![]() |
Helemaal gek!
---
|
Rustig aan... Dit komt vast niet vanzelf dat je zo in de war bent. Praat hierover met iemand en probeer een oorzaak aan te wijzen zodat je aan een oplossing kunt werken. Is er de laatste tijd iets bijzonders gebeurd waardoor dit zou kunnen komen?
|
---
|
Dat zou heel goed kunnen. Door wat er thuis is zit je minder lekker in je vel en ben je vatbaarder voor angst/ slapeloosheid/ etc. Probeer met iemand te praten over de problemen hiermee en over wat er thuis is (want dat verlicht enorm) en probeer jezelf een beetje af te leiden. Het van je af schrijven of uiten op een andere creatieve manier kan ook helpen. Luister goede positieve muziek waardoor je je veilig voelt.
Je kunt altijd zorgen voor wat lavendelgeur in de buurt van je bed (als zakje/ kaars/ olie/ druppels), van deze geur wordt je rustiger en dat kan heel prettig zijn. Hopelijk heb je wat aan mijn tips, heel veel sterkte ermee! |
Als dit al een paar dagen speelt lijkt me dit een hele goede reden naar de huisarts te gaan, voordat je jezelf wat aandoet.. Vandaag nog, want morgen is 't weekend.
|
ga eens praten met je huisarts, en vraag om een doorverwijzing naar een psycholoog ofzo.. zoiets moet je snel aanpakken.
|
---
|
Dan maak je een omweg. Of is die praktijk omringd door bos?
|
Dan ga je een andere kant op ofzo
|
Bossen hebben geen tanden.
|
---
|
Wat is er dan zo eng aan een bos?
|
---
|
Citaat:
Jij bent zoveel meer dan jouw angst. Je moet nu voor jezelf kiezen en voor jezelf gaan vechten. Laat angst niet de baas over jou zijn. |
Als jij niks doet gaat er heus niks veranderen, of denk je soms dat het zomaar alles verandert en dat er niks meer aan de hand is ?
|
Citaat:
soms moet je een keuze maken tussen kut en klote, maar het een zal een plakbandoplossing zijn, en het andere zal voor langere tijd werken |
Citaat:
Maar gefeliciteerd hoor, je hebt het weer 3 dagen kunnen uitstellen, voel je je nou beter? |
-------
|
Wat wil je dan je durf niet naar de dokter je ouders weten er niks van?
denk je dat het uit het niets weg gaat of wil je zo rond lopen? wat met alleen wat internet advies gaat het heus niet weg. |
Citaat:
Maar zelfs in het andere geval denk ik dat je ouders je liever helpen dan dat ze straks dagelijks een kasplantje in het ziekenhuis moeten gaan bezoeken. |
Citaat:
Je kunt, als het echt nodig is, toch gewoon omrijden? Oh en je ouders inlichten lijkt me ook geen overbodige luxe. |
Misschien wil ze niet geholpen worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
---
|
Goed dat je naar de dokter bent gegaan (y) Heeft hij ook gezegd wat je eraan kunt doen?
|
Citaat:
@TS: Als je echt een burn-out hebt, of overspannen bent, is het écht wel beter om je ouders in te lichten. Je moet sowieso je school inlichten. Waarom wil je niet dat je ouders het weten? Die worden echt niet boos op je hoor. Ze zullen zich eerder zorgen maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |