![]() |
Welke beroemdheid/heden vind jij aantrekkelijk?
Ik vind die rooie van k3 LEKKER
|
Ik word alleen verliefd op chicks die ik ken.
|
Citaat:
Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen hele lekkere tussen de beroemdheden zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien kan een fb'tje de titel veranderen zodat het weer klopt, want in theorie is hier dus vrijwel niemand verliefd op een beroemdheid. |
Citaat:
|
In dat geval zou ik het wel kunnen op Melanie Laurent en Scarlett Johansson, ondanks dat ze blond zijn (Y)
En nog wel wat andere chicks, maar ik ben niet goed in namen onthouden. |
Amanda Bynes, Emma Watson, Nicolette Kluijvert. Zoiets
|
Johnny Depp
|
McKayla, Johnny Depp, Mila Kunis
|
Christina Hendricks
|
channing tatum :3
|
Citaat:
|
Frank Turner, Joseph Gordon-Levitt, Johnny Depp, Scarlett Johansson, Beyoncé, Danny Masterson, Katherine Moening, Beth Hart en vast nog wel meer waar ik atm niet op kan komen!
|
Joseph Gordon-Levitt
Sam Worthington |
Citaat:
|
^De TT is toch ook wie jij aantrekkelijk vindt en niet op wie ben jij verliefd?
|
Dat WAS het wel, En daar kom ik nog even op terug.
|
William Moseley is ook wel een snoepje.
|
Nou ik was vroeger echt wel verliefd op nick en leo :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb 'm een paar keer live gezien en hij is gewoon zo schattig. :bloos: Maar hij is wel een beetje nerdig hoor. En boos. Ken je million dead? Een harcore punk/screamo band en daar was hij ook de leadzanger van. :cool: |
Sylvester Stallone
|
Citaat:
|
Ja, hij heeft idd zo'n vrolijke twinkeling, heel schattig.
Maar ik hou niet alleen maar van stereotype nerds hoor, ik hou ook van warrige/chagrijnige mannen met baard. Eigenlijk van alle mannen die een beetje cynish in het leven staan en grappig en intelligent zijn. Uiterlijk boeit niet zoveel, als ze me met hun skillz (comedy of muziek of schrijven of whatever) kunnen overtuigen, dan vind ik het al goed. :o Dylan Moran, Charlie Brooker en Tim Key staan wel in mijn vaste lijstje. En Benedict Cumberbatch als ginger. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lp...sk16o1_500.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_ls...kjc0o1_500.gif Unf. |
Emma Watson :rolleyes:
|
Citaat:
|
Jessica Biel. Keira Knightley. Tom Hardy. Megan Fox.
|
Taylor lautner !!! <3
|
ik zie hier sommigen die ik echt totaal onaantrekkelijk vindt xD
maar zo zie je maar weer, iedereen heeft een eigen smaak ;) |
Citaat:
|
Zach Braff, Rupert Grint, Ed Sheeran, Tom Felton, Sean Carey (Y)
|
Natalie Portman
|
Beyoncé
Nicolette Kluijver Tyra Banks Mel B. Cheryl Cole Kristen Stewart Victoria Koblenko Mario Lopez Ashton Kutcher Usher Ed Sheeran |
Roselyn Sanchez (in missing without a trace) MJAM!
|
Esmee denters.. Kort gezegd een onwijs knappe mooie meid die per keer dat ze lacht aardig veel harten steelt geloof ik^^ alleen vraag ik me af onder welke steen ze leeft, of dat ze nu al van dr pensioen geniet ofzo:p niet dat ik dr muziek goed vind (in tegendeel zelfs) maar ze mist nu wel de kans om haar celebrityleven door te leven waar ze eerst voor knokte.. Zonde
|
Ariana Grande.
|
justin bieber :bloos:
neenatuurlijkniet |
Peter Sarsgaard :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
Chad Michael Murray, maar niet met dat vieze snorretje en dat rare haar dat hij nu heeft, beetje jammer. Ik ben ook wel een beetje verliefd op Daniel Radcliffe. En Rupert Grint. Oeh, en David Borenaz, na al die jaren nog steeds. Bethany Joy Lenz. Jude Law! En nog meer waar ik nu even niet op kom. |
Citaat:
|
Natalie Portman
|
Moi, en Benedict Cumberbatch. Die stem doet me smelten O_o.
Verder vind ik Halle Berry niet verkeerd, de andere vrouw in 007: Die another Day ook niet , de bondgirl in 007: twine. Verder weet ik hrt zo even niet. |
En David Tennant (y)
|
Kate Beckinsale is ook goddelijk ..
|
Die meid van de nieuwe batman! :O
|
Doutzen Kroes. Maar vooral Emma Watson!
|
Taylor lautner!! (:
|
Emma Stone
|