![]() |
Vriend die je de hele dag je de hele dag volgt,
oke, nou even simpel gezegt,
in de 3e hadden wij altijd een mooi clubje vrienden, 5 jongens, toen kwamen er 2, 4e klassen en werden we opgesplitst, 3-2 , ik zat dus samen met een vriend in de 4e, maar het probleem is dat hij er niet veel mensen kent, en nogal verlegen is, Hier mijn ergernissen, -Hij volgt me echt overal naar toe, klas, kantine, aula, -Maakt niet uit waar ik ga zitten in de klas, hij gaat voor me of naast me zitten, en zoals ik hierboven al zei, hij volgt en loopt zowat in me zodat als ik me tas op een plek neer gooi, hij er meteen naast kan gaan zitten. -Hij maakt alleen maar opmerkingen van: Bijv, als ik een grapje maak, is het enige wat er uitkomt heel lacherig, ja, echt hé? en anders gaat ie alleen maar dom lopen lullen over video games, -Hij is de grootste cock block (n), Het word echt gewoon irritant, Aan de ene kant kan ik het begrijpen, hij heeft niet echt iemand anders in de klas, Maar je kan ook andere mensen ontmoeten, en hij zorgt er nu eigenlijk alleen maar voor, dat ik me andere vrienden niet meer zo vaak spreek in de klas, |
Citaat:
|
Het beste help je hem hiermee om bij groepen te gaan zitten bij je vrienden en probeer hem ook bij andere vrienden van je te betrekken zodat hij zich niet zo buitengesloten voelt.
|
Chick voor hem regelen.
|
:O same here!
Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossingen! |
zeg het gewoon als je het zo irritant vind
|
tzelfde hier ma me een meisje die volgt ze zit gelukkig ni in mijn klas maja ,
das egt irritant xd zal de oplossingen dus extra goed in de gaten houden ;) |
Leer hem ook zonder jou sociaal doen. Hij klampt zich nu aan jou vast en wat voor jou een redelijk beperkte irritatie is, is momenteel zijn halve leven. Stel hem voor aan mensen en zeg bijvoorbeeld weleens: hey, ga jij naast hem daar zitten, ga ik naast die daar zitten (twee plekken die vrij zijn).
|
Dat had ik ook met een meisje uit mijn klas! ik heb gwn gezegd dat ik het niet fijn vond en als ik met haar wou praten dat ik naar haar toe kwam. En toen heb gwn af en toe met haar gepraat. Ze is zelf ook veel socialer geworden. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |