Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Feestdagen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=161)
-   -   Hoe gaat jullie kerstboom eruit zien? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1870645)

-Winter- 07-12-2012 10:26

Hoe gaat jullie kerstboom eruit zien?

Die van ons geen idee , maar komt wel nep sneeuw op ;p
hij is trouwens groen xd

scholiermavo 07-12-2012 16:00

Ik weet niet of we dit jaar een kerstboom hebben
men vader vind het bull shit, maar ik vind het altijd
mega gezellig! vorig jaar hadden we er een met mega veel lichtjes,
en 3 verschillende kleuren kerstballen, Vond ik mooier dan 100.000 kleurtjes
alhoewel, in een mega grote kerstboom vind ik dat juist wel leuk staan! :D

Little Phoebe 07-12-2012 17:02

Ik ben alleen met kerst, dus ik ga bij een vriend eten en die gaat speciaal voor mij een kerstboom kopen. Geen idee dus hoe die eruit gaat zien!

Sadye_verwijderd 07-12-2012 19:49

We gaan verhuizen dus er komt geen kerstboom dit jaar. Ik vind het erg jammer, het was zo gezellig.

Hawahaai 07-12-2012 20:15

Een klein kunstboompje, met gelige ledlampjes en glanzende en matte zilveren (plastic :p) kerstballetjes en zilveren slingers.

Ieke 07-12-2012 21:23

Ik heb een klein kunstboompje wat gewoon compleet in de doos zit. Hoeft er alleen maar uitgehaald te worden en dan de stekker in het stopcontact. Dit jaar houden we het daar nog maar bij omdat we logeerpoezen hebben. Volgend jaar zou ik wel een echte willen.

kaaspepsel 07-12-2012 22:19

Wij hebben 2 grote kunstkerstbomen, want dat leek ons beter voor het milieu en de portemonnee...
Die in de keuken is met rode en zilvere slingers en kerstballen, en nog wat andere dingetjes erin, en natuurlijk lampjes.
De kerstboom in de kamer heeft gekleurde en gewone lichtjes, en m'n vader vind het helemaal leuk dat paars in de mode is dit jaar, en heeft nieuwe paarse kerstballen gekocht! Die hangen daar dus in.
En voordat jullie denken dat m'n vader zo'n verwijfde mode-expert is, hij is een hovenier, en legt dus tuinen aan, en hij merkt dat veel mensen graag weer paarse bloemetjes willen hebben, en dat m'n moeder met paarse kleding thuiskomt na het shoppen! Haha

-Winter- 08-12-2012 15:09

Citaat:

kaaspepsel schreef: (Bericht 32929720)
Wij hebben 2 grote kunstkerstbomen, want dat leek ons beter voor het milieu en de portemonnee...
Die in de keuken is met rode en zilvere slingers en kerstballen, en nog wat andere dingetjes erin, en natuurlijk lampjes.
De kerstboom in de kamer heeft gekleurde en gewone lichtjes, en m'n vader vind het helemaal leuk dat paars in de mode is dit jaar, en heeft nieuwe paarse kerstballen gekocht! Die hangen daar dus in.
En voordat jullie denken dat m'n vader zo'n verwijfde mode-expert is, hij is een hovenier, en legt dus tuinen aan, en hij merkt dat veel mensen graag weer paarse bloemetjes willen hebben, en dat m'n moeder met paarse kleding thuiskomt na het shoppen! Haha

Hahaha xd
dan doe ik hem ook in het paars :P

Strobe 09-12-2012 14:27

[IMG]http://img213.imageshack.us/img213/4985/dscf4295h.jpg[/IMG]

Chick Rock 10-12-2012 16:45

http://imageshack.us/a/img545/2226/dscf1629ju.jpg

-Winter- 10-12-2012 16:51

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32933864)

Very creatief :D
Waarom geen boom ?

Knitten 10-12-2012 19:41

Mijn ouders kopen een echte kerstboom ergens deze week. Hij ziet er hetzelfde uit als elk jaar, met versieringen die we al heel lang hebben. Als in, van mijn opa en oma die overleden zijn.

Chick Rock 10-12-2012 20:50

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32933874)
Very creatief :D
Waarom geen boom ?

Geen plaats voor een grote boom. En ik vind het zonde om zo'n boompje weg te gooien na een maand.

-Winter- 10-12-2012 20:52

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32934525)
Geen plaats voor een grote boom. En ik vind het zonde om zo'n boompje weg te gooien na een maand.

Kan ook neppe nemen :D
en je hebt neppe in kleine voormaten en grote ;D

http://tinypic.com/view.php?pic=4voimp&s=6

ze zijn heus niet allemaal echt en groot

Hawahaai 11-12-2012 05:47

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32934538)
Kan ook neppe nemen :D
en je hebt neppe in kleine voormaten en grote ;D

http://tinypic.com/view.php?pic=4voimp&s=6

ze zijn heus niet allemaal echt en groot

Maar dan moet je wel de ruimte hebben om die boom de andere 48 weken van het jaar op te bergen...

-Winter- 11-12-2012 09:02

Citaat:

Hawahaai schreef: (Bericht 32935231)
Maar dan moet je wel de ruimte hebben om die boom de andere 48 weken van het jaar op te bergen...

Het is geen boom van 6 meter...
me zus woonde in een flat en die had gewoon kerstboompje :D

-Winter- 11-12-2012 09:03

Citaat:

Ieke schreef: (Bericht 32929534)
Ik heb een klein kunstboompje wat gewoon compleet in de doos zit. Hoeft er alleen maar uitgehaald te worden en dan de stekker in het stopcontact. Dit jaar houden we het daar nog maar bij omdat we logeerpoezen hebben. Volgend jaar zou ik wel een echte willen.

Wel makkelijk xd

wij zo grote boom met allemaal aparte stukken xd

Vice 11-12-2012 15:21

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32933864)

Ziet er leuk uit. (y)

Zelf doe ik niet aan kerstbomen en versiering, omdat ik daar te lui voor ben.

Silvano08 13-12-2012 20:11

Een oude, vertrouwde kunstboom met veel rode kerstballen en slierten en een grote rode piek :)

Chick Rock 13-12-2012 21:15

Citaat:

Vice schreef: (Bericht 32935820)
Ziet er leuk uit. (y)

Thanks! Ik ben wel benieuwd of mijn plant het overleeft, hij begint al enigszins te bezwijken onder het gewicht :o

-Winter- 14-12-2012 08:40

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 32939897)
Een oude, vertrouwde kunstboom met veel rode kerstballen en slierten en een grote rode piek :)

Net als ons :P
alleen ik ga denk ik voor paars en goud of zilver met een goude piek :P

Mutant_oud 14-12-2012 16:25

Ik heb een kunstboom van 2 meter ofzo. Hij is eigenlijk te groot voor mijn kleine woonkamer, maar ik vind kerstbomen geweldig en dus prop ik een bank aan de kant, dan maar minder zitplek. Ik heb er blauwe ledlichtjes in en donkerblauwe kerstballen (glitter, mat en glanzend). Geen piek, geen kerststal (hoewel ik het echt heel erg leuk zou vinden om er één te decoreren, maar ik zou het nogal hypocriet vinden om hem te zetten), vrij sober eigenlijk. Voor ik de donkerblauwe kerstballenset kreeg, hing ik er enkel witte glinsterende sneeuwvlokvormige hangers in met witte lampjes. Iemand die mijn boom voor het eerst zag, zei dat ze dat absoluut niet had verwacht, ze had eerder een boom vol gekleurde ballen en flikkerende gekleurde lichtjes verwacht, maar niet dus, ik hou van bomen in een enkele kleur. Bij mijn ouders thuis is hij altijd helemaal zilver.

-Winter- 18-12-2012 20:10

Die van ons is blauw met goud en nep sneeuw :D
kerststal op tafel .. lichtjes in de boom buiten nog lichtjes op de kast met kerstman er boven op nog poppetjes en alles op tafel kleine metalen kerstboom naast de stal met nog kaarse houder en nog 1 met kerstboom van glas ofzo (groen) voor kaarsje en dan nog nep sneeuw viguren op het raam , en dan nog een houte (door mij gemaakt) kerstboom met kaarsje in venster bank nog een mini kerstboom op het buro .. en dan ook nog een krans op de deur ... nog kerstsokken met beer aan de kast en nog een ster voor het raam en kleedje onder de boom.... en dan nog een mini kerststal in de hal :D

Pythias 22-12-2012 21:05

Dit jaar dus geen kerstboom voor ons. Ergens vind ik het wel jammer, het geeft altijd zo'n ontzettend leuke sfeer! Maar ach, ik zal het wel overleven.

Attention 22-12-2012 22:15

Wij hebben geen kerstboom. Wij deden de najaarsschoonmaak namelijk veel te laat....

kim berge 27-12-2012 13:41

bij ons staat er een kerstboom met rode en zilveren ballen rode slinger zilveren sterretjes en witte ijsberen
de ijsberen komen uit het jaar 1997 of zo iets en zijn niet meer te koop jammer genoeg

Chick Rock 28-12-2012 19:23

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 32940022)
Thanks! Ik ben wel benieuwd of mijn plant het overleeft, hij begint al enigszins te bezwijken onder het gewicht :o

Plant vond het niet zo grappig en begon heftig te protesteren, dus helaas zijn lampjes en kerstballen weer verwijderd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.