Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 17:17
Martiño
Martiño is offline
Zo

sann 136
Turk February 59
Quintiano 43
Stefenootje 43
Quis 3.0 31
fizzle-fluffy 30
Noedelhap 26
Klaverhap 21
Martiño 19
Sarah 16
Etmakas 14
Chick Rock 11
Apate 11
Paranoide 11
Macrador 8
Trimm Trabb 8
Carn 6
Qimm 5
Luwte 1
Little Phoebe 1
Panopticon 1
Oud 02-08-2012, 17:18
Verwijderd
Oh ik was te laat
Martiño
Martiño is offline
Sorry popje
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel met Sanns titel svp
Verwijderd
Hahahahaha, gelijk weer meeste posts Nou ja *schoudersophaalt*
Oud 02-08-2012, 17:19
Verwijderd
Deze was eerder en ik stem voor 'Ontsaaiingen #1682'. Om meer ontsaaiingen te stimuleren.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hahahahaha, gelijk weer meeste posts Nou ja *schoudersophaalt*
Je had nog wat goed te maken!

Ik moet eigenlijk een beetje opruimen Ik moet mijn moeder nog bellen en ik heb zodadelijk een eetdate met een zweed en dat rijmt.
Verwijderd
Oh mensen, ik moet echt nog vanalles doen voordat ik weg moet zometeen, maar het lukt me niet om mezelf los te rukken van wsz, dat is lang geleden
Oud 02-08-2012, 17:20
Martiño
Martiño is offline
Ik stem gewoon lekker voor mijn eigen titel!
Verwijderd
Goed nog 1 ontsaaiing dan. Ik heb ooit seks gehad omdat ik Puppetry of the Penis wilde doen (was wel toegezegd dat dat mocht uiteraard) maar meneers jongeheer niet meewerkte en de hele tijd stijf werd. Nou dan maar even batsen.

Verwijderd
Citaat:
Oh mensen, ik moet echt nog vanalles doen voordat ik weg moet zometeen, maar het lukt me niet om mezelf los te rukken van wsz, dat is lang geleden
Noedelhap
Noedelhap is offline
Idem dito, I have a train to catch!
Oud 02-08-2012, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Goed nog 1 ontsaaiing dan. Ik heb ooit seks gehad omdat ik Puppetry of the Penis wilde doen (was wel toegezegd dat dat mocht uiteraard) maar meneers jongeheer niet meewerkte en de hele tijd stijf werd. Nou dan maar even batsen.

<3
Verwijderd
Citaat:

Mijn raarste zoending was dat ik gedwongen werd. Dat klinkt saai, maar het is een bizar gevoel. Niet leuk, maar wel intrigerend, ofzo. Achteraf.
Verwijderd
Citaat:
Wat is de raarste reden waarom jullie seks hebben gehad?
Denken dat het de eerste keer zo slecht was omdat we totaal dronken waren en dat het dus een goed idee was het nog een keer te proberen. Dat was niet zo.

Citaat:
Of met iemand gezoend, zodat iedereen mee kan doen
Omdat we ''over'' waren.

/open bui.
Oud 02-08-2012, 17:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik ben nog niet buiten geweest vandaag!
Misschien moet ik mijn foefje even buitenshuis verplaatsen. Wat denken jullie?
Turk February
Turk February is offline
God, ik moet zo eens koken en Total Recall kijken, want morgen ga ik naar de remake.

Maar wel mooi dat we een renaissaaince meemaken.
Verwijderd
Citaat:
Even laten uitwaaien.
Verwijderd
Citaat:

Ooooohja.
Oud 02-08-2012, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Denken dat het de eerste keer zo slecht was omdat we totaal dronken waren en dat het dus een goed idee was het nog een keer te proberen. Dat was niet zo.

Omdat we ''over'' waren.

/open bui.
Oh ja
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Even laten uitwaaien.
Even net als Agneta mijn schaamlippen laten flapperen in de wind.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Als mij werd gevraagd of ik puppetry of the penis zou willen doen zou ik sowieso verwachten dat het uitliep op batsen.
Verwijderd
Citaat:

Mijn raarste zoending was dat ik gedwongen werd. Dat klinkt saai, maar het is een bizar gevoel. Niet leuk, maar wel intrigerend, ofzo. Achteraf.
Hm dat lijkt me wel vrij onprettig
Oud 02-08-2012, 17:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, Goelioes, bij 'Jimmy' moest ik denken aan dit:

Oud 02-08-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:

Dat klinkt niet zozeer saai als erg vervelend. Tenzij je het soort meisje bent dat graag gedwongen wordt, natuurlijk. En de ander daarvan op de hoogte was. Maar anders niet.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Als mij werd gevraagd of ik puppetry of the penis zou willen doen zou ik sowieso verwachten dat het uitliep op batsen.
Dat was ook niet geheel onvoorzien. Hoewel Puppetry of the Penis alles behalve geil is, eigenlijk. Ik heb vooral over z'n piemel heen gesnotterd van het lachen.
Turk February
Turk February is offline
Sms'jes van mijn vader. Die man let gewoon echt in z'n geheel niet op hoe het bericht eruit ziet als ie het verstuurd. "Wflv zegnb brlk berop?"
Qimm
Qimm is offline
beelddenken
Oud 02-08-2012, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Lekker alles door laten blazen. wwwwssssjjj. door de wind.

Daarover gesproken, mijn moeder werkte eerst bij de sociale dienst e. daar had ze een Somalische vrouw die als vader van haar twee oudste kinderen 'de wind' opgaf. (de derde was 'van een vieze wc-bril')
Oud 02-08-2012, 17:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb wel eens iemand gezoend, omdat we in het openbaar waren en ik hem wilde pesten door hem een erectie te laten krijgen.
Oud 02-08-2012, 17:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat was ook niet geheel onvoorzien. Hoewel Puppetry of the Penis alles behalve geil is, eigenlijk. Ik heb vooral over z'n piemel heen gesnotterd van het lachen.
Ik zal wel te serieus zijn om te snappen wat er zo grappig aan is. Of misschien is het alleen grappig als je zelf geen piemel hebt
Oud 02-08-2012, 17:30
Verwijderd
Ik heb ook weleens seks gehad om sanns reden. Hoewel 't niet per se puppetry of the penis betrof, als wel gewoon dingen met oogjes en rondflapperen en algemene peniszaken waar de man in kwestie verder weinig mee te maken heeft.
Oud 02-08-2012, 17:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, dat van die oogjes weet ik nog.
Verwijderd
Citaat:
Hm dat lijkt me wel vrij onprettig
Citaat:
Dat klinkt niet zozeer saai als erg vervelend. Tenzij je het soort meisje bent dat graag gedwongen wordt, natuurlijk. En de ander daarvan op de hoogte was. Maar anders niet.
Het was ook niet leuk, nee. Maar 'saai' alsin dat het niet echt een heul opvallend iets is, want het overkomt vrij veel meisjes, schijnt.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens iemand gezoend, omdat we in het openbaar waren en ik hem wilde pesten door hem een erectie te laten krijgen.
Oud 02-08-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:

Oh bah. Heb je aangifte gedaan?
Oud 02-08-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook weleens seks gehad om sanns reden. Hoewel 't niet per se puppetry of the penis betrof, als wel gewoon dingen met oogjes en rondflapperen en algemene peniszaken waar de man in kwestie verder weinig mee te maken heeft.
Oh ja oogjes <3 Ik moet nog steeds twee piemels vinden waar ik op mag tekenen en die ik dan tegen elkaar mag laten praten.
Oud 02-08-2012, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat van die oogjes weet ik nog.
Dat klinkt alsof het met jou was Of dat je er op z'n minst bij was.
Oud 02-08-2012, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het ging echt verbazingwekkend makkelijk, moet ik je zeggen.

Citaat:
Dat klinkt alsof het met jou was Of dat je er op z'n minst bij was.
Ik zat in de kast.
Oud 02-08-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zal wel te serieus zijn om te snappen wat er zo grappig aan is. Of misschien is het alleen grappig als je zelf geen piemel hebt
Ik denk het
Oud 02-08-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik heb op het strand, in de zee, weleens iemand (vriendje hoor ) geflasht (ja, in een van mijn wat meer losbandige periodes) zodat hij een erectie kreeg en niet meer de zee uitkon, whehe.
Verwijderd
Citaat:
Oh bah. Heb je aangifte gedaan?
Nee, want dat krijg ik niet door mijn geweten. En ik ben niet duisentgetraumatiseerd of wat. dus.
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik heb op het strand, in de zee, weleens iemand (vriendje hoor ) geflasht (ja, in een van mijn wat meer losbandige periodes) zodat hij een erectie kreeg en niet meer de zee uitkon, whehe.
Ik las: Wel eens iemands vriendje geflasht
Oud 02-08-2012, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Van één zoen of een paar seconden tiet krijg je toch geen erectie? Of ligt dat alweer aan mij?
Oud 02-08-2012, 17:36
Turk February
Turk February is offline
En och, ik zou best puppetry of the penis doen zonder seksuele bijbedoelingen.
Oud 02-08-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Van één zoen of een paar seconden tiet krijg je toch geen erectie? Of ligt dat alweer aan mij?
Dat ligt duidelijk aan jou.
Verwijderd
Ja, je verpest het topic een beetje Martin
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Na 2 jaar gevangenis wel.
Verwijderd
Citaat:
En och, ik zou best puppetry of the penis doen zonder seksuele bijbedoelingen.
Het was mijn verjaardagscadeau En het ging niet om seks, maar ik had wel van te voren bedacht dat dat er wel bij zou kunnen komen kijken.
Oud 02-08-2012, 17:38
Verwijderd
Om Etmakas' reden en Trimms reden heb ik ook weleens gezoend.

De raarste reden was, denk ik, dat de huisgenoot van mijn toenmalige vriend altijd geïmproviseerde gedichten kwam voordragen bij onze deur als hij ons seks hoorde hebben, en we wilden kijken of hij thuis was.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten