![]() |
||
Citaat:
@ OP: Die vriend van je is gewoon bronstig.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ie hoopte dat je mee ging doen. En toen dat niet zo was schaamde hij zich, daarom deed ie alsof het een grapje was. Zeg hem dat je er niks op tegen hebt ALS ie homo is, of wat met een gozer wil doen, maar dat JIJ dat niet ziet zitten. Nou klaar. Dan is het duidelijk en dan raak jje hem ook niet kwijt.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@elmar.: Het feit dat iemand zich vreemd gedraagt wil nog niet zeggen dat zo iemand een vorm van autisme heeft. Weet je overigens wat kenmerkende eigenschappen zijn voor iemand met een vorm van autisme? Ik weet dat toevallig wel, aangezien ik zelf een vorm van autisme heb die bekend staat als het syndroom van Asperger.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Buiten de eerder genoemde 8 jarige (en zijn zusje) ken ik nog een kind (van nu 6) waarbij autisme is gediagnosticeerd, die vertoont hetzelfde gedrag; aan de piemel friemelen, tegen benen rijden... maar ook; een poema nadoen, een hang naar geweldsspelletjes, dominant gedrag enz. Goed ik ben echt geen deskundige maar gedrag zoals in de OP is dusdanig sociaal onwenselijk dat men ernaar neigt te denken dat die persoon die dat gedrag vertoont geen of beperkte remmingen heeft wat weer wijst op een mentale afwijking waarbij enkele vormen van autisme best hoog op de lijst staan. Maar als je het daar niet mee eens bent dan hoor ik graag je betoog waarom niet. En ik probeer jou, of autisten in het algemeen absoluut niet aan te vallen hoor, het is over het algemeen al moeilijk zat in de wereld van de norm en zesjesmentaliteit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Normaal" is slechts het gemiddelde van extemen.
|
Ik had een soort van hetzelfde, een hele goeie vriend van mij kreeg een beetje 'homotrekjes', ik was daar niet van gediend en ben gewoon zonder hem verder gegaan.. Ligt eraan of je een goeie vriendschap wil laten afzwakken door dit, of praat gewoon met hem, desnoods geef je hem een klap als hij het weer doet
||
Citaat:
2. het is ontopic want het kan of wel of niet met de situatie van TS te maken hebben en daar kan een verklaring uit voortvloeien 3. antwoord op wat TS zou kunnen doen is al door iedereen gegeven de discussie een paar daagjes door laten rollen voordat het topic in de vergetelheid raakt doet niemand kwaad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nou, zal ik dan als echte mod maar even komen vertellen dat ik de discussie over autisme en seksualiteit met opzet heb laten gaan?
TS neemt al 2 keer de moeite niet om na een topic te maken nog eens terug te komen dus dan vind ik het niet zo'n drama als er een interessante discussie voortvloeit over autisme en seksualiteit. Offtopic geëmmer over wie de baas is en wie de mod is dan weer niet de bedoeling ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef hem misschien nog 1 kans, maar neem van mij aan, een echte vriend die om jou geeft doet jou nooit bewust pijn. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor alle reacties iedereen het heeft me erg geholpen, ik ga hem nog een kans geven en anders zet ik er een punt achter. En pluis dit is een andere jongen( ja ik weet het) dit mag liever met meiden zo zijn dan was het geweldig maar helaas.... Ik heb die eerste vriend laten vallen en ik wil het niet met hem
Hij is niet autistisch maar de eerste wel hij dacht dat het normaal was om zoiets te doen ik hoop deze niet... Ik ga de tips gebruiken en houd de confersatie in stand ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis Verwijderd | 500 | 04-09-2008 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Drugs & Alcohol |
Mooiste uitspraken oiv verdovende middelen part III Type | 500 | 25-01-2005 00:51 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Australische Griep Type | 3 | 09-10-2002 22:26 |