Advertentie | |
|
![]() |
|
Heyy
Mijn CE cijfers weet ik nog niet (cijfers komen over half uur op magister), maar mijn mentor vertelde me dat ik op mijn diploma 2 zevens heb (engels en nederlands) 4 negens (natuurkunde, wiskunde, combinatiecijfer, filosofie) en de rest allemaal 8 nogmaals gefeliciteerd allemaal! |
![]() |
|
Ik ben net gebeld dat ik geslaagd ben. Ik vind het eigenlijk vreemder dat ik gewoon ECHT HELEMAAL klaar ben met school. Gewoon. Bam. En met havo ofzo kon je nog vwo doen, maar nu gewoon nooooooit meer. :grootvoelt: Aha.
Om 17.00 moet ik op school zijn en krijg ik vast mijn cijfers wel te zien. ![]()
||
Citaat:
|
OOK IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAGD, JEEEEEEEEEEEJ!
![]() BEN ZO ONTZETTEND BLIJ! IK WEET NOG NIKS VAN CIJFERS, MAAR IK MOET OM HALF 7 OP SCHOOL ZIJN. OOOOOOOOOOOOH, WAUW. ![]() Gefeliciteerd voor alle geslaagden ook! (: En heel veel succes met de herkansingen voor de mensen die herexamen moeten doen! Jullie kunnen 't! |
![]() |
|
![]() |
@allemaal: gefeliciteerd!
@dice:jup, hoogste cijfer telt. ik ben ook geslaagd, me talen heb ik beter gemaakt dan dat ik gedacht had: CE cijfers: Nederlands 5,5 Engels 5,1 Duits 5,3 wiskunde B 8,9 natuurkunde 8,7 scheikunde 9,0 ik ga toch duits nog ff herkansen. want als ik 0,3 hoger krijg dan heb ik een 6ipv een 5 Laatst gewijzigd op 14-06-2012 om 17:06. |
![]() |
|
Ik heb allemaal achten, behalve voor biologie, economie en m'n combinatiecijfer, dat zijn negens.
![]() En ik ga natuurkunde herkansen (maar niet heel serieus) want ik had voor SE een 8,6 en voor CE een 8,3 - als ik dus één tiende hoger haal op m'n CE heb ik een negen afgerond erbij! ![]()
|
![]() |
Nederlands: 6.4
Frans 6.0 Engels 7.5 Geschiedenis 9,5 Aardrijkskunde 5.8 Wiskunde A 6.8 Duits 6.6 Muziek 5.2 Ik baal toch nog wel een beetje van deze lijst. Ik ben wel geslaagd zonder onvoldoendes, maar toch. Had beter gekund. Maar ik ben dan ook een luie hond die zes jaar lang niets uitgevoerd heeft en tijdens de examens pas echt ging leren. Achja. Laatst gewijzigd op 14-06-2012 om 18:46. |
![]() |
|
Als eerst teleurgesteld in mezelf omdat ik een luiwammes ben en eind april eens besloot mijn examenbundels open te slaan. Verder vind ik de N-term voor bio een beetje teleurstellend en scheikunde echt belachelijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De rest ook gefeliciteerd! Ik ben ook geslaagd met een 7,6 gemiddeld. Dat is lotingscategorie B met geneeskunde ![]() CE-cijfers: NL: 7,9 EN: 7,9 FA: 8,3 BI: 7,7 WIB: 6,7 NA: 7,4 SK: 6,7 EC: 7,5 Combinatiecijfer: 8 Ik ga scheikunde herkansen en als ik daar een 7,2 voor haal heb ik zeven achten, één zeven en één zes op mijn eindlijst.
|
![]() |
Ik ben geslaagd, met 1 extra vak ( de andere laat ik toch maar vallen in plaats van dat ik hem inhaal)
Ne: 7,3+8,1 = 7,7 En:8,4+7,7=8,1 Fr:8,5+8,7=8,6 Du:7,2+8,7=8 WiA:7,6+6,4=7 Gs:6,8+7,2=7 Ec:7,8+6,2=7 Sp:7,8+7,6=7,7 Kb:6,3+7,7=7 Combinatiecijfer is een 8 Ik ga niets herkansen maar lekker genieten van vakantie ( en van de taart die mijn lerares Nederlands aan mensen geeft die hoger dan een 8 halen voor CE Nederlands) |
![]() |
|
![]() |
Mijn Frans lerares belde me net op. Ze vond mijn cijfer toch wel heel erg zonde (8.0 SE en 6.0 CE) en of ik misschien Frans wilde herkansen. Ja, toedeloe! Echt niet dus! Ik ben dolblij met een 6.0 voor tekstvaardigheid! Het is niet mijn schuld dat tekstvaardigheid zo zwaar meetelt en dat ik daar juist niet goed in ben en in de rest wel!
|
![]() |
|
Het valt ontzettend mee! Ik ben ongelofelijk lui geweest, geen enkel proefexamen gemaakt, alles (behalve wiskunde!
![]() Mijn CE-cijfers: nl: 7,4 en: 7,5 la: 7,4 fa: 9,6 wb: 5,8 ![]() na: 7,4 bio: 7,5 (lol!) sk: 7,8 eco: 7,5 combinatiecijfer: 7,4 (Da's k*t want net geen 8) Loopt aardig gelijk met mijn SE's, nooit meer dan 0,4 hoger of lager! Wat ik ga herkansen, spreekt vanzelf denk ik. Mijn wb SE-cijfer was ook al 5,8 hmpf. Maar ahaha de euforie over de rest! ^.^ |
|
|