![]() |
Supergoeie Saaitopics #1682
Zo :)
sann 136 Turk February 59 Quintiano 43 Stefenootje 43 Quis 3.0 31 fizzle-fluffy 30 Noedelhap 26 Klaverhap 21 Martiño 19 Sarah 16 Etmakas 14 Chick Rock 11 Apate 11 Paranoide 11 Macrador 8 Trimm Trabb 8 Carn 6 Qimm 5 Luwte 1 Little Phoebe 1 Panopticon 1 |
Oh ik was te laat :(
|
Sorry popje
|
Wel met Sanns titel svp :o
|
Hahahahaha, gelijk weer meeste posts :( Nou ja *schoudersophaalt*
|
Deze was eerder en ik stem voor 'Ontsaaiingen #1682'. Om meer ontsaaiingen te stimuleren.
|
Citaat:
Ik moet eigenlijk een beetje opruimen :( Ik moet mijn moeder nog bellen en ik heb zodadelijk een eetdate met een zweed en dat rijmt. |
Oh mensen, ik moet echt nog vanalles doen voordat ik weg moet zometeen, maar het lukt me niet om mezelf los te rukken van wsz, dat is lang geleden :D
|
Ik stem gewoon lekker voor mijn eigen titel! :'(
|
:D:D Goed nog 1 ontsaaiing dan. Ik heb ooit seks gehad omdat ik Puppetry of the Penis wilde doen (was wel toegezegd dat dat mocht uiteraard) maar meneers jongeheer niet meewerkte en de hele tijd stijf werd. Nou dan maar even batsen.
:D(N) |
Citaat:
|
Idem dito, I have a train to catch!
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn raarste zoending was dat ik gedwongen werd. Dat klinkt saai, maar het is een bizar gevoel. Niet leuk, maar wel intrigerend, ofzo. Achteraf. |
Citaat:
Citaat:
/open bui. |
Mensen, ik ben nog niet buiten geweest vandaag!
Misschien moet ik mijn foefje even buitenshuis verplaatsen. Wat denken jullie? |
God, ik moet zo eens koken en Total Recall kijken, want morgen ga ik naar de remake.
Maar wel mooi dat we een renaissaaince meemaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja, Goelioes, bij 'Jimmy' moest ik denken aan dit:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8...tfw5o1_500.gif :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Sms'jes van mijn vader. Die man let gewoon echt in z'n geheel niet op hoe het bericht eruit ziet als ie het verstuurd. "Wflv zegnb brlk berop?"
|
beelddenken (y)
|
Citaat:
Daarover gesproken, mijn moeder werkte eerst bij de sociale dienst e. daar had ze een Somalische vrouw die als vader van haar twee oudste kinderen 'de wind' opgaf. (de derde was 'van een vieze wc-bril') |
Ik heb wel eens iemand gezoend, omdat we in het openbaar waren en ik hem wilde pesten door hem een erectie te laten krijgen.
|
Citaat:
|
Ik heb ook weleens seks gehad om sanns reden. Hoewel 't niet per se puppetry of the penis betrof, als wel gewoon dingen met oogjes en rondflapperen en algemene peniszaken waar de man in kwestie verder weinig mee te maken heeft.
|
Oh ja, dat van die oogjes weet ik nog. :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van één zoen of een paar seconden tiet krijg je toch geen erectie? :o Of ligt dat alweer aan mij? :(
|
En och, ik zou best puppetry of the penis doen zonder seksuele bijbedoelingen.
|
Citaat:
|
Ja, je verpest het topic een beetje Martin :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om Etmakas' reden en Trimms reden heb ik ook weleens gezoend.
De raarste reden was, denk ik, dat de huisgenoot van mijn toenmalige vriend altijd geïmproviseerde gedichten kwam voordragen bij onze deur als hij ons seks hoorde hebben, en we wilden kijken of hij thuis was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |