Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2012, 21:32
MarcWeller
MarcWeller is offline
oke, nou even simpel gezegt,
in de 3e hadden wij altijd een mooi clubje vrienden, 5 jongens, toen kwamen er 2, 4e klassen en werden we opgesplitst, 3-2 , ik zat dus samen met een vriend in de 4e, maar het probleem is dat hij er niet veel mensen kent, en nogal verlegen is, Hier mijn ergernissen,
-Hij volgt me echt overal naar toe, klas, kantine, aula,
-Maakt niet uit waar ik ga zitten in de klas, hij gaat voor me of naast me zitten, en zoals ik hierboven al zei, hij volgt en loopt zowat in me zodat als ik me tas op een plek neer gooi, hij er meteen naast kan gaan zitten.
-Hij maakt alleen maar opmerkingen van: Bijv, als ik een grapje maak, is het enige wat er uitkomt heel lacherig, ja, echt hé? en anders gaat ie alleen maar dom lopen lullen over video games,
-Hij is de grootste cock block ,

Het word echt gewoon irritant,
Aan de ene kant kan ik het begrijpen, hij heeft niet echt iemand anders in de klas,
Maar je kan ook andere mensen ontmoeten, en hij zorgt er nu eigenlijk alleen maar voor, dat ik me andere vrienden niet meer zo vaak spreek in de klas,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2012, 21:34
Jonas Fiets
Jonas Fiets is offline
Citaat:
oke, nou even simpel gezegt,
in de 3e hadden wij altijd een mooi clubje vrienden, 5 jongens, toen kwamen er 2, 4e klassen en werden we opgesplitst, 3-2 , ik zat dus samen met een vriend in de 4e, maar het probleem is dat hij er niet veel mensen kent, en nogal verlegen is, Hier mijn ergernissen,
-Hij volgt me echt overal naar toe, klas, kantine, aula,
-Maakt niet uit waar ik ga zitten in de klas, hij gaat voor me of naast me zitten, en zoals ik hierboven al zei, hij volgt en loopt zowat in me zodat als ik me tas op een plek neer gooi, hij er meteen naast kan gaan zitten.
-Hij maakt alleen maar opmerkingen van: Bijv, als ik een grapje maak, is het enige wat er uitkomt heel lacherig, ja, echt hé? en anders gaat ie alleen maar dom lopen lullen over video games,
-Hij is de grootste cock block ,

Het word echt gewoon irritant,
Aan de ene kant kan ik het begrijpen, hij heeft niet echt iemand anders in de klas,
Maar je kan ook andere mensen ontmoeten, en hij zorgt er nu eigenlijk alleen maar voor, dat ik me andere vrienden niet meer zo vaak spreek in de klas,
Zeg het hem op een rustige manier ,dat je het niet zo leuk vind..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 13:42
Verwijderd
Het beste help je hem hiermee om bij groepen te gaan zitten bij je vrienden en probeer hem ook bij andere vrienden van je te betrekken zodat hij zich niet zo buitengesloten voelt.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:13
Verwijderd
Chick voor hem regelen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 19:15
Verwijderd
same here!

Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossingen!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 22:27
icetea296
icetea296 is offline
zeg het gewoon als je het zo irritant vind
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 16:40
Modegirl
Modegirl is offline
tzelfde hier ma me een meisje die volgt ze zit gelukkig ni in mijn klas maja ,
das egt irritant xd
zal de oplossingen dus extra goed in de gaten houden
Oud 18-09-2012, 09:27
Verwijderd
Leer hem ook zonder jou sociaal doen. Hij klampt zich nu aan jou vast en wat voor jou een redelijk beperkte irritatie is, is momenteel zijn halve leven. Stel hem voor aan mensen en zeg bijvoorbeeld weleens: hey, ga jij naast hem daar zitten, ga ik naast die daar zitten (twee plekken die vrij zijn).
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 17:27
RoosjeV
RoosjeV is offline
Dat had ik ook met een meisje uit mijn klas! ik heb gwn gezegd dat ik het niet fijn vond en als ik met haar wou praten dat ik naar haar toe kwam. En toen heb gwn af en toe met haar gepraat. Ze is zelf ook veel socialer geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten