Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry Carn, ik kom echt nog even zeiken hoor. Vannacht deed mijn rechteroor pijn en ik ben nu zowat doof rechts, nu doet mijn linkeroor hels veel pijn
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee. Gisteren wel, maar vandaag niet, omdat de pijn vanochtend weg was. Maar als ik morgen 2 dichte oren heb ga ik wel de huisarts bellen. Of nja, laat ik mijn casemanager dat maar doen, want dan hoor ik niets meer
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb Frayne ook binnen een dag verpest ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Yeah, dat ik de komende dagen nergens heen hoef behalve misschien een x naar de supermarkt voor meer sigaretten en koffie komt me erg goed uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wth, er is een programma over 'teen sex' op Veronica en het is echt zo bizar om mensen die er echt uitzien als kinderen te horen praten over hun SM-fetish. Blijkbaar is SM nu helemaal het hippe ding.
[/oud wijf]
|
Woooow mijn vader had ineens weer een IK HAAT JE MOEDER explosie, wtf gek. Ik volg het echt niet meer, hij zit het ene moment met haar te appen en het volgende moment zit hij tegen mij te schreeuwen (maar eigenlijk tegen haar) over hoe slecht ze is en hoe erg hij haar haat.
Gezellig is anders, maar ik vind het vooral vreemd dat hij zo ineens kan omslaan. Zomaar!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks nieuws onder de zon. Maar ik vind de hype wel prima, komen mensen tenminste in aanraking met afwijkende dingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit als tiener zei ik aan tafel "Oooh, verrek!" toen er een kwartje viel in mijn hoofd, en toen zei mijn moeder "Wat? Sinds wanneer vloeken wij aan tafel?" en toen zat ik zo van "wut? sinds wanneer is verrek een vloek?"
Verder heb ik mijn ouders nooit over vloeken gehoord. Mijn vader zegt alleen als hij heeeel boos is (en dat is hij zelden) verdomme, verder vloekt hij niet denk ik. Mijn moeder zegt wel vaak shit, als er iets mis gaat. Ik heb ze zeker nooit kanker of tering horen gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb al avondeten gekookt omdat ik langs de supermarkt liep en met sneeuw moet je efficiënt denken, durf niet meer te fietsen dus alles moet lopend en ik hou niet van lopen. eigenlijk best raar dat ik sneeuw nodig heb om efficiëntie toe te passen in mijn leven. Ik deed best lang over die zin, tijd om te slapen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|