Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Is hij ook geïnteresseerd in mij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867859)

LittleJojo 14-10-2012 22:25

Is hij ook geïnteresseerd in mij?

Er is een jongen bij mij op school waarmee ik heel veel oogontact heb, vanaf de eerste schooldag. Hij is blijven zitten, maar daarvoor had ik hem nog nooit gezien op school. Nu, na een tijdje na al dat oogcontact, werd ik ook wel wat geïnteresseerd in hem. Mijn vriendin zegt ook vaak van: 'Die kijkt echt altijd heel subtiel naar je' en overlaatst de bel ging en we moesten naar de rij. En hij en zijn vriend gingen weg maar ik zag dat hij achterom naar mij keek en toen zei hij precies iets tegen zijn vriend en toen keek zijn vriend achterom en dan keken ze weer allebei nog eens om.
Ook kwam hij overlaatst heel dicht bij mijn groepje vriendinne staan, het was precies of hij er bij kwam staan, maar niemand zei iets dus ging hij weg. Ook tijdens het eten kijkt hij vaak naar mij, of als hij voor bij loopt hebben we ook altijd oogcontact. Nu wat denken jullie? Is hij ook geïnteresseerd in mij of niet?

Daantjer 14-10-2012 22:57

Misschien wel, vraag het hem.

Anoniemxx 14-10-2012 23:59

Ik zie enkele ''symptomen''

Miekepieke 15-10-2012 07:40

Of hij geïnteresseerd is in jou weet ik niet, maar je kunt natuurlijk naar hem lachen als hij je aankijkt en een babbeltje met hem doen!

Reverend 15-10-2012 11:35

Dat, of je hebt iets grappigs op je hoofd.

Pluis 15-10-2012 11:37

zou best kunnen. maak eens een praatje met hem!

kevints 15-10-2012 15:58

hoe oud zijn jullie?

LittleJojo 15-10-2012 21:00

14 en 16 jaar (:
Citaat:

kevints schreef: (Bericht 32833992)
hoe oud zijn jullie?

TOMMYHILFIGERRR 15-10-2012 21:24

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32833625)
Dat, of je hebt iets grappigs op je hoofd.

:D

LittleJojo 16-10-2012 20:48

Ja, weet je volgens mij wil hij met mij ook eens babbelen want vandaag ik stond bij vrienden en we waren aan het praten en ineens komt hij bij ons groepje staan en babbelt even tegen een jongen uit mijn vriendengroep. Maar hij was wel een beetje aan het twijfelen zag ik. Nu tegen andere Meisjes is hij altijd zo sociaal en bij mij durft hij precies nooit iets doen. Maar nu gisteren, heb ik echt heel lang oogcontact met hem gehad en daarna toen het school gedaan was zag ik hem staan aan de fietsenrekken en ik kwam daaraan en hij had me bemerkt en had 2 keer achter elkaar kei hard gekeken dan deed hij opeens heel luidruchtig en keek direct weer naar mij en toen ik voorbij hem moest spuugde hij vlak voor mijn voeten maar dat was echt om aandacht te zoeken denk ik :) Zouden dit al dan wat meer tekens zijn of niet? :)
Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 32833452)
Of hij geïnteresseerd is in jou weet ik niet, maar je kunt natuurlijk naar hem lachen als hij je aankijkt en een babbeltje met hem doen!

steffanx3 16-10-2012 23:13

Wooh, hierbij heb ik echt een dejavu.
Ik ben blijven zitten, en heb precies ongeveer het zelfde (ik ben zelf een jongen)
Lijkt net of ik die gene ben, (zal waarschijnlijk niet)
Maar je bent niet de enigste, stap is naar die jongen toe! of ga zn msn achterhalen.
Hij vind het vast niet erg (:

LittleJojo 17-10-2012 12:27

Ik heb hem wel op facebook maar vaak komt hij er niet op... Maar toch bedankt voor je reactie. myn vriendinnen zeggen ook altijd dat ik tegen hem moet beginnen te praten. Maar ik ga het ooit eens doen, als ik meer zekerheid heb dat hij me ook leuk vind. Kan je me misschien tips geven hoe dat ik het zeker weet, behalve dan naar hem toe te stappe en het hem vragen? (:
Citaat:

steffanx3 schreef: (Bericht 32837150)
Wooh, hierbij heb ik echt een dejavu.
Ik ben blijven zitten, en heb precies ongeveer het zelfde (ik ben zelf een jongen)
Lijkt net of ik die gene ben, (zal waarschijnlijk niet)
Maar je bent niet de enigste, stap is naar die jongen toe! of ga zn msn achterhalen.
Hij vind het vast niet erg (:

Reverend 17-10-2012 12:29

Iemand anders laten vragen, maar dat mag alleen als je jonger dan 14 bent.

Uitzicht 17-10-2012 12:37

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32837552)
Iemand anders laten vragen, maar dat mag alleen als je jonger dan 14 bent.

Het mag ook als je ouder bent, maar daar zitten wel risico's aan verbonden :o

LittleJojo 17-10-2012 12:44

Welke risico's? :)
Citaat:

Uitzicht schreef: (Bericht 32837589)
Het mag ook als je ouder bent, maar daar zitten wel risico's aan verbonden :o

Reverend 17-10-2012 13:07

Dat je kinderachtig en angstig overkomt omdat je zoiets niet zelf zou durven doen.

Uitzicht 17-10-2012 13:34

En dus geen relatiemateriaal bent.

LittleJojo 17-10-2012 14:05

ah zo :) bedankt voor de tip ! :)

steffanx3 17-10-2012 14:27

Als jullie echt oogcontact hebben, waarvan je denkt "hij kijkt specifiek naar mij" zou ik zeker een keertje naar hem toe lopen om een babbeltje te maken, vraag of hij nog wat leuks in de middag te doen heeft.
De rest komt vanzelf :)

LittleJojo 17-10-2012 14:30

Ja,hij kijkt echt wel specifiek naar mij. Maar jij zei ook dat je precies hetzelfde hebt, van oogcontact enzo en jij bent een jonge, wat gaat er dan in jou hoofd om als je dan veel oogcontact hebt met dat meisje?
Citaat:

steffanx3 schreef: (Bericht 32837864)
Als jullie echt oogcontact hebben, waarvan je denkt "hij kijkt specifiek naar mij" zou ik zeker een keertje naar hem toe lopen om een babbeltje te maken, vraag of hij nog wat leuks in de middag te doen heeft.
De rest komt vanzelf :)

IAmMe.. 17-10-2012 14:39

Er is een vonk!! :o
JE GAAT SCOREN (:

LittleJojo 17-10-2012 14:41

Echt waarom denk je? :)
Citaat:

IAmMe.. schreef: (Bericht 32837892)
Er is een vonk!! :o
JE GAAT SCOREN (:

IAmMe.. 17-10-2012 14:54

Citaat:

LittleJojo schreef: (Bericht 32837896)
Echt waarom denk je? :)

Ja duuh, er zijn zooo veel signalen dat hij je ziet zitten,
oke int begin zou je nog kunnen denken: oke ja het zou gewoon toeval kunnen zijn..
Maar hij blijft oogcontact maken en hij reageert verlegen als hij bij je in de buurt is, en bij andere meiden doet hij supersociaal enzo.. duuuuuuus, volgens mij heb je binnenkort een vriendje :D xxxx

LittleJojo 17-10-2012 15:00

Ja, hopelijk he! (: xxx
Citaat:

IAmMe.. schreef: (Bericht 32837917)
Ja duuh, er zijn zooo veel signalen dat hij je ziet zitten,
oke int begin zou je nog kunnen denken: oke ja het zou gewoon toeval kunnen zijn..
Maar hij blijft oogcontact maken en hij reageert verlegen als hij bij je in de buurt is, en bij andere meiden doet hij supersociaal enzo.. duuuuuuus, volgens mij heb je binnenkort een vriendje :D xxxx

steffanx3 17-10-2012 16:18

Wat er door mijn hoofd gaat...
Nouja het is erg veschillind, dat meisje is ook 2 jaar jonger en ben ook blijven zitten.
Maar ik maak wel echt altijd oogcontact...Omdat ik haar ergens wel leuk vind.
Dus als zou ze me vragen om iets te doen, zou ik het erg leuk van haar vinden en never afwijzen.
Nog wat wat je wilt weten?

LittleJojo 17-10-2012 16:24

En hoe doe je als je bij haar in de buurt bent? + hoe oud ben je? :)
Citaat:

steffanx3 schreef: (Bericht 32838077)
Wat er door mijn hoofd gaat...
Nouja het is erg veschillind, dat meisje is ook 2 jaar jonger en ben ook blijven zitten.
Maar ik maak wel echt altijd oogcontact...Omdat ik haar ergens wel leuk vind.
Dus als zou ze me vragen om iets te doen, zou ik het erg leuk van haar vinden en never afwijzen.
Nog wat wat je wilt weten?

steffanx3 20-10-2012 00:32

haha, ik word 28 oktober 15 jaar.
Wat ik doe als ik bij haar in de buurt ben...tja, in eerste instantie valt ze eigenlijk meteen op...
Wat ik dan eigenlijk doe is zoveel mogelijk oogcontact maken, en verder doe ik er niet veel mee, heb er eigenlijk niet echt veel over nagedacht om er iets mee te doen.
-steffan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.