Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wooh, hierbij heb ik echt een dejavu.
Ik ben blijven zitten, en heb precies ongeveer het zelfde (ik ben zelf een jongen) Lijkt net of ik die gene ben, (zal waarschijnlijk niet) Maar je bent niet de enigste, stap is naar die jongen toe! of ga zn msn achterhalen. Hij vind het vast niet erg (: |
![]() |
||
![]() |
Ik heb hem wel op facebook maar vaak komt hij er niet op... Maar toch bedankt voor je reactie. myn vriendinnen zeggen ook altijd dat ik tegen hem moet beginnen te praten. Maar ik ga het ooit eens doen, als ik meer zekerheid heb dat hij me ook leuk vind. Kan je me misschien tips geven hoe dat ik het zeker weet, behalve dan naar hem toe te stappe en het hem vragen? (:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Ja,hij kijkt echt wel specifiek naar mij. Maar jij zei ook dat je precies hetzelfde hebt, van oogcontact enzo en jij bent een jonge, wat gaat er dan in jou hoofd om als je dan veel oogcontact hebt met dat meisje?
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oke int begin zou je nog kunnen denken: oke ja het zou gewoon toeval kunnen zijn.. Maar hij blijft oogcontact maken en hij reageert verlegen als hij bij je in de buurt is, en bij andere meiden doet hij supersociaal enzo.. duuuuuuus, volgens mij heb je binnenkort een vriendje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ja, hopelijk he! (: xxx
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat er door mijn hoofd gaat...
Nouja het is erg veschillind, dat meisje is ook 2 jaar jonger en ben ook blijven zitten. Maar ik maak wel echt altijd oogcontact...Omdat ik haar ergens wel leuk vind. Dus als zou ze me vragen om iets te doen, zou ik het erg leuk van haar vinden en never afwijzen. Nog wat wat je wilt weten? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
En hoe doe je als je bij haar in de buurt bent? + hoe oud ben je?
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
haha, ik word 28 oktober 15 jaar.
Wat ik doe als ik bij haar in de buurt ben...tja, in eerste instantie valt ze eigenlijk meteen op... Wat ik dan eigenlijk doe is zoveel mogelijk oogcontact maken, en verder doe ik er niet veel mee, heb er eigenlijk niet echt veel over nagedacht om er iets mee te doen. -steffan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |