![]() |
Oude saaikerds #1750
Continue!
|
Sarah 60
Chick Rock 54 Frayne 45 Martiño 45 Snebbeltje 36 Quintiano 35 Carn 35 Little Phoebe 35 fizzle-fluffy 27 Stefenootje 24 Etmakas 20 Miekje* 18 Paranoide 14 sann 12 kid606 12 Ingegerd 11 Trimm Trabb 4 Noedelhap 4 Sadye 3 Klaverhap 3 deadlock 2 Turk February 1 Wout 1 |
Waarom moet wiskunde zo moeilijk zijn:'(
|
wiskunde is niet moeilijk, je bent gewoon lui.
|
Lui nee.
|
Ik ben heel goed in wiskunde, hulp nodig?
|
Wiskunde is best te doen :y IRL goeie uitleg verkrijgen.
|
Kindjes liggenop bed, ik kijk de disneyfilm af! (y) goede leven
|
Ik ben thuis <3. Thuis thuis als in, in Leiden thuis. En ik heb geknuffeld met mijn vriendje en gelachen met mijn huisgenoten en nu is het leven allemaal weer een stukje beter (Y).
Maar ik lig nu wel compleet te trillen, dus misschien was het allemaal een beetje te veel van het goede. |
Wat heerlijk!
|
Wat goed Frayne!
En hoe heb je het gisteren opgelost met het Sintfeestje? |
Sintfeestje is pas zaterdag!
En mijn vriendje vond mijn ziek zijn en autistisch zijn geen reden om thuis te blijven, bovendien vind hij niet dat ik 2 dagen alleen kan blijven :D(N) (waar hij wel een punt heeft :() dus hij sleept me mee daar naartoe en dan blijft zijn moeder thuis bij mij! Hoe we het met eten gaan oplossen weet ik niet, maar ik doe nu maar gewoon struisvogeltechniek. |
Citaat:
|
Sorry Carn, ik kom echt nog even zeiken hoor. Vannacht deed mijn rechteroor pijn en ik ben nu zowat doof rechts, nu doet mijn linkeroor hels veel pijn :'( Ik vind het echt niet leuk meer en straks hoor ik dus aan beide oren waarschijnlijk nauwelijks.
|
Citaat:
Als ik nou eens goeie leraren had. Maar een meisje uit 5havo legt me het morgen uit. (y) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar de paracetamol doet z'n werk weer goed gelukkig
|
Had je de huisarts nog gebeld?
|
Nee. Gisteren wel, maar vandaag niet, omdat de pijn vanochtend weg was. Maar als ik morgen 2 dichte oren heb ga ik wel de huisarts bellen. Of nja, laat ik mijn casemanager dat maar doen, want dan hoor ik niets meer :D Heb sowieso een afspraak met haar morgen (casemanager)
|
Citaat:
|
Thanks!
|
Hallo allemaal!
IK heb de Oosterse familiewraps van Honig gemaakt en het was teringlekker *o* volgende keer moet mijn moeder dus koken, want haar verwachtingspatroon is nu veel te hoog :D |
Ik vind de overmaat aan tering bij de familie pipfiep wel grappig :o Maar dat geheel terzijde.
|
Mijn overmaat aan terings maakte geen indruk bij de familie Pipfiep. :(
Als je ons vloekgedrag vergelijkt zijn zij de roti van Moksi en ben ik de Knorr Wereldgerechten variant. |
Citaat:
Citaat:
|
Nou ja, bij mij thuis is kanker zeggen best wel een nono, dus dat doe ik niet zo heel vaak. :o
|
Citaat:
Ik heb Frayne ook binnen een dag verpest (Y) het begon met "Het is koud" en de dag eindigde met een smsje met "Ik heb het kankerkoud". Dat vond ik wel grappig :o:D |
Ik zeg tegenwoordig wel vaker teringjantje :o:o
|
wat betekend dit?
|
Tad te werelt vergaad over 2 weken.
|
:D
Dag schatjes, ik ben 4 dagen vrij *O*
Spoiler
|
Ik moet kankerhard lachen om mijn nieuwe avatar.
|
Citaat:
|
Dat worden weer filmpjes en posters *O* :D
Je kunt wel lekker thuis thee drinken en naar de sneeuw kijken (Y) |
Citaat:
Citaat:
Yeah, dat ik de komende dagen nergens heen hoef behalve misschien een x naar de supermarkt voor meer sigaretten en koffie komt me erg goed uit (Y) |
Citaat:
|
Wth, er is een programma over 'teen sex' op Veronica en het is echt zo bizar om mensen die er echt uitzien als kinderen te horen praten over hun SM-fetish. Blijkbaar is SM nu helemaal het hippe ding.
[/oud wijf] |
Woooow mijn vader had ineens weer een IK HAAT JE MOEDER explosie, wtf gek. Ik volg het echt niet meer, hij zit het ene moment met haar te appen en het volgende moment zit hij tegen mij te schreeuwen (maar eigenlijk tegen haar) over hoe slecht ze is en hoe erg hij haar haat.
Gezellig is anders, maar ik vind het vooral vreemd dat hij zo ineens kan omslaan. Zomaar! |
Lekker zomaar der kroeg in met huisgenoten en vriend. Morgen gaan we verder. Heerlijk.
|
Ik had allerlei voorzorgsmaatregelen genomen vanwege de sneeuw, maar het regent en waait alleen als een jekko. Hoe minder sneeuw hoe beter (y) toch blij dat ik niet met de fiets ben!
|
Nu wel, jammerrrrr.
|
Citaat:
Niks nieuws onder de zon. Maar ik vind de hype wel prima, komen mensen tenminste in aanraking met afwijkende dingen (y) Leren ze /care van hebben. |
Wat goed is, want iedereen is raar. Zelfs degenen die normaal zijn zijn raar, want ze zijn in de minderheid.
|
Citaat:
Citaat:
|
:D
|
Ooit als tiener zei ik aan tafel "Oooh, verrek!" toen er een kwartje viel in mijn hoofd, en toen zei mijn moeder "Wat? Sinds wanneer vloeken wij aan tafel?" en toen zat ik zo van "wut? sinds wanneer is verrek een vloek?"
Verder heb ik mijn ouders nooit over vloeken gehoord. Mijn vader zegt alleen als hij heeeel boos is (en dat is hij zelden) verdomme, verder vloekt hij niet denk ik. Mijn moeder zegt wel vaak shit, als er iets mis gaat. Ik heb ze zeker nooit kanker of tering horen gebruiken :D |
Citaat:
Ik heb al avondeten gekookt omdat ik langs de supermarkt liep en met sneeuw moet je efficiënt denken, durf niet meer te fietsen dus alles moet lopend en ik hou niet van lopen. eigenlijk best raar dat ik sneeuw nodig heb om efficiëntie toe te passen in mijn leven. Ik deed best lang over die zin, tijd om te slapen. |
Mijn broertje in de auto met m'n ouders erbij "Vieze Turk" (zonder dat ik wist wat het uberhaupt betekende) noemen is toch wel het dieptepunt uit m'n vroege jeugd. Ze waren ZO BOOS :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |