Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2013, 16:28
tomska
tomska is offline
hey gisteren tijdens carnaval was er een meisje en toen we elkaar zagen klikte het meteen . eigelijk de rest van de avond bleef ze maar knuffelen (vond ik niet erg overigens). en toen we naar de popverbranding keken zoenden we ook enzo maar toen ik haar nummer vroeg wilde ze die niet geven en ze zei haar achternaam ook niet.. dus vind ze me nou leuk of wat ?! verder zie ik haar wel eens als ik naar school toe fiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2013, 16:30
tomska
tomska is offline
Citaat:
hey gisteren tijdens carnaval was er een meisje en toen we elkaar zagen klikte het meteen . eigelijk de rest van de avond bleef ze maar knuffelen (vond ik niet erg overigens). en toen we naar de popverbranding keken zoenden we ook enzo maar toen ik haar nummer vroeg wilde ze die niet geven en ze zei haar achternaam ook niet.. dus vind ze me nou leuk of wat ?! verder zie ik haar wel eens als ik naar school toe fiets
ff vergeten erbij te zeggen (ik had haar al daarvoor gevraagt of ze me leuk vind en toen zei ze ja maar ik begrijp niet waarom ze haar tel niet wilde geven en ook haar achternaam niet wilde zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:34
bierkoning
bierkoning is offline
Dat lijkt me een geval van, hoi ik vind jou alleen leuk voor vanavond tijdens carnaval....
Dus helaas. Als ze geen nummer en geen naam geeft, wil ze gewoon niet dat je na die avond nog contact met haar zoekt. Vergeet haar dus. En geniet van je mooie herinnering...
Oud 13-02-2013, 16:36
Vowel
Vowel is offline
Ze wilde blijkbaar een avondje lol en meer niet. Jammer dan.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:39
tomska
tomska is offline
jammer...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 16:55
Verwijderd
Je kan natuurlijk, ik roep maar wat, aan haar vragen waarom ze haar nummer niet wil geven.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2013, 21:44
tomska
tomska is offline
Citaat:
Je kan natuurlijk, ik roep maar wat, aan haar vragen waarom ze haar nummer niet wil geven.
vergeten als ik haar tegenkom zal ik het gewoon maar vragen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2013, 09:03
Heer Wil
Heer Wil is offline
Maar uh,niet te opdringerig he. Nee is nee, anders sta je alleen maar voor schut
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 11:22
bierkoning
bierkoning is offline
En? Al tegengekomen?
Oud 15-02-2013, 12:44
tomska
tomska is offline
ik kom haar meestal tegen als ik naar school fiets
Met citaat reageren
Oud 15-02-2013, 22:04
tomska
tomska is offline
kwam haar toevallig tegen op de fiets toen kwam ze naar me toe en gaf meteen haar nummer?! ze zei dat ze vergeten was het te geven vorige keer ?

maarja ik heb nu een afspraakje voor zondag (naar de film) dus komt denk allemaal wel goed
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 13:15
bierkoning
bierkoning is offline
Nou super! Succes zondag dan! Zorg dat je of ervoor of erna samen nog een momentje hebt om te praten! Dan leer je elkaar wat beter kennen dan letterlijk alleen een film.
Oud 16-02-2013, 15:37
tomska
tomska is offline
Citaat:
Nou super! Succes zondag dan! Zorg dat je of ervoor of erna samen nog een momentje hebt om te praten! Dan leer je elkaar wat beter kennen dan letterlijk alleen een film.
thanx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten