Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je hebt neppe in kleine voormaten en grote ;D http://tinypic.com/view.php?pic=4voimp&s=6 ze zijn heus niet allemaal echt en groot |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wij zo grote boom met allemaal aparte stukken xd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een kunstboom van 2 meter ofzo. Hij is eigenlijk te groot voor mijn kleine woonkamer, maar ik vind kerstbomen geweldig en dus prop ik een bank aan de kant, dan maar minder zitplek. Ik heb er blauwe ledlichtjes in en donkerblauwe kerstballen (glitter, mat en glanzend). Geen piek, geen kerststal (hoewel ik het echt heel erg leuk zou vinden om er één te decoreren, maar ik zou het nogal hypocriet vinden om hem te zetten), vrij sober eigenlijk. Voor ik de donkerblauwe kerstballenset kreeg, hing ik er enkel witte glinsterende sneeuwvlokvormige hangers in met witte lampjes. Iemand die mijn boom voor het eerst zag, zei dat ze dat absoluut niet had verwacht, ze had eerder een boom vol gekleurde ballen en flikkerende gekleurde lichtjes verwacht, maar niet dus, ik hou van bomen in een enkele kleur. Bij mijn ouders thuis is hij altijd helemaal zilver.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die van ons is blauw met goud en nep sneeuw
![]() kerststal op tafel .. lichtjes in de boom buiten nog lichtjes op de kast met kerstman er boven op nog poppetjes en alles op tafel kleine metalen kerstboom naast de stal met nog kaarse houder en nog 1 met kerstboom van glas ofzo (groen) voor kaarsje en dan nog nep sneeuw viguren op het raam , en dan nog een houte (door mij gemaakt) kerstboom met kaarsje in venster bank nog een mini kerstboom op het buro .. en dan ook nog een krans op de deur ... nog kerstsokken met beer aan de kast en nog een ster voor het raam en kleedje onder de boom.... en dan nog een mini kerststal in de hal ![]() |
![]() |
|
bij ons staat er een kerstboom met rode en zilveren ballen rode slinger zilveren sterretjes en witte ijsberen
de ijsberen komen uit het jaar 1997 of zo iets en zijn niet meer te koop jammer genoeg
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Annelie's Vlucht Nieni | 4 | 26-01-2003 21:11 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |