Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 22:25
LittleJojo
LittleJojo is offline
Er is een jongen bij mij op school waarmee ik heel veel oogontact heb, vanaf de eerste schooldag. Hij is blijven zitten, maar daarvoor had ik hem nog nooit gezien op school. Nu, na een tijdje na al dat oogcontact, werd ik ook wel wat geïnteresseerd in hem. Mijn vriendin zegt ook vaak van: 'Die kijkt echt altijd heel subtiel naar je' en overlaatst de bel ging en we moesten naar de rij. En hij en zijn vriend gingen weg maar ik zag dat hij achterom naar mij keek en toen zei hij precies iets tegen zijn vriend en toen keek zijn vriend achterom en dan keken ze weer allebei nog eens om.
Ook kwam hij overlaatst heel dicht bij mijn groepje vriendinne staan, het was precies of hij er bij kwam staan, maar niemand zei iets dus ging hij weg. Ook tijdens het eten kijkt hij vaak naar mij, of als hij voor bij loopt hebben we ook altijd oogcontact. Nu wat denken jullie? Is hij ook geïnteresseerd in mij of niet?

Laatst gewijzigd op 14-10-2012 om 22:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2012, 22:57
Daantjer
Daantjer is offline
Misschien wel, vraag het hem.
Oud 14-10-2012, 23:59
Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Ik zie enkele ''symptomen''
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 07:40
Verwijderd
Of hij geïnteresseerd is in jou weet ik niet, maar je kunt natuurlijk naar hem lachen als hij je aankijkt en een babbeltje met hem doen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 11:35
Verwijderd
Dat, of je hebt iets grappigs op je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 11:37
Pluis
Pluis is offline
zou best kunnen. maak eens een praatje met hem!
Oud 15-10-2012, 15:58
kevints
kevints is offline
hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 21:00
LittleJojo
LittleJojo is offline
14 en 16 jaar (:
Citaat:
hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 21:24
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Dat, of je hebt iets grappigs op je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:48
LittleJojo
LittleJojo is offline
Ja, weet je volgens mij wil hij met mij ook eens babbelen want vandaag ik stond bij vrienden en we waren aan het praten en ineens komt hij bij ons groepje staan en babbelt even tegen een jongen uit mijn vriendengroep. Maar hij was wel een beetje aan het twijfelen zag ik. Nu tegen andere Meisjes is hij altijd zo sociaal en bij mij durft hij precies nooit iets doen. Maar nu gisteren, heb ik echt heel lang oogcontact met hem gehad en daarna toen het school gedaan was zag ik hem staan aan de fietsenrekken en ik kwam daaraan en hij had me bemerkt en had 2 keer achter elkaar kei hard gekeken dan deed hij opeens heel luidruchtig en keek direct weer naar mij en toen ik voorbij hem moest spuugde hij vlak voor mijn voeten maar dat was echt om aandacht te zoeken denk ik Zouden dit al dan wat meer tekens zijn of niet?
Citaat:
Of hij geïnteresseerd is in jou weet ik niet, maar je kunt natuurlijk naar hem lachen als hij je aankijkt en een babbeltje met hem doen!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 23:13
steffanx3
steffanx3 is offline
Wooh, hierbij heb ik echt een dejavu.
Ik ben blijven zitten, en heb precies ongeveer het zelfde (ik ben zelf een jongen)
Lijkt net of ik die gene ben, (zal waarschijnlijk niet)
Maar je bent niet de enigste, stap is naar die jongen toe! of ga zn msn achterhalen.
Hij vind het vast niet erg (:
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:27
LittleJojo
LittleJojo is offline
Ik heb hem wel op facebook maar vaak komt hij er niet op... Maar toch bedankt voor je reactie. myn vriendinnen zeggen ook altijd dat ik tegen hem moet beginnen te praten. Maar ik ga het ooit eens doen, als ik meer zekerheid heb dat hij me ook leuk vind. Kan je me misschien tips geven hoe dat ik het zeker weet, behalve dan naar hem toe te stappe en het hem vragen? (:
Citaat:
Wooh, hierbij heb ik echt een dejavu.
Ik ben blijven zitten, en heb precies ongeveer het zelfde (ik ben zelf een jongen)
Lijkt net of ik die gene ben, (zal waarschijnlijk niet)
Maar je bent niet de enigste, stap is naar die jongen toe! of ga zn msn achterhalen.
Hij vind het vast niet erg (:
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:29
Verwijderd
Iemand anders laten vragen, maar dat mag alleen als je jonger dan 14 bent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Iemand anders laten vragen, maar dat mag alleen als je jonger dan 14 bent.
Het mag ook als je ouder bent, maar daar zitten wel risico's aan verbonden
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 12:44
LittleJojo
LittleJojo is offline
Welke risico's?
Citaat:
Het mag ook als je ouder bent, maar daar zitten wel risico's aan verbonden
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:07
Verwijderd
Dat je kinderachtig en angstig overkomt omdat je zoiets niet zelf zou durven doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 13:34
Verwijderd
En dus geen relatiemateriaal bent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:05
LittleJojo
LittleJojo is offline
ah zo bedankt voor de tip !
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:27
steffanx3
steffanx3 is offline
Als jullie echt oogcontact hebben, waarvan je denkt "hij kijkt specifiek naar mij" zou ik zeker een keertje naar hem toe lopen om een babbeltje te maken, vraag of hij nog wat leuks in de middag te doen heeft.
De rest komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:30
LittleJojo
LittleJojo is offline
Ja,hij kijkt echt wel specifiek naar mij. Maar jij zei ook dat je precies hetzelfde hebt, van oogcontact enzo en jij bent een jonge, wat gaat er dan in jou hoofd om als je dan veel oogcontact hebt met dat meisje?
Citaat:
Als jullie echt oogcontact hebben, waarvan je denkt "hij kijkt specifiek naar mij" zou ik zeker een keertje naar hem toe lopen om een babbeltje te maken, vraag of hij nog wat leuks in de middag te doen heeft.
De rest komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:39
IAmMe..
IAmMe.. is offline
Er is een vonk!!
JE GAAT SCOREN (:
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:41
LittleJojo
LittleJojo is offline
Echt waarom denk je?
Citaat:
Er is een vonk!!
JE GAAT SCOREN (:
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 14:54
IAmMe..
IAmMe.. is offline
Citaat:
Echt waarom denk je?
Ja duuh, er zijn zooo veel signalen dat hij je ziet zitten,
oke int begin zou je nog kunnen denken: oke ja het zou gewoon toeval kunnen zijn..
Maar hij blijft oogcontact maken en hij reageert verlegen als hij bij je in de buurt is, en bij andere meiden doet hij supersociaal enzo.. duuuuuuus, volgens mij heb je binnenkort een vriendje xxxx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 15:00
LittleJojo
LittleJojo is offline
Ja, hopelijk he! (: xxx
Citaat:
Ja duuh, er zijn zooo veel signalen dat hij je ziet zitten,
oke int begin zou je nog kunnen denken: oke ja het zou gewoon toeval kunnen zijn..
Maar hij blijft oogcontact maken en hij reageert verlegen als hij bij je in de buurt is, en bij andere meiden doet hij supersociaal enzo.. duuuuuuus, volgens mij heb je binnenkort een vriendje xxxx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:18
steffanx3
steffanx3 is offline
Wat er door mijn hoofd gaat...
Nouja het is erg veschillind, dat meisje is ook 2 jaar jonger en ben ook blijven zitten.
Maar ik maak wel echt altijd oogcontact...Omdat ik haar ergens wel leuk vind.
Dus als zou ze me vragen om iets te doen, zou ik het erg leuk van haar vinden en never afwijzen.
Nog wat wat je wilt weten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2012, 16:24
LittleJojo
LittleJojo is offline
En hoe doe je als je bij haar in de buurt bent? + hoe oud ben je?
Citaat:
Wat er door mijn hoofd gaat...
Nouja het is erg veschillind, dat meisje is ook 2 jaar jonger en ben ook blijven zitten.
Maar ik maak wel echt altijd oogcontact...Omdat ik haar ergens wel leuk vind.
Dus als zou ze me vragen om iets te doen, zou ik het erg leuk van haar vinden en never afwijzen.
Nog wat wat je wilt weten?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 00:32
steffanx3
steffanx3 is offline
haha, ik word 28 oktober 15 jaar.
Wat ik doe als ik bij haar in de buurt ben...tja, in eerste instantie valt ze eigenlijk meteen op...
Wat ik dan eigenlijk doe is zoveel mogelijk oogcontact maken, en verder doe ik er niet veel mee, heb er eigenlijk niet echt veel over nagedacht om er iets mee te doen.
-steffan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten