![]() |
Stefesaai vertikt het en Sintersaai laat lijken achter #1739
Dan doe ik het wel, HOOR :mad:
Gebruikersnaam Berichten Martiño 79 Chick Rock 65 Sarah 63 Quintiano 52 Paranoide 34 sann 33 Etmakas 31 Frayne 27 Snebbeltje 23 Ingegerd 19 Little Phoebe 15 Lusi 14 Noedelhap 10 Rationeel 8 fizzle-fluffy 8 Klaverhap 8 kid606 3 Sadye 2 Pip 1 indigo 1 Alpha_Omega 1 Trimm Trabb 1 Carn 1 Stefenootje 1 Turk February 1 |
Ik zat ook al te wachten. En waarom niet een titel met Sintersaai ofzo :o
|
Citaat:
|
:d*O*
|
He godver, nu is het genoeg. MIJN RUG DOET PIJN :mad: Waar zijn verdorie die hordes aanbidders als je ze nodig hebt??
|
Citaat:
|
|
|
|
Die teennagels :'( Die (blanke) huidkleurige legging :'(
|
<3 <3 <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De link in het 'waar moest je om lachen'-topic.
|
|
<3 <3 <3 |
Oke, ik ga naar buiten, want zon. Toedeloe.
|
Oh my, die legging ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben weer lekker fris en fruitig.
Wat zal ik vanavond eens gaan doen? |
:cool:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik heb 'm al minstens tien keer geluisterd :o |
En nu ga ik maar eens even nuttige dingen doen. Boodschappen enzo. Nou, eerst eens ontbijten :)
|
Godver -o-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank je <3 Ik hoop dat als ik vanavond thuiskom er een teleurstelling is als ik in de brievenbus kijk :o
|
Ik ben een beetje aan t twijfelen of ik naar een feestje zal gaan vanavond... Meh.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma...attyo1_400.jpg |
Citaat:
|
Hahahaha die post van Paranoide op seks :D
|
Citaat:
Goed geanimeerd, ook. Belastinggeld welbesteed (y) Prima WSZ-pagina, dit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was die superdure seksspeeltjes&aanverwanten-reeks vergeten <3
|
|
Tip aan de mensen die het nog overwegen: Overgeven nadat je Liga EverGreen hebt gegeten is niet aan te raden.
|
Citaat:
:aai: Ben je ziek? :( |
Nou ja, je zou je nog kunnen voorstellen dat het wel meevalt omdat het zacht wordt als je het eet en omdat het licht naar kaneel smaakt (het was de appelvariant) en kaneel verandert meestal niet zo heel erg van smaak. Maar nee, het is echt een afrader.
Mja ik weet niet wat ik ben. Mijn buik doet een beetje raar (misselijk en buikpijn) maar verder voel ik me wel ok. Ik heb inmiddels al 1,5 pakje crackers op en het gaat nog goed dus ik geloof dat het een eenmalige kotsbui was. Laten we het hopen in ieder geval :p |
Ik heb vorige week voor het eerst in jaren weer gekotst van drank, het was zo naar :'( En de morning after, dat is nog erger dan 's nachts :'(
|
Ik heb sinds mijn 18e niet meer gekotst, en toen was ik aan de XTC en was kotsen prrrima (Y)
|
goed dat je dat kereltje op seks hebt verbannen papline (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |