![]() |
Saaiologie #1768
Proceed.
|
Heb je League of Gentlemen al gezien, Martin? En The Mighty Boosh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BSG? :o
|
Freaks & Geeks?
Ik ben verliefd op Bill Haverchuck. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Op Net 5 was vandaag Once Upon a Time, dat zag er leuk uit, kent iemand het? En die Sherlock serie met Lucy Liu, is dat wat? |
oh, Fringe is ook prima wegkijktelevee.
|
"Ben jij nog maagd en vind je dat dat moet gaan veranderen? Of ben je maagd en wil je erover vertellen? Stuur dan een mailtje naar 'De eerste keer'!"
Ik vind het nu al een kutprogramma. |
Martin! Geniet ik geen credibility of zo? :bob:
|
ik ben The West Wing eens aan het binnenhalen :o
|
Tijd om te koken. Honger als een motherfucker.
|
Citaat:
Citaat:
|
Hmmm. Yahtzee's favoriete game van 2012 is Spec Ops: The Line. toch al veel goede dingen over gelezen, maar eens ergens op de kop tikken :o
|
Citaat:
Ik heb vandaag eens op een normaal tijdstip gegeten, al was het wel eigenlijk m'n lunch. Ik kwam om 4 uur m'n bed uit en heb toen voor 't eerst in m'n leven brinta op ('perongeluk' gekocht en ik wou 't eens proberen). Smerig spul. Mijn 3e maaltijd was een beker cappuccino en een rol digestive koekjes. :o |
OMG BRINTA jaaaa dat ga ik morgen kopen <3
|
Nou, blij dat ik jou op een goed idee heb gebracht, maar ik snap niet dat mensen 't echt lekker kunnen vinden. Als ik iets wil eten dat warm en klonterig is kan ik wel betere dingen verzinnen. huhuh.
|
Brinta :bob: Ik heb zin in havermout met bosbessenjam maar de melk is op.
|
Citaat:
|
:ertur::ertur::ertur::ertur::ertur::ertur::ertur::ertur::ertur::ertur:
|
Brinta is lekker. <3 Al haalt het het niet bij Bambix.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Overigens ga ik zo gemarineerde hompen kip straf aanbakken. Daarbij spinazie met zeezout en geraspte kokos. Over de kip honing. Omnomnom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat me om de bewoording, niet om het feit dat het kip is.
Is het zielige kip? |
Ik weet niet hoe brinta of bambix smaakt :Lisa:
|
Ik ook niet.
|
Citaat:
|
nom nom lekker smeeuige warme brinta met een goeie schep suiker :o
|
Bambix is Brinta voor peuters, to be honest.
|
Citaat:
|
maar eh, klonterig? gooi je de brinta met melk en al in de magno ofzo? :o
|
Citaat:
|
louter.
|
löter.
|
Klöter.
|
Zoooo, eten maken en verder met The Sopranos (y) Später liefjes.
|
Deutschland über allesch :lief: gute Nacht Schatzi's
|
Gatver, Bear Grylls eet net een spin :| en nu een Timon en Pumbaa wormachtigbeest. Ran-zig.
|
Ik heb echt een onbedwingbare drang om te gaan slapen, maar ik ben juist aan het wakker blijven om mijn ritme te fiksen. Ik heb net een hele slechte film gekeken en moet nu ook nog zachtjes doen, want mijn pa loopt te dwalen.
|
Brinta <3 Dat heb ik al lang niet meer gehad. En havermout met bosbessenjam <3 Bambix doet me denken aan het asiel. Daar kreeg de zogende cavia met drie jongen (die ernstig vermagerd was) elke ochtend en middag een bordje van. Aangemaakt met geitenmelk, water en druivensuiker.
|
Citaat:
|
Mijn vader at het heel lang, elke ochtend. Met melk, en dan in de magnetron. We noemden het met recht 'schrokbeton', want zijn lepel bleef er altijd rechtop in staan.
|
Hmm klinkt niet als iets wat ik lekker weg zou krijgen :o Maar misschien wel eens een keer proberen, het klinkt best wel studentenproof.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |