![]() |
|
Ik heb ook wallen onder mijn ogen, mijn hele familie aan mijn moeders kant heeft ze. Qua camouflage make-up werkt YSL Touche eclat heel goed, en als je dat niet kunt betalen zijn er ook goede varianten van L'Oreal en Bourjois. Verder kan het helpen om er afgekoelde theezakjes die je eerst in de koelkast hebt gelegd op te leggen, en dat even in te laten trekken. En soms kan een goede creme helpen, ik heb zelf een creme van Jacob Hooy, gekocht bij een hele goede apotheker in Utrecht.
|
welke wallen zijn het?
de 'dikke' wallen, of de gekleurde wallen? kan idd wat erfelijk zijn. met de gekleurde wallen is er eigenlijk weinig aan te doen (misschien een vitaminetekort) koude lepels etc verfrissen wel maar doet de kleur niet weggaan.ik gebruik zelf gewoon een goeie consealer (: als je de dikke wallen hebt, maar ze verdwijnen als je neerligt, is het vocht dat opgestapeld zit bij de ogen en moet je een oogcrème goed inmasseren via drainagetechnieken (klinkt sjieker dan het is, haha ![]() als de wallen niet verdwijnen als je neerligt, is het vet. maar k vermoed dat het op de blauwe walletjes gaat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wallen onder ogen Diamera | 3 | 20-10-2010 10:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wallen ULTRA8 | 36 | 23-07-2007 15:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvalle rocklover | 80 | 01-07-2004 12:38 | |