Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
soms moet je een keuze maken tussen kut en klote, maar het een zal een plakbandoplossing zijn, en het andere zal voor langere tijd werken |
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfs in het andere geval denk ik dat je ouders je liever helpen dan dat ze straks dagelijks een kasplantje in het ziekenhuis moeten gaan bezoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt, als het echt nodig is, toch gewoon omrijden? Oh en je ouders inlichten lijkt me ook geen overbodige luxe. |
![]() |
||
Citaat:
@TS: Als je echt een burn-out hebt, of overspannen bent, is het écht wel beter om je ouders in te lichten. Je moet sowieso je school inlichten. Waarom wil je niet dat je ouders het weten? Die worden echt niet boos op je hoor. Ze zullen zich eerder zorgen maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik maak mezelf helemaal gek Avalon_Mae | 15 | 25-09-2004 13:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als je helemaal gek bent op een collega? elanor | 9 | 07-03-2004 15:40 | |
Seksualiteit |
[likken/beffen enz] Hoe maak ik haar helemaal gek ?? Verwijderd | 64 | 05-11-2002 12:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wordt helemaal gek van die natuur & milieu knakkers ... Verwijderd | 18 | 05-11-2002 08:54 | |
Psychologie |
Ik word helemaal gek Tiesch_ W | 5 | 17-01-2002 12:29 | |
Seksualiteit |
waar raakt een meisje helemaal gek van door een jongen???? braintje | 17 | 08-01-2002 18:35 |