![]() |
wallen onder je ogen
eey hoe kom je makkelijk en snel van je walle onder je ogen af.
kheb best veel gegoogled mr krijg nix |
Ze zeggen dat koude lepels (nachtje in de vriezer) onder je ogen houden helpt.
Ik heb dit nog nooit geprobeerd, maar het kan vast geen kwaad. |
Citaat:
|
Aangezien ik zelf geen last van wallen onder mijn ogen heb, kan ik je geen tips ,uit eigen ervaring' geven. Maar wellicht helpt een oogroller?
|
concealer voor als je een meisje bent, maar ik denk datje een jongen bent, maar dan alsnog je kan het niet zien ;)
|
Citaat:
|
En als ze vastvriezen moet je lauw water op je gezicht doen en dam laten.ze uit zichzelf los. Slaap helpt trouwens vaak ook tegen wallen ;)
|
Ik heb ook wallen onder mijn ogen, mijn hele familie aan mijn moeders kant heeft ze. Qua camouflage make-up werkt YSL Touche eclat heel goed, en als je dat niet kunt betalen zijn er ook goede varianten van L'Oreal en Bourjois. Verder kan het helpen om er afgekoelde theezakjes die je eerst in de koelkast hebt gelegd op te leggen, en dat even in te laten trekken. En soms kan een goede creme helpen, ik heb zelf een creme van Jacob Hooy, gekocht bij een hele goede apotheker in Utrecht.
|
welke wallen zijn het?
de 'dikke' wallen, of de gekleurde wallen? kan idd wat erfelijk zijn. met de gekleurde wallen is er eigenlijk weinig aan te doen (misschien een vitaminetekort) koude lepels etc verfrissen wel maar doet de kleur niet weggaan.ik gebruik zelf gewoon een goeie consealer (: als je de dikke wallen hebt, maar ze verdwijnen als je neerligt, is het vocht dat opgestapeld zit bij de ogen en moet je een oogcrème goed inmasseren via drainagetechnieken (klinkt sjieker dan het is, haha :p ) gewoon lichtjs duwen en loslaten, wat opschuiven, lichtjes duwen en loslaten, tot de oogcrème weg is. als de wallen niet verdwijnen als je neerligt, is het vet. maar k vermoed dat het op de blauwe walletjes gaat :D |
optijd naar bedje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |