Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2013, 15:41
Verolo
Verolo is offline
Hoi!
Ik vroeg me af wie jullie bewonderen qua muziek en persoon. Ik bewonder Miley Cyrus omdat ik vind dat ze mooi kan zingen en goed kan acteren. En wie bewonderen jullie?

Groetjes van Verolo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2013, 16:02
Verwijderd
Ik vind 5 Liedjes van 1D leuk .. maar echt bewonderen nee ik bewonder niemand eigelijks
Luister verschillende muziek ,, dus als ik 1 liedje van Rihanna leuk vind kan ik het volgende liedje niks aan vinden xd

Laatst gewijzigd op 28-01-2013 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 16:18
Verwijderd
Bewonderen, hm. Ik bewonder de stemmen van Johnny Cash, Ronan Harris (VNV Nation), Trent Reznor (Nine Inch Nails), Tom Waits, Louis Armstrong, Kurt Cobain (Nirvana), Robert Smith (The Cure), (huidige) Boy George, Skin (Skunk Anansie), Stéphanie Sokolinski (Soko), Agnes Obel, Elke De Mey (Love Like Birds), Kate Bush en oh ik zal maar stoppen want ik ben morgenavond nog bezig denk ik.

Ik bewonder hoe Lady Gaga zichzelf weet neer te zetten. Ik weet niet hoe ze echt is, natuurlijk, maar het beeld dat ik van haar krijg via de beperkte media die ik lees/kijk over hedendaagse muziek, staat me wel aan eigenlijk (al vond ik wel dat ze niet moest zeiken op Die Antwoord).

Eugene Chadbourne en Wiek Heijmans bewonder ik om hun gitaarspeelkunst.

Er zijn behoorlijk wat mensen eigenlijk die ik op muzikaal vlak kan bewonderen om hun talent of originele insteek.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 12:44
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Iggy Pop met zijn Stooges vind ik gaaf. Goede stem, goede muziek, een van de beginners in de Punk. Een van mijn favoriete bands. Johnny Rotten vind ik ook een erg goede stem hebben.
Monkey van The Adicts zijn ook erg goed, het is Punk, maar wel heel anders, meer vrolijk en minder boos. Die horen toch wel in mijn top-3 van zangers.

Kon van The Stooges en Adicts geen goede filmpjes vinden dus heb daar maar zo'n standaard album cover filmpje neergezet van hun en Rotten staat er twee keer want 2 bands.
Oud 28-01-2013, 19:58
Verwijderd
Beyoncé
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 20:08
Elin3
Elin3 is offline
Diane Birch legt heel veel gevoel in haar muziek, dat vind ik echt prachtig.
LIGHTS vind ik ook heel erg tof, ook zeker als persoon. Zij is de perfecte combinatie van stoer en schattig in een meisje.
Oud 29-01-2013, 18:55
O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Iggy Pop met zijn Stooges vind ik gaaf. Goede stem, goede muziek, een van de beginners in de Punk. Een van mijn favoriete bands. Johnny Rotten vind ik ook een erg goede stem hebben.
Monkey van The Adicts zijn ook erg goed, het is Punk, maar wel heel anders, meer vrolijk en minder boos. Die horen toch wel in mijn top-3 van zangers.

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

Kon van The Stooges en Adicts geen goede filmpjes vinden dus heb daar maar zo'n standaard album cover filmpje neergezet van hun en Rotten staat er twee keer want 2 bands.

Oei nog amper Joey Ramone? Hij was mijn favoriete punkzanger.

Ik heb een heleboel zangers/ zangeressen die ik erg goed vind. Leonard Cohen vind ik echt een dijk van een stem hebben waar ik uren naar kan luisteren.

Oud 29-01-2013, 19:09
highplaces
highplaces is offline
James Morrison.
Oud 29-01-2013, 19:28
O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Jim Morrison.

Oud 29-01-2013, 19:43
highplaces
highplaces is offline
Citaat:
Nou, vooruit, Jim mag ook, maar James blijft mijn topper.
Oud 30-01-2013, 21:57
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Derek Archambault van Defeater vind ik echt te gek.

Hoewel de muziek van Defeater de meeste mensen niet zal aanspreken is hij geniaal in het schrijven van teksten. De teksten die hij schrijft zijn allemaal verhalen ( elk album/elke EP) is een verhaal die allemaal op een bepaald punt samen komen. Er zijn ook dingen uit deze verhalen die echt gebeurd zijn in zijn leven en ik vind het iig te gek.
Oud 19-02-2013, 22:07
tripster
tripster is offline
Beyonce, Justin Timberlake, Jay-Z, Maroon5, Coldplay, Labrinth
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 05:23
Verwijderd
Leonard Cohen, Tom Waits, Lou Reed, Siouxsie Sioux, Jim Morrison, Janis Joplin, Anneke van Giersbergen, Nick Cave, Rob Halford, Andrew Eldritch (studio), Fiona Apple, Michael Akerfeldt, Kate Bush en nog veel meer. Maar dit zijn de eerste namen die zo in me opkomen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 21:25
Cherryrednails
Cherryrednails is offline
Ik weet niet of iemand haar kent maar Selah Sue is echt helemaal geweldig en heeft echt een vernieuwende stem en vernieuwende muziek. Als je van Ben Howard houd (net als ik)vind je Selah Sue waarschijnlijk ook vet!

Xxx
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 22:31
tripster
tripster is offline
Citaat:
Ik weet niet of iemand haar kent maar Selah Sue is echt helemaal geweldig en heeft echt een vernieuwende stem en vernieuwende muziek. Als je van Ben Howard houd (net als ik)vind je Selah Sue waarschijnlijk ook vet!

Xxx
Selah Sue is inderdaad ook echt geweldig

Neem aan dat de meesten haar wel kennen toch.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2013, 23:36
aniN
aniN is offline
darren styles
Met citaat reageren
Oud 21-02-2013, 13:13
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Derek Archambault, zanger van Defeater. Normaal geproken hardcore-punk, maar op het 2e album staan ook 4 akoestische nummers

Oud 22-02-2013, 00:09
Thatshow
Thatshow is offline
Kurt Cobain van Nirvana
Corey Tailer van Stonesour - Slipknot
Tom Araya van Slayer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten