Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Welke zanger/zangeres vind je nou echt te gek? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1873227)

Verolo 25-01-2013 15:41

Welke zanger/zangeres vind je nou echt te gek?

Hoi!
Ik vroeg me af wie jullie bewonderen qua muziek en persoon. Ik bewonder Miley Cyrus omdat ik vind dat ze mooi kan zingen en goed kan acteren. En wie bewonderen jullie?

Groetjes van Verolo

'Amor 25-01-2013 16:02

Ik vind 5 Liedjes van 1D leuk .. maar echt bewonderen nee ik bewonder niemand eigelijks :p
Luister verschillende muziek ,, dus als ik 1 liedje van Rihanna leuk vind kan ik het volgende liedje niks aan vinden xd

Mutant_oud 25-01-2013 16:18

Bewonderen, hm. Ik bewonder de stemmen van Johnny Cash, Ronan Harris (VNV Nation), Trent Reznor (Nine Inch Nails), Tom Waits, Louis Armstrong, Kurt Cobain (Nirvana), Robert Smith (The Cure), (huidige) Boy George, Skin (Skunk Anansie), Stéphanie Sokolinski (Soko), Agnes Obel, Elke De Mey (Love Like Birds), Kate Bush en oh ik zal maar stoppen want ik ben morgenavond nog bezig denk ik.

Ik bewonder hoe Lady Gaga zichzelf weet neer te zetten. Ik weet niet hoe ze echt is, natuurlijk, maar het beeld dat ik van haar krijg via de beperkte media die ik lees/kijk over hedendaagse muziek, staat me wel aan eigenlijk (al vond ik wel dat ze niet moest zeiken op Die Antwoord).

Eugene Chadbourne en Wiek Heijmans bewonder ik om hun gitaarspeelkunst.

Er zijn behoorlijk wat mensen eigenlijk die ik op muzikaal vlak kan bewonderen om hun talent of originele insteek.

Crocodi1e 26-01-2013 12:44

Iggy Pop met zijn Stooges vind ik gaaf. Goede stem, goede muziek, een van de beginners in de Punk. Een van mijn favoriete bands. Johnny Rotten vind ik ook een erg goede stem hebben.
Monkey van The Adicts zijn ook erg goed, het is Punk, maar wel heel anders, meer vrolijk en minder boos. Die horen toch wel in mijn top-3 van zangers.

Kon van The Stooges en Adicts geen goede filmpjes vinden dus heb daar maar zo'n standaard album cover filmpje neergezet van hun en Rotten staat er twee keer want 2 bands.

JRRY 28-01-2013 19:58

Beyoncé

Elin3 28-01-2013 20:08

Diane Birch legt heel veel gevoel in haar muziek, dat vind ik echt prachtig.
LIGHTS vind ik ook heel erg tof, ook zeker als persoon. Zij is de perfecte combinatie van stoer en schattig in een meisje.

O RLY 29-01-2013 18:55

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 33010934)
Iggy Pop met zijn Stooges vind ik gaaf. Goede stem, goede muziek, een van de beginners in de Punk. Een van mijn favoriete bands. Johnny Rotten vind ik ook een erg goede stem hebben.
Monkey van The Adicts zijn ook erg goed, het is Punk, maar wel heel anders, meer vrolijk en minder boos. Die horen toch wel in mijn top-3 van zangers.

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

Kon van The Stooges en Adicts geen goede filmpjes vinden dus heb daar maar zo'n standaard album cover filmpje neergezet van hun en Rotten staat er twee keer want 2 bands.

Oei nog amper Joey Ramone? Hij was mijn favoriete punkzanger.

Ik heb een heleboel zangers/ zangeressen die ik erg goed vind. Leonard Cohen vind ik echt een dijk van een stem hebben waar ik uren naar kan luisteren.

highplaces 29-01-2013 19:09

James Morrison.

O RLY 29-01-2013 19:28

Citaat:

highplaces schreef: (Bericht 33017333)
Jim Morrison.

;)

highplaces 29-01-2013 19:43

Citaat:

O RLY schreef: (Bericht 33017355)
;)

Nou, vooruit, Jim mag ook, maar James blijft mijn topper. *O*

Stomme Klont 30-01-2013 21:57

Derek Archambault van Defeater vind ik echt te gek.

Hoewel de muziek van Defeater de meeste mensen niet zal aanspreken is hij geniaal in het schrijven van teksten. De teksten die hij schrijft zijn allemaal verhalen ( elk album/elke EP) is een verhaal die allemaal op een bepaald punt samen komen. Er zijn ook dingen uit deze verhalen die echt gebeurd zijn in zijn leven en ik vind het iig te gek.

tripster 19-02-2013 22:07

Beyonce, Justin Timberlake, Jay-Z, Maroon5, Coldplay, Labrinth

Quintiano 20-02-2013 05:23

Leonard Cohen, Tom Waits, Lou Reed, Siouxsie Sioux, Jim Morrison, Janis Joplin, Anneke van Giersbergen, Nick Cave, Rob Halford, Andrew Eldritch (studio), Fiona Apple, Michael Akerfeldt, Kate Bush en nog veel meer. Maar dit zijn de eerste namen die zo in me opkomen.

Cherryrednails 20-02-2013 21:25

Ik weet niet of iemand haar kent maar Selah Sue is echt helemaal geweldig en heeft echt een vernieuwende stem en vernieuwende muziek. Als je van Ben Howard houd (net als ik)vind je Selah Sue waarschijnlijk ook vet!

Xxx

tripster 20-02-2013 22:31

Citaat:

Cherryrednails schreef: (Bericht 33042386)
Ik weet niet of iemand haar kent maar Selah Sue is echt helemaal geweldig en heeft echt een vernieuwende stem en vernieuwende muziek. Als je van Ben Howard houd (net als ik)vind je Selah Sue waarschijnlijk ook vet!

Xxx

Selah Sue is inderdaad ook echt geweldig _O_

Neem aan dat de meesten haar wel kennen toch.

aniN 20-02-2013 23:36

darren styles

Stomme Klont 21-02-2013 13:13

Derek Archambault, zanger van Defeater. Normaal geproken hardcore-punk, maar op het 2e album staan ook 4 akoestische nummers

Thatshow 22-02-2013 00:09

Kurt Cobain van Nirvana
Corey Tailer van Stonesour - Slipknot
Tom Araya van Slayer

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.