![]() |
begrijp het niet meer ?!
hey gisteren tijdens carnaval was er een meisje en toen we elkaar zagen klikte het meteen :). eigelijk de rest van de avond bleef ze maar knuffelen (vond ik niet erg overigens). en toen we naar de popverbranding keken zoenden we ook enzo maar toen ik haar nummer vroeg wilde ze die niet geven en ze zei haar achternaam ook niet.. dus vind ze me nou leuk of wat ?! verder zie ik haar wel eens als ik naar school toe fiets :herp:
|
Citaat:
|
Dat lijkt me een geval van, hoi ik vind jou alleen leuk voor vanavond tijdens carnaval....
Dus helaas. Als ze geen nummer en geen naam geeft, wil ze gewoon niet dat je na die avond nog contact met haar zoekt. Vergeet haar dus. En geniet van je mooie herinnering... |
Ze wilde blijkbaar een avondje lol en meer niet. Jammer dan.
|
jammer...
|
Je kan natuurlijk, ik roep maar wat, aan haar vragen waarom ze haar nummer niet wil geven.
|
Citaat:
|
Maar uh,niet te opdringerig he. Nee is nee, anders sta je alleen maar voor schut
|
En? Al tegengekomen? :)
|
ik kom haar meestal tegen als ik naar school fiets :p
|
kwam haar toevallig tegen op de fiets toen kwam ze naar me toe en gaf meteen haar nummer?! ze zei dat ze vergeten was het te geven vorige keer ?
maarja ik heb nu een afspraakje voor zondag (naar de film) dus komt denk allemaal wel goed |
Nou super! Succes zondag dan! Zorg dat je of ervoor of erna samen nog een momentje hebt om te praten! Dan leer je elkaar wat beter kennen dan letterlijk alleen een film.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |