![]() |
dus eh lees t verhaal
ik heb een vriend waar ik al jaren lang een leuke tijd mee heb...
en de laatste tijd doet hij heel raar... toen we een keer aan het gamen waren begon hij tegen me aan te rijen later duwde hij me op mijn bed en duwde zijn kruis in men gezicht(met kleren aan) en ging ie door met dat soort dingen... toen ik em van me af duwde deed ie helemaal alsof het een grapje was enzo maar laatst begon hij weer! hij draaide mijn arm om en greep intiem mijn kruis vast! hij voelde eens goed enzo(BAH) toen ie EINDELIJK klaar was vroeg ik waar dat op sloeg... hij vroeg zogenaamt verbaasd deed het geen pijn? nee.... toen sloeg hij in men ballen... ik begrijp er niks van en de laatste tijd doet hij dit echt vaak.... ik ben sterker dan hij enzo maar hij doet het met die irritante trukjes... ik weet echt niet wat ik moet doen want ik wil graag vrienden met em blijven!:facepalm: |
(Heel) duidelijk zeggen dat je het niet wilt? Het is niet echt normaal dat je vriend je aanrandt enzo.
|
al gedaan... t is echt vaag! van het eene tot het andere moment gebeurd het gewoon!
|
Lekker laten vliegen dat losertje. Als ie je vriend wil zijn moet ie zich maar gedragen en anders kan ie tiefen
|
autist?
|
Citaat:
|
Waarom stamp je niet gewoon op z'n hoofd als hij zich zo debiel gedraagt?
|
Wat dacht je hiervan: je vriend weet of denkt dat hij homo is en wil dat met jou uitproberen of hij is misschien wel verliefd op je. Of hij is hetero en wil eens met andere jongens experimenteren. Ik krijg niet de indruk dat je het leuk vind wat hij doet dus zeg hem dat en vraag waarom hij doet. En hoe oud zijn jullie eigenlijk?
|
Citaat:
Dit is overigens al de 2e keer dat je hier een topic over maakt. Gaat het nog steeds over dezelfde jongen? |
Ik ben ook met Reverend. Als duidelijk zeggen niet duidelijk genoeg is dan eh, moet je het nog maar wat duidelijker maken. (Y)
|
Je wordt behandeld zoals jij je laat behandelen. Laat je dus niet meer zo behandelen en verbreek het contact. Ik zie niet in waarom je met zo iemand vrienden zou blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ OP: Die vriend van je is gewoon bronstig. |
Ik denk dat ie hoopte dat je mee ging doen. En toen dat niet zo was schaamde hij zich, daarom deed ie alsof het een grapje was. Zeg hem dat je er niks op tegen hebt ALS ie homo is, of wat met een gozer wil doen, maar dat JIJ dat niet ziet zitten. Nou klaar. Dan is het duidelijk en dan raak jje hem ook niet kwijt. :)
|
Citaat:
@elmar.: Het feit dat iemand zich vreemd gedraagt wil nog niet zeggen dat zo iemand een vorm van autisme heeft. Weet je overigens wat kenmerkende eigenschappen zijn voor iemand met een vorm van autisme? Ik weet dat toevallig wel, aangezien ik zelf een vorm van autisme heb die bekend staat als het syndroom van Asperger. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Buiten de eerder genoemde 8 jarige (en zijn zusje) ken ik nog een kind (van nu 6) waarbij autisme is gediagnosticeerd, die vertoont hetzelfde gedrag; aan de piemel friemelen, tegen benen rijden... maar ook; een poema nadoen, een hang naar geweldsspelletjes, dominant gedrag enz. Goed ik ben echt geen deskundige maar gedrag zoals in de OP is dusdanig sociaal onwenselijk dat men ernaar neigt te denken dat die persoon die dat gedrag vertoont geen of beperkte remmingen heeft wat weer wijst op een mentale afwijking waarbij enkele vormen van autisme best hoog op de lijst staan. Maar als je het daar niet mee eens bent dan hoor ik graag je betoog waarom niet. En ik probeer jou, of autisten in het algemeen absoluut niet aan te vallen hoor, het is over het algemeen al moeilijk zat in de wereld van de norm en zesjesmentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Normaal" is slechts het gemiddelde van extemen. |
Mensuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Kan het nu weer even on topic? Vast ontzettend interessant om het over autisme te hebben, maar hier heeft de topic starter natuurlijk helemaal niets aan.. Thanks... :)
|
Ik had een soort van hetzelfde, een hele goeie vriend van mij kreeg een beetje 'homotrekjes', ik was daar niet van gediend en ben gewoon zonder hem verder gegaan.. Ligt eraan of je een goeie vriendschap wil laten afzwakken door dit, of praat gewoon met hem, desnoods geef je hem een klap als hij het weer doet
|
Autisten zijn nou eenmaal vaak licht ontvlambaar, ik heb ook asperger maar heb daar gelukkig geen last van. (y)
|
Citaat:
2. het is ontopic want het kan of wel of niet met de situatie van TS te maken hebben en daar kan een verklaring uit voortvloeien 3. antwoord op wat TS zou kunnen doen is al door iedereen gegeven de discussie een paar daagjes door laten rollen voordat het topic in de vergetelheid raakt doet niemand kwaad. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nou, zal ik dan als echte mod maar even komen vertellen dat ik de discussie over autisme en seksualiteit met opzet heb laten gaan?
TS neemt al 2 keer de moeite niet om na een topic te maken nog eens terug te komen dus dan vind ik het niet zo'n drama als er een interessante discussie voortvloeit over autisme en seksualiteit. Offtopic geëmmer over wie de baas is en wie de mod is dan weer niet de bedoeling ;) |
beterlock is de baas
|
Citaat:
OT: Sla die vriend een keer voor z'n bek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef hem misschien nog 1 kans, maar neem van mij aan, een echte vriend die om jou geeft doet jou nooit bewust pijn. |
Bedankt voor alle reacties iedereen het heeft me erg geholpen, ik ga hem nog een kans geven en anders zet ik er een punt achter. En pluis dit is een andere jongen( ja ik weet het) dit mag liever met meiden zo zijn dan was het geweldig maar helaas.... Ik heb die eerste vriend laten vallen en ik wil het niet met hem
Hij is niet autistisch maar de eerste wel hij dacht dat het normaal was om zoiets te doen ik hoop deze niet... Ik ga de tips gebruiken en houd de confersatie in stand:D |
wauw 2 keer? das knap vreemd
|
Ik weet het...
|
Citaat:
|
Citaat:
of hebben adhd of wat dan ook T_T |
Tja kweenie wat je eraan kunt doen, ik ken ook iemand die oversext (zo lijkt het) is en die reageerd dat ook op mij af
Maar ach Effe gek vraagje, heb je wel eens geprobeerd om het een keer bij hem te doen misschien houdt ie dan op?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |