo voor naar school.
|
Citaat:
Ik ben trouwens geslaagd, cijfers weet ik morgen pas. |
Ik ben net gebeld dat ik geslaagd ben. Ik vind het eigenlijk vreemder dat ik gewoon ECHT HELEMAAL klaar ben met school. Gewoon. Bam. En met havo ofzo kon je nog vwo doen, maar nu gewoon nooooooit meer. :grootvoelt: Aha.
Om 17.00 moet ik op school zijn en krijg ik vast mijn cijfers wel te zien. :P |
Dat heb ik ook :| Het vreemde idee van ineens geen schoolleven meer, geen klasgenoten en leraren en huiswerk, niet terug na de zomervakantie... nu is het gewoon klaar. En ik ben nog niet eens zo ou-houd :(
|
Citaat:
|
Dat wordt ontzettend wennen haha. En het ging ook zo snel! Maar ik hoor van alle kanten dat studeren zwaarder maar nog ontzettend veel leuker is dan school, in ieder geval iets om naar uit te kijken!
|
Geslaagd, maar eerlijk gezegd geen verassing. Ik weet nog maar één cijfer: een 9 voor Nederlands. :|:D wtf hoe dan
Om 17:00 krijg ik de rest te horen. :) |
Ik ga echt kapot. Wie bedenkt dat.. tussen 5 en 6?
|
Mijn zus en haar vriend zijn ook geslaagd :D Dat wordt feestjeeeeeeeeeee. :P
Ik zenuwachtig mijn straat binnenfietsen. Afwachtend om het hoekje kijken... Zie ik een vlag met een tas en een bord/poster voor het raam met 'hoera, geslaagd!' erop. Ik helemaal blij voor haar. |
Herkansing voor mij dankzij die nieuwe leuke 5.5 regel :S
Ik had 5.44 gemiddeld, ik zat er ongelooflijk dichtbij die 5.5 dus. Ik moet op me herkansing 0,4 hoger halen. Moet te doen zijn... |
Citaat:
|
Ik had uiteindelijk maar een CE lager dan 5.5 (haha). Een 5.2 voor muziek. En een 9.6 voor geschiedenis. Omg! Dat is gewoon zeg maar echt goed. XD
|
OOK IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAGD, JEEEEEEEEEEEJ! *O*
BEN ZO ONTZETTEND BLIJ! IK WEET NOG NIKS VAN CIJFERS, MAAR IK MOET OM HALF 7 OP SCHOOL ZIJN. OOOOOOOOOOOOH, WAUW. :D Gefeliciteerd voor alle geslaagden ook! (: En heel veel succes met de herkansingen voor de mensen die herexamen moeten doen! Jullie kunnen 't! |
Citaat:
hoe krijg je dat voor elkaar? Xd |
Citaat:
|
Geslaagd! Met een 8,6 gemiddeld! Dat het goed zou zijn wist ik, maar zo goed, dat had ik niet verwacht.
|
Even een vraag.
Ik ben nu geslaagd maar ik wil één vak herkansen omdat ik daarvoor een 5.4 heb gehaald. Als ik tijdens de herkansing een lagere cijfer haal dan blijft die 5.4 toch staan? |
@allemaal: gefeliciteerd!
@dice:jup, hoogste cijfer telt. ik ben ook geslaagd, me talen heb ik beter gemaakt dan dat ik gedacht had: CE cijfers: Nederlands 5,5 Engels 5,1 Duits 5,3 wiskunde B 8,9 natuurkunde 8,7 scheikunde 9,0 ik ga toch duits nog ff herkansen. want als ik 0,3 hoger krijg dan heb ik een 6ipv een 5 |
BAM. Ook ik ben geslaagd (:
|
Ik heb allemaal achten, behalve voor biologie, economie en m'n combinatiecijfer, dat zijn negens. :cool:
En ik ga natuurkunde herkansen (maar niet heel serieus) want ik had voor SE een 8,6 en voor CE een 8,3 - als ik dus één tiende hoger haal op m'n CE heb ik een negen afgerond erbij! :P |
Jeetje wat een hoge gemiddeldes allemaal. Ik ben geslaagd met een 7.97 nog wat, dus ik ga natuurkunde herkansen om die 8.00 te halen :) Ik ben heel trots op mijn wiskunde B, een 9.1 (en stiekem ook op Duits, een 8.9)! Dus, op naar die herkansing woensdag.
|
Gezakt
|
Nederlands: 6.4
Frans 6.0 Engels 7.5 Geschiedenis 9,5 Aardrijkskunde 5.8 Wiskunde A 6.8 Duits 6.6 Muziek 5.2 Ik baal toch nog wel een beetje van deze lijst. Ik ben wel geslaagd zonder onvoldoendes, maar toch. Had beter gekund. Maar ik ben dan ook een luie hond die zes jaar lang niets uitgevoerd heeft en tijdens de examens pas echt ging leren. Achja. |
Als eerst teleurgesteld in mezelf omdat ik een luiwammes ben en eind april eens besloot mijn examenbundels open te slaan. Verder vind ik de N-term voor bio een beetje teleurstellend en scheikunde echt belachelijk :( ik wist gewoon toen ik op de 37 punten uitkwam dat dit examen een N-term nooit hoger dan 0.9 krijgt, maar 0.5? Dat is wel een beetje extreem vind ik...
|
Mijn CE-cijfers:
Nederlands: 6,4 Engels: 5,9 Duits: 6,6 Frans: 7,4 Geschiedenis: 6,7 (SERIEUS, HOE DE FUCK KAN DIT? XDDDDDDD) Wiskunde A: 6,1 Economie: 5,1 M&O: 5,9 Prima tevreden dus. (y) Vier zevens, drie zessen en 1 vijf op m'n eindlijst. :D |
geslaaaaaaaaaaaaagw woehoe !!!
|
Citaat:
De rest ook gefeliciteerd! Ik ben ook geslaagd met een 7,6 gemiddeld. Dat is lotingscategorie B met geneeskunde *O* CE-cijfers: NL: 7,9 EN: 7,9 FA: 8,3 BI: 7,7 WIB: 6,7 NA: 7,4 SK: 6,7 EC: 7,5 Combinatiecijfer: 8 Ik ga scheikunde herkansen en als ik daar een 7,2 voor haal heb ik zeven achten, één zeven en één zes op mijn eindlijst. |
Geslaagd *O*
1x5, 6x6, 1x7, 2x8 Ga proberen eco te herkansen naar een 7. ^^ |
Ik ben geslaagd, met 1 extra vak ( de andere laat ik toch maar vallen in plaats van dat ik hem inhaal)
Ne: 7,3+8,1 = 7,7 En:8,4+7,7=8,1 Fr:8,5+8,7=8,6 Du:7,2+8,7=8 WiA:7,6+6,4=7 Gs:6,8+7,2=7 Ec:7,8+6,2=7 Sp:7,8+7,6=7,7 Kb:6,3+7,7=7 Combinatiecijfer is een 8 Ik ga niets herkansen maar lekker genieten van vakantie ( en van de taart die mijn lerares Nederlands aan mensen geeft die hoger dan een 8 halen voor CE Nederlands) |
Ook ik ben geslaaaaaagd!
Cijfers CE: Nederlands 7,7 --> 8 Frans 8,0 --> 8 Engels 6,0 --> 6 Aardrijkskunde 5,4 --> 6 Geschiedenis 5,,4 --> 6 Wiskunde 6,5 --> 7 Economie 5,6 --> 6 M&O 6,3 --> 7 Combinatiecijfer 8 |
Mijn Frans lerares belde me net op. Ze vond mijn cijfer toch wel heel erg zonde (8.0 SE en 6.0 CE) en of ik misschien Frans wilde herkansen. Ja, toedeloe! Echt niet dus! Ik ben dolblij met een 6.0 voor tekstvaardigheid! Het is niet mijn schuld dat tekstvaardigheid zo zwaar meetelt en dat ik daar juist niet goed in ben en in de rest wel!
|
Het valt ontzettend mee! Ik ben ongelofelijk lui geweest, geen enkel proefexamen gemaakt, alles (behalve wiskunde! (y)) uitgesteld tot de ochtend tevoren. Dus niet trots op mezelf, maar ik ben best tevreden!
Mijn CE-cijfers: nl: 7,4 en: 7,5 la: 7,4 fa: 9,6 wb: 5,8 :O na: 7,4 bio: 7,5 (lol!) sk: 7,8 eco: 7,5 combinatiecijfer: 7,4 (Da's k*t want net geen 8) Loopt aardig gelijk met mijn SE's, nooit meer dan 0,4 hoger of lager! Wat ik ga herkansen, spreekt vanzelf denk ik. Mijn wb SE-cijfer was ook al 5,8 hmpf. Maar ahaha de euforie over de rest! ^.^ |
Prachtige gemiddeldes zijn hier trouwens tussen, respect! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |