![]() |
krakend lichaam
Hoi allemaal,
Mijn vriend doet heel eng. Hij knakt met zijn handen, rug, benen, voeten, armen, kaak, borst eigenlijk alles. Hij kan er niks aan doen zegt hij. Wat moet ik doen? Hij kan zelfs geen massage geven omdat zijn vingers kraken. (ik wil het niet omdat je steeds krak hoort en zijn vingers voet kraken) En hij is zo eigenwijs dat hij niet naar de dokter wil. Help!!!!! Thnxxxxx |
heeft ie wat losse gewrichten ofzo.... niet goed om altijd maar te knakken, dan slijt het allemaal wel wat sneller dan normaal volgens mij.
|
Klinkt alsof je vriend was los in z'n banden zit. Al is knakken ook vaak een gewoonte die lastig af te leren is. Je lichaam heeft het iig niet nódig om te knakken, maar het kan zijn dat je vriend die drang heel sterk heeft omdat die gewoonte er zo sterk in zit. De dokter doet er iig vrij weinig aan, tenzij hij er echt pijnklachten van krijgt of dat er dingen uit de kom schieten. Knakken zelf kan overigens geen kwaad.
|
Ik heb ook periodes dat ik continu loop te kraken, zonder dat ik daar iets voor doe. Mijn heupen en pinken hebben het het ergst en mijn kaak doet het ook vaak tijdens het eten. Meestal hoor je het niet, maar af en toe is het heel luid. Mijn vader kijkt dan verwijtend als ik probeer te kauwen, maar ik kan het niet vermijden ^^
Bij mij is het te wijten aan hypermobiliteit, maar ik heb er niet zo heel veel last van. Er is wel een periode geweest dat mijn heupen veel pijn deden, maar ik weet niet meer wat ik heb gedaan daarmee. Persoonlijk denk ik niet dat het erg veel kwaad kan als hij geen pijn of last heeft. Als hij pijn heeft, zal hij vanzelf wel naar de dokter gaan? |
Zelfs als hij pijn heeft gaat hij niet naar de dokter! Maak me echt zorgen om hem. Want tijdens het eten altijd..maar ook echt altijd knakt zijn kaak!!! Maar iedereen bedankt voor reactie!!!!
|
Het knakken kan geen kwaad, maar als hij er pijn aan heeft moet hij natuurlijk wel naar de dokter. Maar dat moet hij zelf doen.
Een beetje bot wat ik nu ga zeggen, maar als zijn vriendin constant zeurt dat hij naar de dokter moet gaat hij echt niet sneller. :o Laat het aan hem zelf over: het is zijn lichaam en zijn verantwoordelijkheid. En jij moet proberen jezelf daar wat minder druk over te maken. ;) |
Haha is zo moeilijk...hihi
|
Bij mij knakt ook altijd alles :O. Is echt niet erg. Ten minste, ik kan het ook niet echt tegen houden, behalve in mijn heup, maar als ik die niet genoeg knak dan gaat het pijn doen. Waarschijnlijk is hij gewoon wat hypermobiel en in dat geval moet je er gewoon aan wennen :Y.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |